skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

--SPOILER-- om Mara Jade

(Læst 13286 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
ahh ok så er det iorden, og så er jeg igen enig med dig, jeg mener også det der forbandet klon skidt har taget helt overhånd og er klart med til og ødelægge star Wars på en måde.

det virker i filmene men jeg synes pludselig snart at alle EU bøger har kloner med i handlingen, eller ihvertfald mange og hvor latterligt er det ikke lige  :roll:
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Arghh, det ved jeg nu ikke. Det er ikke alle bøgerne der har kloner med i. Bøger som "Darksaber", "The Crystal Star", hele New Jedi Order, Dark Nest og Legacy of the Force (sidstnævnte er så ikke afsluttet endnu) og mange flere har slet ikke kloner med.

Det eneste der kunne nærme sig at være en klon, men alligevel ikke er det, i Legacy of the Force er androiden Anakin Sal-Solo i "Betrayal". Men det er jo slet ikke det samme.

Faktisk er sker det ikke så tit mere at der er kloner med. Sidste gang der var en klon med i en nyere bog må have været i Thrawn duologien og den er tilbage fra '90erne og det fungerede på sin vis fint nok.
Senest Redigeret: 29-06-2007, 22:53:02 af Jaina Solo

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Faktisk er sker det ikke så tit mere at der er kloner med. Sidste gang der var en klon med i en nyere bog må have været i Thrawn duologien og den er tilbage fra '90erne og det fungerede på sin vis fint nok.

Duologi? Jeg mente da ellers det var en trilogi?

Nej, det er bare for meget med kloner. Der er for mange, og det er tyndt.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw

Duologi? Jeg mente da ellers det var en trilogi?

Nej, det er bare for meget med kloner. Der er for mange, og det er tyndt.

Thrawn Trilogien består af Heir to the empire, Dark force rising og The last command
Thrawn Duologien består af Specter from the past og Vision from the future

I Thrawn duologien finder Mara Jade og Luke Skywalker en næsten færdig klon af Thrawn. De beslutter så at ødelægge den og oversvømmer hele rummet med vand fra en lokal sø.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Samt der er en hel måne af kloner, som stammer fra Thrawns sparti cylindre og han gemte dem som et våben. Men de endte med at hjælpe Han og Leia fordi de hellere ville fortsætte deres fredelige bondeliv i stedet.

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
jeg forstår ikke helt det med kloner... og jeg har undret mig lidt over de navne som klonerne får lukes klon: luuke og jorus c'baots: joruus c'baot... hvad ville trawns klon så hedde (har ik læst doulogien) hvis det er en vokal forcobling -traawn?! det er da skørt  :-)

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg tror det er tvivlsomt at man ville kunne se det på Thrawns navn, eftersom Thrawn kun er hans kalde navn, eller Core name som chisserne kalder det. Hans fulde navn er: Mitth'raw'nuruodo.

Men hvis han kom frem til Core Worlds og ikke kun til Nirauen (planeten klonen blev fundet på), så ville den nok bare have overtaget Thrawns navn for at skabe mest forvirring. C'Baoth brugte jo også Jorus før det blev afsløret at han var klon overfor Luke og de andre.

Thrawns klon kom så heller ikke ud af tanken før efter Luke og Mara havde sørget for den ikke ville overleve :wink:

Du burde læse den. Den er virkelig spændende. Bedre end trilogien :wink: det hele løber ikke kun op i kloner. En masse forskellige handlinger er stablet sammen i de to bøger.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
enten skal vi nok omdøbe tråden, eller må vi hellere komme tilbage til Mara Jade da det oprindelig er hende som tråden handler om.
Darth Pingu Awakens

AnakinLuke

• Sméagol: But I don't like coffee. I don't WANT coffee.. I want the fish, I WANT THE FREAKING FISH!!! I mean the precious fish...
  • Padawan
  • **
  • Pippin: But what about second breakfast??
hvem er / var mara jade helt præcis???

Mit banner er lavet af lumi :wink:

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Tja meget kort er hun Luke Skywalker's kone. Hun var snigmorder for Kejseren indtil hans død, hvorefter hun blev smugler. Sidenhen blev hun Jedi-ridder og studerede bl.a. under Kyle Katarn (Dark Forces/Jedi Knight spillene m.m.)

http://starwars.wikia.com/wiki/Mara_Jade
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg har allerede skrevet en anden beskrivelse af hende lidt længere tilbage i tråden. Den er lidt længere end Natas' og venlig over for dem der ignorerer alt efter Vector Prime :wink:

AnakinLuke

• Sméagol: But I don't like coffee. I don't WANT coffee.. I want the fish, I WANT THE FREAKING FISH!!! I mean the precious fish...
  • Padawan
  • **
  • Pippin: But what about second breakfast??
Tja meget kort er hun Luke Skywalker's kone.

fik man afskaffet reglen med at man ikke måtte være gift og alt det der andet når man var en jedi  :?

Mit banner er lavet af lumi :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det har heller ikke noget med det her emne at gøre, AnakinLuke, men du kan se den tråd her:

http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=1441.0

Der står lidt om jedis og giftemål :)

Og så tilbage til den onde onde bog, hvor de slagter Mara Jade ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er en ond og dum bog ja. Og jeg er spændt på at se hvordan Troy Denning har tænkt sig at føre historien videre med den næste bog. Sacrifice sluttede på en underlig måde, med hensyn til Luke og Ben og hvad jeg har hørt omkring "Inferno" (den næste i rækken) kommer Luke til at tage en rolle der ikke lige helt passer til ham.

Bare forsiden på den siger sig selv:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, æv...med sådan en forside, så er jeg jo nødt til at læse historien. Det er jeg nu alligevel, bare for at se, om de så i det mindste giver Mara en værdig død...
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"