skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stargate SGI

(Læst 16299 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dalla Suul

• Gæst
I må fortælle mig hvad der er sket i serien når jeg kommer tilbage om 14 dages tid :D

Ganner Rhysode

• Gæst
Du kan læse på www.gateworld.net Dalla!

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Jeg pleger at bruge denne side: http://www.sg-1.co.uk/ men gateworld er også god.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
bedste afsnit må nok være ?73?, der hvor de er fanget i tidssløjfen, og kun Jack og Teal'c kan huske det. jeg kan stadig grine over deres golf gennem stargate. Teal'c i golftøj er virkelig lidt af et syn!  :D
det er også en af de få serier jeg gider at se, men jeg er dog sur over at de nu sender dem om natten. nu optager vi som regel afsnittene og ser dem dagen efter i stedet.  :?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Darsha

• Jedi Mester
he, ja det var et humor-afsnit. Og hver gang sløjfen træder ind fpr Teal'c en dør i hovedet.... virkelig en dårlig dag.

Og jeg er fuldstændig enig i at det er skidt at de har rykket sendetiden for SG. Det bliver så bare til så meget mindre fjernsyn for mig.

Leia Skywalker

• Global Moderator
før var der 2 gode timer, med SG1 først og så lige CSI Maimi. bare tanken om at de udskiftede SG1 med bæwatch.  :evil:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

mandalore

• Gæst
vil have sg1 tilbage og har skrevet flere klagebreve til tvdk
syntes det er godt at bo på tauri

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Og så faldt jeg lige over dette emne, og i betragtning af, hvor meget SG-1 jeg har set de sidste par måneder, synes jeg vi skal genoplive diskussionen, jeg er sikker på, at der er nogle, der kan være med.

Lora, jeg er helt enig i den med tidssløjfen, det er genialt fundet på. Og at se hvordan de to sidder inde ved Daniel dag efter dag efter dag for at prøve at regne det hele ud. Kan godt lide, at O'neill (med to l'er ;) ) lærer Teal'c at jonglere :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
haha ja! De gider ikke høre efter, efter Daniel har gjort dem opmærksomme på, at de jo kan gøre hvad de vil, eftersom ingen vil kunne huske det. :lol:
Og så sidder de bare og laver alt muligt andet, mens Daniel ikke fatter et klap af hvordan de kan huske hvad han fortæller, når de nu ikke hører efter.

Og får slet ikke at tale om at cykle rundt på basen, sige op, spille golf(!) osv. :wink:

Jo, jo det er nok mit yndlingsafsnit af dem jeg har set. Har kun set få af dem efter Kanal 5 stoppede, så er ca halvvejs gennem den første serie.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Okay, okay, nu har jeg total quizzet på facebook, og jeg fandt lige ud af noget, jeg syntes var ret interessant - vidste I, at det er Michael Shanks AKA Daniel Jackson, der lægger stemme til Thor?

Leia Skywalker

• Global Moderator
 :-o OMG, nej, det gjorde jeg ikke. (før nu). Takker for oplysningen, Mara. :-D

Havde jeg aldrig gættet...

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Nej, vel? Jeg troede faktisk heller ikke på det, da jeg så facebook svaret, så jeg styrtede ind på imdb, og den er god nok :D

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Wow, det vidste jeg heller ikke. :-o ufatteligt at det kan gå under næsen på os alle

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Endnu en sjov stemme afsløring: Teryl Rothery AKA doctor Fraiser er faktisk Heimdalls stemme i....øh....et afsnit jeg ikke kan huske titlen på :P Ani og jeg så det i weekenden.

Heimdall er en anden asgard :D

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Siden vi nu er et par Stargate fans herinde, så syntes jeg, at jeg ville linke til denne convention:

http://www.massiveevents.co.uk/chevron7/

Er der andre end mig, der har lyst til at tage afsted? ;)