skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stargate SGI

(Læst 16298 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dalla Suul

• Gæst
Jeg er selv en stor fan af Stargate SGI, så jeg ville hører om der var andre der også var det.

Så vi muligvis kunne snakke om serien :D

Blaze

• Gæst
Jeg kan også godt lide serien jeg har bare ikke set ret mange afsnit af den  :(

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Ja jeg er selv stor fan af den serie. Det er en af de få ting jeg gider følge med i i fjernsynet. Hvad er dit ynglings afsnit Dalla?

Dalla Suul

• Gæst
Nu har jeg kun set ca. havldelen af serien indtil videre, men min yndlingsafsnit må så være det hvor Jack får The Ancients viden, og møder The Asgards.
Eller måske det hvor de slutter en alliance med the To´kra(er det sådan det staves?) :D

lordzaul

• Gæst
det er fedt nok men er er mere til starwars

Darsha

• Jedi Mester
ja det er faktisket rigtig godt afsnit. "The Fifth Race". Jeg slog afsnittet op i går og det er nummer 15 i sæson 2. så 2.15.

Jeg var dog også utolig facineret af afsnit 2.17 - "Holiday" vor de møder Ma'chello fordi man får set Chitopher Judge, Amanda Tapping, Michael Shanks og Richard Dean Anderson i hinandens roller. Jeg synes det så vildt fedt ud af Christopher spillede Jack O'Niell.

Et andet cool afsnit er Wormhole X-treme. jeg har ikke slået det op for nylig og kan altså ikke alle afsnittene så du kan ikke engang være sikker på at det er det det hedder, men det afsnit synes jeg i hvert fald var meget underholdende.

lordzaul

• Gæst
ja det er et godt afsnit

Ganner Rhysode

• Gæst
Citat fra: Dalla Suul
Nu har jeg kun set ca. havldelen af serien indtil videre, men min yndlingsafsnit må så være det hvor Jack får The Ancients viden, og møder The Asgards.
Eller måske det hvor de slutter en alliance med the To´kra(er det sådan det staves?) :D

Du skal huske på at det staves Tok'ra, der direkte oversate betyder Anti-Ra, eller Imod-Ra.

Det er surt at kanal 5/TV danmark 1 bare gendudsender hele tiden, og vi kommer aldrig længere end season 4.

Har nogle af jeg også set filmen?

Jeg glæder mig også utroligt til ferien hvor Stargate: Atlantis serien, lanceres i USA

Ganner Rhysode

• Gæst
Citat fra: Darsha

Jeg var dog også utolig facineret af afsnit 2.17 - "Holiday" vor de møder Ma'chello fordi man får set Chitopher Judge, Amanda Tapping, Michael Shanks og Richard Dean Anderson i hinandens roller. Jeg synes det så vildt fedt ud af Christopher spillede Jack O'Niell.

Ja, Me2. Dog bytter Carter ikke hjerne med nogen af de andre....

"Shave my head????"

Darsha

• Jedi Mester
Ah ja det er rigtigt. Hun er bare hjernen bag det hele :)

Og ja at Teal'c vil barbere.... the head, er rigtig fedt :)

Jeg må dog indrømme at jeg stadig ser McGyver når jeg ser Rick.

Ganner Rhysode

• Gæst
Stadig? Det er jeg holdt op med, men jeg har heller ikke set MG i flere år, da det ikke har været sendt....

Dalla Suul

• Gæst
Citat fra: JediLearner
Citat fra: Darsha

Ja, Me2. Dog bytter Carter ikke hjerne med nogen af de andre....

"Shave my head????"

Det var et rigtigt fedt afsnit.

Men kanal 5 har da vist til længere end sæson 4.

Jeg identificerer mig ofte med Daniel, da jeg selv ved en del om mytologi :D

Ganner Rhysode

• Gæst
Hehe... jeg kunne best lide Daniel istarten, men er mest til Sam nu. Hun er ret sej 8).

Det er lidt synd vi ikke kommer videre på TVdanmark, for der er nogle ret spændende afsnit... så blvier jeg nødt til at købe DVD'en hvis jeg skal se det hele.... SPOILER NEDENFOR!......
...Asgardernes forræderi, Daniels forsvinden og formodne død, Coric Nemec istedet som Jonas Quinn, Fremtidsafsnitne, krigene o.s.v.

Darsha

• Jedi Mester
ja, jeg ønsker mig også DVDerne, men 2 gange om dagen er heller ikke nær nok at se Stargate :)

Ganner Rhysode

• Gæst