skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

YAUTJA.....AKA Predator

(Læst 23062 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Nu begynder det at ligne noget, det hjælper godt nok med de dreadlocks. Har jo allerede kommenteret quilsene, dem er du sluppet rigtig godt fra. Hjælmen er også blevet rigtig fed, nu den er blevet malet.

Nu håber vi så at ham englænderen med de gauntlets snart giver lyd fra sig.

Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det må jeg sige pre, det er blevent meget flot.. :wink:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
tusinde tak begge to :)

jeg glæder mig også rigtig meget til det er komplet
Darth Pingu Awakens

Darth Elvis

• Gæst
hold da op... det er godt nok lækkert... men du har jo også lavet mange kostumer, og man kan godt se at det der er et af de lidt mere svære... men har du en fornemmelse af hvornår du er færdig med et komplet Predator kostume???

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
mange tak Darth Elvis :)

Kostumerne jeg laver køber jeg stort altid delene til og laver ikke meget selv da jeg ikke har færdighederne til det, men kunne utrolig godt tænke mig keg kunne finde ud af det, da det er rigtig spændene og arbejde med sådan ting.

Hvornår det er færdig ved jeg ikke, det kommer helt an på hvor svære de sidste dele er at få fat på og hvad prisen ligger i da det er ret dyrt og bygge sådan en fætter her hehe :)
Darth Pingu Awakens

Darth Elvis

• Gæst

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
så kommer en lille update, dog uden billeder endnu men en anouncment om man kan sige :)

Jeg har simpelhen besluttet mig for at bygge min helt egen skulder kanon til min predator, altså personlig gøre den.

Jeg ved dog ikke om det bliver godt eller skidt da jeg laver den i en form for ler, ikke alm ler dog men en speciel slaks.

Dette gør dog nok den kommer til og veje lidt men jeg kan så godt lige der også er lidt vægt i den og den skal jo alligevel bare sidde på en svingarm på rygsækken på min skulder og ikke bruges men skal give et fedt look.

men billeder af arbejded vil blive uploaded når jeg kommer så langt at man kan begynde og se hvad det skal være :)
Darth Pingu Awakens

Darth Elvis

• Gæst
ok... det lyder da helt vildt fedt!!! havde slet ikke forestillet mig at man kunne gøre det på den måde...

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det lyder fedt pre, men det kommer da til at tage lidt tid? ikke?

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Det lyder da interessant. Selv er jeg så småt igang med en i metal. :)

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Er lidt nysgerrig, er din fine predator blevet færdig. Synes billederne er for fede og blev helt trist da jeg kom til slutningen af denne tråd og så der ikke var nogle billeder af den færdige dragt.

Du er jo cool til at lave de her, så også lidt på dine andre kostumer, din terminator er også virkelig nice. Du burde da arbejde med sådan noget til hverdag.
I reject your reality and substitute my own!!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
nej den er stadig ukomplet.

Der er dele jeg mangler og som ikke er så nemme og få fat i, som skulderkanonen og rygsækken (batteri pakken) som trækker plasma kanonen.

mangler også hænder og fødder endnu og armoren, men den skal da helt laves færdig på et tidspunkt.

skal også igang med og få samlet mit Indiana Jones kostume som jeg har planer om så jeg kan blive fuldbyrdet medlem af filmheltenes klub som hovedsageligt består af Indiana Jones.

men jeg takker rigtig pænt for din pæne kommentar.

jeg vil rigtig rigtig gerne arbejde med sådan ting her til daglig men jeg bor i Jylland indtil videre, har dog planer om at flytte til København men jeg tror ikke Danmark er landet for sådan ting er inden for film verdnen desværre :(
Senest Redigeret: 17-09-2009, 19:48:55 af Predator
Darth Pingu Awakens