skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Generel snak om spillet

(Læst 352775 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
I denne tråd kan vi diskutere og hyggesnakke om spillet sådan mere generelt.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Du er da også så klog ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Det var da en vældig god ide, wookiee... sådan en tråd har jeg virkelig savnet... :-D (dette er nok kommet til udtryk i andre tråde om spillet hvor jeg har haft tiltagende offtopic-tendenser)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Eeh, ja... :roll: Der har vidst sneget sig en del om lyserøde mænd og lektier ind, i tråde hvor den slags fnidder ikke hører til... :lol:

Så kan vi endelig udpensle ham Brahndaans gyseligheder, uden at skulle frygte 'The judgement of the admins', Aayla! :lol:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!
Herligt! Så skal der pladres!
Gud hvor er der bare sket meget i dag! Det var da helt vildt. Er det fordi du er kommet ud på egen hånd at tingene pludselig har taget en gevaltig fart, Lumi?

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Aayla Secura

• - of Doom
Ja det er helt vildt, alt det folk har fået spillet!!!! jeg har skullet lave lektier hele dagen, men jeg har sådan set ikke lavet andet end at læse rollespils-tråde!!! (har dog kun skrevet 2 indlæg selv, men det er en anden snak!)
Senest Redigeret: 21-01-2007, 21:41:18 af Aayla Secura

Darth Wizza

• Gæst
det er P.G.A at jeg er tilbage(og at alle var online på samme tidspunkt)

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!
Jah, für fanden da, Wizza.. man opmuntrer dig til at være med igen og pludselig sidder man og er ved at få hjertestop over alle dem der pludselig ser ud til at vil have kløerne godt og grundigt ned i nakken på stakkels Nasha... :lol:  :wink:
Og Wookiee, så skriver du at Zeltronerne virker tit ret fjollede i de gamle marvelserier, og så har du sådan et herligt billede af en mandlig en fra dengang :lol: Han er da herlig

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • Mr. Charming
Desuden så skal det lige nævnes at søndag er den aften folk sidder mest foran computeren. :D

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Aayla Secura

• - of Doom
Ja, sådan set alle spillere sad foran computeren i aften... alle undtagen kyle katarn :roll:

Darth Wizza

• Gæst
hvilken misser af ham!

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Han var da på i eftermiddag, men gud hvor tager han lang tid før han har læst alle trådene igennem. :D

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Heh, og så er der os stakler, der er ladt tilbage på det nu næsten tomme akademi ;) husk nu at melde tilbage Lumi ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Herligt! Så skal der pladres!
Gud hvor er der bare sket meget i dag! Det var da helt vildt. Er det fordi du er kommet ud på egen hånd at tingene pludselig har taget en gevaltig fart, Lumi?
Ja, for hulan da! :lol: Mirijaa på fri fod = massere af action... hehe :-D Det skal nok for alvor blive sjovt, når jeg kommer tættere ind på jer Imperialister. :wink: Ej, jeg har jo lovet Tianara at holde hende lidt tilbage... :roll:
Jeg er rimeligt sikker på, at det har skabt en del røre at hun har dumpet ned... ihvertfald nede på planeten.

Ja, jeg skal nok melde tilbage, Mara. :-) Men husk, jeg er jo først lige ankommet. :wink:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ja hold da op der var fart på igår :-D det var bestemt sjovt :-D
med både lysreøde mænd og folk som tror de ryger i en sammensværgelse :wink:
Det var virkelig fedt at få noget at lave i rollespillet....desvære for dem på yavin  men nu er rollerne byttet om :wink: i starten foregik næsten alt der men nu er spændingen vist rykket til kashyyyk :roll: :wink:

og der er rigeligt at raportere om når først vi skal forsvarer du små wookieer mod den onde republik :roll: :wink: :wink: og når først Mirijaa træder forkert så vi kan finde hende :wink: