skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

YAUTJA.....AKA Predator

(Læst 23597 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
 Så modtog jeg lige min helt nye Predator maske idag og pyyyh hvor er den lækker hehe.

Den skal ha sat Dreadlogs på og quills, det er små hår agtige stritter som også er på den i filmen.

men her er den, håber i kan synes om den :).........jeg poster i den her tråd som mit projekt skrider frem og som den ender med og se ud engang sener på året forhåbentlig :)

lidt stemnings lys er sat på.

Darth Pingu Awakens

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Den ser flot ud,- flot malet.
Hvor stor er den at have på hovedet,- er der en sprække bagpå i nakken,-eller er den til at trække over hovedet igemmen hals åbning. Er tænderne i acryl plast

Mvh Beehive

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
masken er temmelig stor og ha på hovedet men den sidder godt da masken er fyldt ud med en slaks skum inden i så den sidder som den skal.

Tænderne er lavet i resin, og der er en sprække i nakken men den blir helt gemt væk når der blir monteret dreadlogs på den, og biohjelmen kommer på også.
Darth Pingu Awakens

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Der er godnok sket noget med den maske siden de billder du viste mig i juleferien, man må sige den gang maling sælgeren gav den har gjort den til en helt anden maske. Glæder mig til at se den irl.

Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
åhh hvor er den fed pingu :-D :-D
kan godt forstå du er glad for den :wink:
den er rigtig flot...og.....*Gulp*.... rimeligt lignende

Aayla Secura

• - of Doom
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
OH... MY... GOD!!!!  :-o :-o :-o :-o den er jo MONSTER fed  :-D :-D hvor er jeg misundelig, Jeg vil også have sådan en :cry: den skal du have på til karneval!!!

....tænk, at du seriøst har fået den nu, det troede jeg ærlig talt ikke, da jeg læste hvor dyr den var og alt muligt... men MONSTER fedt!
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker for de pæne ord :)

jeg når desværre ikke og få dragten færdig til karnevaldet :( men tro mig ville gerne.

men bare rolig Aayla jeg skal nok få hele dragten :) med tiden hehe
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Tror nok jeg ville blive bange, hvis du tog den der maske på, og gemte dig i en mørk krog :) Den ser godt ud!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

TK-150

• Ja mit billede er flot ikk :)
  • Padawan
  • **
Holy morther of god !!
  Det må jeg nok sige Pingu... den er Fu..ing flot mand !  wow ...  er det fra ham der gutten som jeg sendte linket til ?
    Vi vil se flere billeder.
(SL/TS-150)
TK-150  Proude member of VADER´s 501st.

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
"Kæft man den er nice....ja undskyld sproget, men det er den...den er edermanme nice....*Er måløs* :-D
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
wow, wow, wow  :-o :-o

Hvor er den cool!!  :-D :-D

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
nej det er ik Diavlo jeg har købt den af Søren, det er en som hedder Kieth fra usa.

Jeg regner med og købe dreadlogs til den her i Febuar måned, så er selve masken næsten komplet, der skal sætters små quills på den (det er små hår)

ham der gutten fra Italien er ik så tit på forummet så vidt jeg kan se, men kææææft mand hans dragter er fede, uha hehe, de kunne lige så godt ha været med i filmene.

men jeg mangler utrolig meget på den endnu, så der kommer ik nogen opdateret billeder lige nu men når der sker mere skal jeg nok poste billeder her inde af fremskridtet.

en hurtig liste over det jeg mangler er:

Dreadlogs.
Beads til dreadlogséne (små ringe som sidder på dem)
full body suit i latex.
Latex fødder
Latex hænder
hals krave i latex
predator armor
Biohjelm med ægte fungerende trepunkts laser
skulderkanon
gauntlets (håndleds armor)
knive til gauntlets
et kranie med en rygrad og små kranier på en snor
hunting spear og kaste disk, diverse uhyggelige våben.
krops net
soundbox (lyd box med predator lyde som knurren og predator skrig, de kan købes i usa hehe)

hmm er der noget jeg har glemt...........men som i kan se mangler der en hel del endnu men det kommer stille og rolig. men puha vil ik tænke på prisen når det er færdig. Bare bio hjelmen med laseren i ligger fra 100-500 dollars og deri kommer laseren som ligger omkring de 100 dollars hvis de skal ha de tre rigtige stråler og det skal de selvfølgelig hehe :)

takker min Dødsfjende nummer et :) og hva hørte jeg rigtig, en alien siger at en predator er Cool.....ok så har jeg ski hørt det med  :wink: :-)
Senest Redigeret: 15-01-2007, 17:05:40 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Hejsa Pingu

Havde du ikke en manneqiun dukke,det syntes jeg at jeg kunne se på predator billedet.

Du kan evt, hvis den er rimlig realistisk i størrelse- lave din full body suit på den. og så airbrush den.

Mvh Beehive

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jo jeg har to af dem hehe men den bedste af dem er lidt højer end mig selv  :oops:

jeg indrømme jeg er en bette pred hehe, de er jo en stykker over 2 meter normalt når de er udvokset.

problemet lige nu er at jeg ik helt ved hvordan jeg skal lave krops dragten, skal den være i latex, skal den være i det der cykeltøj agtig noget, det vil nok måske være det som er mest behagelig og ha på i forhold til latex ihvertfald.

Jeg skal også lige ha købt en airbrush og så lige lege lidt med den og få lidt erafaring og bruge sådan en fætter hehe :)
Darth Pingu Awakens

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
det gør ikke noget at den er lidt højere,- det du kan gøre er at hvis din dukke ellers er nogenlunde dine mål( spandex og latex kan strækkes) det er at du sætter din spandex top og spandex buksedel på dukken-så det sidder stramt på den. Og så maler du latex på delene, til du er tilfreds med tykkelsen.

Man kan købe latex i  liters dunke.

Mvh Beehive