skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

nogle som stadigvæk spiller swg ccg kort?

(Læst 6279 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

twotak

• Gæst
ellers har danske samlere seriøst Mange kort nogle af dem. og hvis vi nu arrangerer noget kan du helt sikkert få en MASSE kort der til en ok lav pris Obi. for det kraftedme dyrt i porto fra U.S  :x

men send lige en besked til mig m mail add så skal jeg nok finde ud af noget.. hvem ved måske vi kan få Admins her på sitet til a poste den dato vi finder på at spille sammen alle sammen??

Kunne Være suverent at samle en masse  :roll:

Men mail lige med navn og tlf så finder jeg en dato i det nye år.. og vi skal nok finde et godt sted hvor alle har chansen for at komee med :lol:

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Nu er det sådan, at alle kan oprette et forslag til et arrangement, hvis de vil, så hvis I gerne vil ha' et arrangement til at spille/bytte swg kort, så kan I bare lave sådan et. :-)

(Der er også snart spille weekend, hvor flere forskellige spil kommer i brug).

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Biggs

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
det er dem fra decipher i spiller med ikk? hvor kan man købe dem henne?

Jeg har masser af kort som jeg ikke bruger, især common/uncommon men også nogle rare.

Hvis du er interesseret så send mig en besked, så finder vi ud af noget.
I find your lack of pants disturbing!