skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Freddy Krueger Kostume

(Læst 10170 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Så er jeg lystigt gået i gang med mit Freddy projekt.

Og NU er min handske Færdig!  :evil:

Lidt stemnings billeder:

Det er kun trøjen som ikke er helt korrekt. bukserne skal nok også lige være sorte og skal finde nogle gode sko.  :-)

Det eneste større problem (hvis jeg vier mig ud i det) er masken, ved endnu ikke om jeg selv vil lave en eller købe en.

Håber i kan lide kostumet. Uploader selvfølgelig billeder jo længere jeg når med processen.  :-)
Senest Redigeret: 19-03-2007, 15:02:12 af Nieal Buode

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Flyttede lige emnet til rette sted :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

TK-150

• Ja mit billede er flot ikk :)
  • Padawan
  • **
er det ikke en forkert handske du har brugt på billederne ?
  Som jeg husker handsken var det en læder hændske med hul omme i håndfladen og noget vedhæng på af en art.
(SL/TS-150)
TK-150  Proude member of VADER´s 501st.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Jo handsken er ikke rigtig. Egentlig langt fra hvis man ved hvordan den rigtige ser ud. Men Jeg har simpelt hen ikke haft andre handsker til rådighed. Og da jeg her i går blev helt vild efter at gå i gang med Handsken gad jeg  tage ud for at lede efter en mere vellignene. Meeen jeg tror da bestemt jeg godt kunne finde på at lave endnu flere handsker end bare denne.  :-)

manga-man

• Gæst
selvom det er den forkerte handske er den da stadig meget fed!...

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det er ihvertfald nytænkning og det synes jeg ik gør noget :)

hvis jeg skulle bestemme ville jeg nok lave selve knivene en del tynder da dine knive ser ret tyke ud, men jeg synes at leddene ser ret godt ud.
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Så må jeg sige at jeg ikke selv var helt tilfreds med resultatet så NU har jeg lavet en opdatering i Post Zero da handsken er færdig.  :-)  :evil:

Og Pingu, ja ledet var flot men det var alt for stramt.  :| så jeg har undladt at lave sådan et led på den færdige handske.  :-) Og, Knivene er dobbelt så tynde nu.  :wink:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
okay den er faktisk gået hen og blev ret fed :)

synes det er fedt du selv ha lavet den og umidelbart ser den da egentlig ret cool ud på billederne :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
hey fandt lige ud af at jeg havde en hat liggene!  :-D Og Min bror fandt trøjen frem, dog var den ikke helt som jeg havde forventet, den har ikke den heeeelt rigtige farve, men den er skam fin nok til at starte med.  :-) Så derfor er der opdatering igen i post zero med nogle lidt bedre stemningsbilleder!!  :evil:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
svarer lige igen heh.

synes da helt klart du har fat i den rigtige ende og at det da ligner ret godt indtil nu.

du mangler bare en rigtig fed maske så du får de der brænd vabler i ansigtet og et par latex hænder også med de der brændvabler på, så er det da stort set fuldendt.
Darth Pingu Awakens

Jan-Sparrow

• Gæst
Haha, et klassisk outfit :D

Handsken er sgu rigtig godt lavet, også selvom den ikke ligner 100% så skal der sættes pris på det arbejde du tydeligvis har lagt i den.

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Jeg synes det er fedt.. Ku' godt tænke mig at se Freddy vs. Jason til næste arrangement..     :evil:
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hehe Lienna, så skulle du ha været med i Malmö, der VAR Freddy og Jason :)

en af tropperne og adminen på Nordic, havde sit Fredy kostume med og hold da kæft hvor var det fedt, det lignede 100 % det i filmen :), hansken var totalt fed (sikkert mega dyr)  men jeg synes også at Nieal Buode er kommet rigtig godt om ved det og har fået det lavet ret sejt.

op i en vis legemesdel som sidder bagpå, det ik er screen Accurate, det ER altså ikke alverden og altid det som det kommer an på når det ser fedt ud som det gør her, hvad er der ind imellem galt med alternativer og selvkreation.
Senest Redigeret: 22-03-2007, 06:34:20 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Nu ved jeg ikke om jeg har sagt det før, eller om I selv har set det, men knivene er ikke lavet af metal, men af skumgummi og gaffa.  :lol: Det er nok en lille grund til at den måske er lidt underlig ud, hehe.  :-)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
okay det havde jeg sgutte lagt mærke til, men så er de da lykkedes ret godt må jeg sige :)
Darth Pingu Awakens