skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Robot Chicken: Star Wars Special

(Læst 3897 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

The Dark Lord Of The Sith

• Jedi Mester
  • *
  • Køn: Mand
Er der nogen der har set denne herlige film?  :lol:
http://www.starwars.com/video/view/000510.html

elsker "Empire on Ice" og den der med Jar-Jar ("Mesa sparkly-glowy"  :lol:)

Jedi Knight of Den

• Gæst
Haha :lol: Ja, de er bare gode! Part III er rigtig god.

Part I er også bare god!

Også der hvor Vader og Luke hyggesnakker :lol:

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Argh SICK! Empire on Ice!! Det er jo sygt!! :lol:

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
ja, hyggesnakken med Vader der drikker en kop kaffe(i think) og Luke der ryger en smøg er rigtig god. især da Luke til sidst ikke vil tro på Vader længere, selvom alt hvad han siger er rigtigt, og så bare går forbi ham. :lol:

eller Kejserens bygge problemer...'Which one of you is Tody?'

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
haha ja, længe siden jeg har grinet så meget  :lol: havde godt set nogle af klippene før... men de er altid gode at gense  :lol: ja, Lora, den hvor Vader og Luke "hyggesnakker" er helt vildt god!  :lol: og ja, Empire on Ice! haha, går stadig og synger deres imperial-march-sang :lol:
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Mark Solo

• Gæst
Super god, har set den før, men yo momma delen var hylende skæg  :-D og hvis du ikke har set call to the emperor har du overraskende lidt tid til overs til at gå på nettet.

Darth Doomios

• Gæst
Hvorfor kommer filmen ik?

Darth Satoris

• Gæst
Hele afsnittet er jo hylende skægt. Kunne godt lide den med byggearbejderne, og den med Jar Jar der bliver til et Jedispøgelse (Eller whatsoever det kaldes).
et andet afsnit som er godt er der hvor gutten fra baren er tegner og får skåret armen af... "I'm sorry, but we cant use a drawer without a drawing hand"
og en ting til: Admiral Ackbar cereals - skal jeg bare smage de ser lækre ud  :-P :lol: :lol: :lol:

tobi

• Padawan
  • **
Jeg elsker Robot Chicken jeg har alle Seosenerene på dvd. Men Star Wars Special er helt klart noget af det bedste de har lavet  :-D

Elsker den her:
http://youtube.com/watch?v=KQL8bYwiWlI

og Your Mama Fight  :-P:
http://youtube.com/watch?v=BvV2X7aCJlc

Biggs

• Føler Kraften
  • *
Jeg må have overset den her for jeg har først lige set den i dag! Nu kender jeg så heller ikke Robot Chicken, det kan jo være derfor.. Men det er da noget af det bedste Star Wars satire jeg har set til dato!! Det er jo hylende grinagtigt!
I find your lack of pants disturbing!

tobi

• Padawan
  • **
Jeg må have overset den her for jeg har først lige set den i dag! Nu kender jeg så heller ikke Robot Chicken, det kan jo være derfor.. Men det er da noget af det bedste Star Wars satire jeg har set til dato!! Det er jo hylende grinagtigt!

Ja det er nemlig rigtig sjov  :-D. Robot chicken er i det heletaget bare rigtig sjov  :-D. de rigtig gode til at gøre grin med ting  :-D