skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Valenthyne Farfalla og hans skib: en falliterklæring fra EU

(Læst 6107 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
ja men Quarg's skib er ikke lige så slemt....jeg mener det sejler da i det mindste på vandet(ihvertfald på billedet) hvorimod Farfalla's jo er i fuld fart i bedste disney skatteplaneten stil :|

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
har intet imod træskibe, så længe de bliver hvor de hører til. altså på vandet. men i rummet og hyperspace? det er altså lidt for langt ude.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Qui-Gina Jinn

• Clone 7 - hunkønsklonen af Qui-Gon Jinn og klonen med rygrad & den VenneVenlige Uddannelse
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
  • En Master + En Padawan = To Jedi Knights
Hmm - udfra de billeder der tror jeg bare at jeg holder mig til Darth Bane - Path of Destruction-bogen hvor slaget er beskrevet....

I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it!

Mark Solo

• Gæst
 :-o 'Løber skrigene væk' ne, nej, nej det er bare alt for forkert. Det er okay tegnet men, men i star wars, er det bare alt for forkert.