skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ris og Ros

(Læst 37812 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Jamen så vil jeg da tage dagens roser og lægge på Tallan's grav (tænder et lille lys for Tallan) Han kæmpede bravt men gik til de evige jagtmarker i en alt for tidlig alder.

Og Jaina mange tak, jeg gør hvad jeg kan og det varmer når jer garvede spillere kommer med ros. Og selvom jeg er en af de ældste i spillet må jeg sige at jeg er meget imponeret over jeres enorme fantasi og evne til at holde styr på jeres mange karakterer...
Senest Redigeret: 22-01-2013, 19:50:18 af Nemo
I reject your reality and substitute my own!!

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Det er ingen hemmelighed, at jeg synes godt om Keith. :-) Det er derfor rigtig spændende, at man i "Alene i mørket" møder en mere mørk og dyb side af den ellers altid temmeligt rapkæftede og selvsikre karakter. Fed tråd, I spiller, Mara og Bloody, den nyder jeg at følge med i. :-)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg vil altså gerne rose Bloody for ganske uventet at lukke T og T ud! Jeg synes, det er genialt :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Aayla Secura

• - of Doom
Jeg ville lige sige: Jeg er kæmpe fan af frø-angrebet! Det er et fedt træk fra GM's side at kommemed noget andet plot, end bare det "sædvanelige" Bo-Vanda-er-farlig-og-overpowered, selvom Bo nu også er en dejlig badguy. ;-)

Tråden "Her foregår noget mystisk" er en af de fedeste tråde, jeg længe har spillet. Og jeg er meget glad for det dystre element, der har fundet vej til spillet. :-)

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Mange, mange tak! :D GM'en har nydt at have lidt "frie" hænder til selv at finde på, og jeg har VIRKELIG moret mig under den tråd der. Det har været så fedt at finde på, og vente på spillernes reaktion :)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Også stor ros herfra :-) det er godt fundet på Mara og jeg har også moret mig med begge "Mystisk" trådene :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Aayla Secura

• - of Doom
Hvordan spiller man en anden karakters "familie", når spillerne ikke er i familie med hinanden? Det kan godt være lidt af en udfordring! Jeg vil derfor gerne rose Thrawn for at tage bolden op og spille Lianés bror. :-) for mig som spiller er det vildt spændende at se, hvordan en anden spiller fortolker en bror til min egen karakter, ud fra de sparsomme oplysninger, der er givet. :-) Og du har gjort det fremragende! Kal er rigtig fin, og dynamikken mellem dem fungerer rigtig godt indtil videre. Thumps up!

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Aaaaawww det var pænt sagt  :-) Jeg er meget glad for at få lov til at være CM for hendes bror, og jeg må indrømme, at det er noget af det sjoveste længe at prøve at spille en karakter, som ikke bare er sin egen, men på en eller anden måde afspejles i en anden. De er forskellige og alligevel meget ens på nogle måder  :wink:
Jeg ser virkelig frem til nogle spændende situationer i mellem de to, når først vi kommer rigtigt i gang :-D

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Det er på tide med nogle flere roser!

Først en til den almægtige DGM og hendes store arbejde med at få styr på alle karakterer, så de kunne få et pænt spark ud i galaksen igen. *rækker rose til Mara*

Dernæst en rose til Aayla, både for at være med på spilstarts-hype, og fordi du har Liané. Ingen andre har før vovet at sætte Adrian på et podie med en mikrofon. *rækker rose til Aayla*

Den sidste rose skal gå til Nichas for festens indtil videre bedste bemærkning:
((Nichas))
[...]
Nichas hæver sit glas da Adrian udbringer sin skål og hvisker stille da han fører glasset op til munden "Imperiet længe leve, dig knapt så længe"
*kaster den sidste rose efter Nemo*

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Aayla Secura

• - of Doom
*Liané springer ind foran CM*

"Næææh, er den til mig? Tak!! "

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Takker mange gange for de fine ord og rosen, havde det ikke været for Nichas regelrytteri tror jeg den ville have klædt hans hvide uniform. Kommentaren var måske lidt premature, men hvad... Vi skulle jo have gang i spillet ik  :-P
I reject your reality and substitute my own!!

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
ih, tusind tak for rosen :) Det føles godt at poste igen! :D