skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Cap'n Sparrow outfit.

(Læst 15121 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jan-Sparrow

• Gæst
Fik idéen fra Grevious' tråd om sit hjemmelavede Jack Sparrow kostume (Som i øvrigt er rigtig fedt og godt lavet), da jeg selv har gået og fiflet lidt med at imitere Sparrow og lave et kostume. Jeg vil poste billeder her(så snart jeg får taget mig sammen til at tage nogen), men indtil videre har jeg en video optaget med webcam at mit outfit og imitation fra skuldrene og op.

Vil meget gerne have feedback på den, da jeg stiler efter at en dag kunne give den helt store Jack Sparrow oplevelse til kostume-fester.

http://www.megaupload.com/?d=GTHJ2BV3 <<-- Her er den så. Hvis den siger "Temporarily Unavailable" så bare klik løs på den igen og igen indtil den fungerer.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
jeg kan ikke se den :| når jeg har downloadet den og
åbner den med WMA siger den fejl i komprimering :|

Jan-Sparrow

• Gæst
Hmm, mangel på Codecs måske? Jeg kan sagtens åbne den i Windows Media Player.

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
Hej Jan-Sparrow.
Jeg kan heller ikke se den...ville ellers gerne...trust me  :-)
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
Hey igen JS.
Jeg fik set din Vid. og jeg må sige...du ka det sgu...
kanon...glæder mig til dine billeder. :-)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
ok jeg spørger måske dumt men hvordan i alverden åbner man filem inde på mega download ??

hvad skal man trykke på for at se det fordi st jeg synes ik man kan trykke på film linket ??
Darth Pingu Awakens

Jan-Sparrow

• Gæst
For at gøre det hele en del nemmere har jeg uploadet den til youtube, sammen med et nyere klip der er sat sammen med det første. (Et klip du ikke har set grievious, så kig lige igen ;))

Filmene viser dog langt fra mit arbejde i dets fulde herlighed, har fået opgraderet mit kostume rigtig rigtig meget siden de to videoer. Skal til en fest på lørdag, hvor jeg har tænkt mig at give den gas som Cap'n Sparrow, lover i får billeder/videoer at se derfra.

Her er de to gamle klip af mig som Cap'n Sparrow

http://www.youtube.com/watch?v=iLYzxFtRwfQ

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
wow hold da op, du er virkelig en Look-a-Like!  :-o Meget imponerende. Især det sidste klip. Det er jo næsten lige ved at man bliver i tvivl om om det virkelig er dig!

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
Men nu har jeg,,,,du kan det sgu :-)

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Må jeg få din autograf? Nej vent....du skriver på dansk....så kan du ikke være Jack sparrow :| nå never mind :roll:
Ej det ligner virkelig godt :-)
Vil se meget frem til at se billeder :wink: pas nu på de ikke taber både næse og øjne :wink:

Aayla Secura

• - of Doom
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Oh... my...God.... :-o

jeg er mundlam.... hold da kæft, du ligner ham :lol: og god imitation...selvom jeg nu gerne ville have haft at høre hvad du sagde... (ved ikke om andre havde lyd på klippet, jeg havde ikke :|) er der ikke en Jack Sparrow look-a-like -konkurrence eller sådan noget du kunne stille op til? :wink:

- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
enig, du ligner faktisk ret godt må man sige, så det kostume er helt klart rigtig godt til dig :)
Darth Pingu Awakens

Jan-Sparrow

• Gæst
Tusind tak for feedbacken :D

Glæder mig virkelig meget til at give den gas og få taget billeder/videoer på lørdag, det er den sidste fest på skolen, sådan et slags afdansningsbal hvor alle 3. års elever normalt kommer i kjole og hvidt...

Men der er jo ikke noget fedt i at være normal. :P

Igen, mange tak for feedbacken..,

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
vi glæder os så til og se nogen billeder af dig i kostumet :) men so far er det ihvertfald ret imponerende synes jeg :)
Darth Pingu Awakens

Jan-Sparrow

• Gæst
This is the day you will always remember as the day you almost saw Captain Jack Sparrow :D

Bare lige nogle hurtige webcam billeder, der kommer flere imorgen  :wink: