skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The making off

(Læst 1274 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

starwarsdk

• Gæst
Hej Alle

Jeg kan huske at man da jeg var en lille purk kunne se udsendelser omkirng hvordan de gamle film var lavet. jeg mener de blev vist i troldspejlet på DR og hed the making of star wars. de varede vistnok en lille time. Er der nogle der ved om de kan fåes et eller andet sted på DVD.

Et andet spørgsmål. Nu så jeg lordolsen samlede på sjældne SW film, er de ikke alle ens ligemeget hvilket land de er fra, dog med forskelligt cover

Henrik

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
  • Abby Sciuto -NCIS
du ka da prøve at spørge dem i DR der står for troldspejlet... der har jeg gjort førhen når der var noget jeg ville have svar på... i deres butik i DR-byen ka man købe forskellige udsendelser... jeg har i hvert fald nogle udgaver af Kaj og Andrea der udefra...

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hej Alle

Jeg kan huske at man da jeg var en lille purk kunne se udsendelser omkirng hvordan de gamle film var lavet. jeg mener de blev vist i troldspejlet på DR og hed the making of star wars. de varede vistnok en lille time. Er der nogle der ved om de kan fåes et eller andet sted på DVD.

Et andet spørgsmål. Nu så jeg lordolsen samlede på sjældne SW film, er de ikke alle ens ligemeget hvilket land de er fra, dog med forskelligt cover

Henrik

Hej Henrik
Jeg kan ikke helt forstå dit spørgsmål... Men jeg vil meget gerne svare på det!

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Mit bud på svar:

De er ikke udgivet officielt på DVD. Det eneste officielle på DVD er det der er udgivet sammen med filmene.
Der er dog nogle som har konverteret dem til DVD og her kan lordolsen hjælpe, hvis du mangler dem.

De 6 film er generelt set ens uanset hvor de er udgivet.
De kan dog være små forskelle. Disse kan i så fald ses på DVDcompare
Desuden er der naturligvis forskel på forskellige udgaver af den originale trilogi - original version, '97-version og '04-versionen, men det er næppe nyt for nogen her. :wink:

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment