skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Snow King og andre skøre guder fra Ewok-tegnefilmene

(Læst 4645 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
Her er nogle flere skøre indfald i EU - denne gang fra Ewok-tegnefilmene. Fire guder, formet henholdsvis som en sol i en hawaiiskjorte, en blomst i en morgenkåbe, et gigantiske vanrende blad og en blå ismand med overskæg.

Sun King

Flower Queen

Leaf Queen

Snow King

Tre af guderne hænger ud og er depri, fordi Snow King har stjålet et vigtigt objekt fra dem.

Der er flere skøre skabninger i den forbindelse så som the onde Ice Heads:

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Hehe, dem kan jeg godt huske :lol: nu hvor jeg ser billederne kan jeg godt huske dem fra da jeg sad og så tegneserien da jeg var lille.

Nej, hvor det vækker minder :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
nej, hvor er det grineren. :lol: hawaii skjorte...

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

thrawn

• Storadmiral T
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
hehe hvor er det godt jeg ikke har set den tegnefilm/serie :lol:
eller måske ikke.....måske skulle man se om man ikke kunne få fat på den :-P bare for at få grineflip over det :lol:

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
hmm, har faktisk en Ewok film jeg ikke har fået set... men det er nok fordi jeg aldrig vil kunne få min bror til at se den sammen med mig. :roll:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Rasmus Wichmann

• Gæst
Det er en overraskende god Ewok-film, hvis jeg husker ret. Her er Odra, Duchess of Sleet. Hun manglede lissom'.

Pippin

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Hehe, dem kan jeg godt huske :lol: nu hvor jeg ser billederne kan jeg godt huske dem fra da jeg sad og så tegneserien da jeg var lille.

Nej, hvor det vækker minder :-)

Hej

Det er ærgerligt at der ikke er nogen fremtidige generationer af børn der kan starte med dem, da der desværre ikke er nogen fans der har optaget dem på dansk.

Kim
Kim H. Pierri, www.pippin.dk

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Ja, det er virkelig ærgeligt :-( de eksisterer på DVD men ikke med dansk tale. Det er sørgeligt :-(

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible