skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stargate SGI

(Læst 16057 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • sama
Så blev vi færdig med al stargate sg 1, og er godt i gang med Atlantis som er rigtig god.

1 Stargate The Ark Of Truth 2008 filmen var ikke så god, men vi har nu heller aldrig kunne lide ori historierne.
2 Stargate Continuum 2008 filmen var rigtig god! Det skulle være den sidste film af sg1, de får nok aldrig lavet de sidste de havde snakket om.

er der nogen der har set stargate universe?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
SGU er nogenlunde. Må indrømme at jeg kun har set nogle få afsnit, men den skulle være blevet bedre efter første sæson.

den næste SG1 film er der stadig. De har bare problemer med at finde økonomien til det

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Har set og ser SG-1 og SGA. Lige for tiden jeg er igang med en genopfriskning af sæsoner jeg ikke har set i årevis, og derefter er det planen jeg vil se mig igennem hele serien (SG-1), og afslutte SGA, hvor jeg har set til først i sæson fire. :-)

Kan generelt godt lide både SG-1 og SGA, men skal helt klart ha' set SG-1 fra ende til anden, så jeg får hullerne væk. De senere sæsoner har jeg ikke fået set så meget af.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Så, nu er vi nået til stargate universe...

Atlantis var skam ret god! og lige en nørd ting: John Sheppart kalder Ronon for Chewie 3 gang...

Leia Skywalker

• Global Moderator
He he, ja, der er ikke noget som lidt sw referencer. :wink:

Er begyndt at se sæson seks af SG-1.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Det var osse en god sæson, det bliver først lidt kedeligt når de begynder på ori historierne.

Leia Skywalker

• Global Moderator
Har set meget lidt med Ori, så det kan jeg ikke udtale mig om. Tror nok jeg starter forfra på hele serien, når jeg engang er kommet gennem de andre serier jeg ser ligenu. :roll:

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Jeg kan ikke anbefale sg-univers, det skulle da kun lige være fordi man kan lide battlestar galaica, den minder al for meget om den, der er ikke meget stargate over det...

Leia Skywalker

• Global Moderator
Hmm, jeg kunne egentligt godt lide det meste af det BSG jeg har set. Dog blev det ret mærkeligt på et tidspunkt. Tror nok jeg vil se SGU en dag, men det bliver ikke lige foreløbigt. SG-1 og SGA skal ses igennem fra ende til anden først. :wink:

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Så tror jeg godt du ville kunne lide sg univers, vi stoppede osse da bsg blev for mærkelig tror det var omkring sæson 2-3 stykker.