skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

nogle som stadigvæk spiller swg ccg kort?

(Læst 6063 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kastanjen

• Gæst
Jeg kan se at der har været nogle andre post herinde om det samme emne, men det er efterhånden et godt stykke tid siden. Så jeg ville høre om der stadigvæk var nogle som spillede swg ccg kort? jeg bor selv i roskilde, så tænkte at det kunne være sjovt at spille igen efter 5 års pause.

Jonas

• Gæst
yes jeg spiller stadi. Jeg ved de har et større gaming community i Aalborg med ca 10 aktive spillere, men i KBH , og sjælland, ser det en del anderledes ud.

kastanjen

• Gæst
cool. vi er en 7-8 spillere som spiller en gang i mellem i KBH eller roskilde. det kunne være man skulle se om man kunne få aftalt et tidspunkt hvor man kunne mødes og tage et par spil.

Jonas

• Gæst
ja okay.. ku være rart I kontaktede mig direkte, da det er lidt svært at gætte sig til tidspunkter og hvor :)

Obi-Too Kenobi

• Gæst
I min by er det svært at få fat i sådanne kort spil, jeg har erhvervet mig en del Young Jedi kort fra Decipher, jeg prøvede mht. de kort fra wizards, men forhandleren har 4 af det samme starter deck og 3 boosters, så det ville jeg ikke give mig kast med.

Så har jeg også lige et spørgsmål mht. decipher's kort, kan man bruge Young Jedi kortene sammen med de forrige editions?

kastanjen

• Gæst
Nej desværre ikke. Young Jedi er et helt andet kort spil, udgivet af wizard. Star wars ccg er udgivet af decipher.

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Young Jedi er altså også fra decipher

kastanjen

• Gæst
ja du har ret. ved ik hvorfor jeg troede det var wizard.

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Det går nok - men er der nogen forskel af dem og de andre fra decipher?

BrianKlov

• Gæst
Hmm vædder.

Biggs

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
Jeg er vædder .. og jeg samler Star Wars ccg!

Coincidance? I think not!
I find your lack of pants disturbing!

sejestephan

• Gæst
Vi er 2 i Århus der leder efter nogen at spille med, og vi kan sikkert lokke flere med hvis vi kan få noget turnerings tam-tam op at køre. Derudover ved jeg der er nogen stykket i Horsens, der også leder efter en større gruppe.
Måske vi skulle finde ud af noget?!

Stephan

twotak

• Gæst
Som stephan så rigtigt siger er vi også klar fra horsens.. 8-)

Men jeg har prøvet at kontakte flere her inde for at få samlt ey "kort" over dk med hvor mange spillere vi er og hvor mange jeg kan samle på det "kort" for så at seende det til alle der vil ha et . altså en form for kontakt liste..

jeh har kontaktet flere af jer derude og vil blive med med at Stalke :roll: til jeg finder "alle" hehe..

Men for helved alle spillet er LAAANGT fra dødt som nogen frygter ;), så skriv lige en mail til mig plz så sætter jeg folk på og sender svar tilbage til alle :wink:.

kunne være ekstremt sjovt at battle igen, kan jeg jo også se i gerne vil udfra jeres evige søgen efter ligesindede Nørder som mig selv :mrgreen:
Senest Redigeret: 28-10-2008, 23:03:47 af Leia Skywalker

Obi-Too Kenobi

• Gæst
det er dem fra decipher i spiller med ikk? hvor kan man købe dem henne?

ellers så er jeg på, bor godt nok i dobbelt a

Biggs

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
Nu har jeg godt nok ikke spillet siden Dagobah udkom sidst i 90'erne men jeg samler stadig.

Og det kunne være fedt at prøve at spille det igen, så kan kortene få en mere ærværdig funktion end bare at samle støv!
Desværre er jeg fra sjælland, det er vist ikke så udbredt herovre mere :wink:

Obi-Too: Jo det er dem fra Decipher, prøv QXL eller eBay hvis du vil købe nogen. De har været ude af produktion længe.
I find your lack of pants disturbing!