skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ris og Ros

(Læst 37899 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Denne tråd er lavet for at vi kan rise og rose hinandens bedrifter i rollespillet.  :-) Jeg er netop ved at læse i Bastion (da det er der jeg selv er) (Skal jo vide hvad der sker i området omkring mig.  :wink: ) Så indtil videre har jeg ingen ros eller ris at dele ud.
Men håber da i vil give lidt feedback til hinandens skripleriger!  :-D

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg vil lige sige, at jeg har givet tilladelse til denne tråd. Jeg kan huske på min gamle NWN server havde vi også en sådan tråd, hvor vi indimellem kunne give hinanden et skulderklap. Teknisk set behøves det jo ikke, men det er altid rart at vide, at der er nogen, der synes man har gjort det godt. Det kan bare være en enkelt episode, eller noget mere generelt, såsom "Er god til at beskrive sine ansigtsudtryk" eller andet :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Så vil jeg da lægge ud med at sige at det indtilvidere har været ganske fornøjeligt at spille med Wookiee og thrawn :-D

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
i lige måde :-)

og kan kun sige det samme om både Kyle og Eeth :-)(ja og wallach selvom det er længe siden :wink:)

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Jeg læser altid med stor interesse det der foregår mellem Thrawn og Lord Palpatine. :) Jeg synes det er en fin historie.

Yavin 4 har jeg opgivet at følge med. :D Jeg fulgte med et langt stykke af vejen, så var jeg ikke på i et par dage og så var der bare så meget jeg skulle igennem. :D Så indtil videre står den lige lidt, men har tænkt mig at læse det hele igennem i et rap snart.

Bastion/Skyggeakademiet tyder også rigtig fin, bliver spændende når i er kommet lidt længere.

Ellers har jeg ikke så meget at sige udover at jeg synes det er godt. Nu går jeg bare og venter på at der sker noget på Kashyyk. :D Men keep it up allesammen!

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Sirbie

• Jedi Mester
  • For jeg headbanger stadig!
i lige måde :-)

og kan kun sige det samme om både Kyle og Eeth :-)(ja og wallach selvom det er længe siden :wink:)

Jep jeg har ikke haft meget aktivitet, men nu har jeg jo heller ikke sådan en grund til at hoppe ud af busken ;D Men vores spil har skam også været hyggeligt... Lad os håbe at Republikken snart kan komme til undsætning, så jeg kan afsløre de lidt mørkere hemmeligheder  :evil:
No evil intergalactic invasion before tea!

Darth Wizza

• Gæst
er der sådan nogle? :-o ....lol....

jeg vil lige hurtig tilføje at jeg kun kan tænke posetivt om Palpys spillestil

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Kan da sige at det indtil videre har været fedt at skrive med Aayla og Kyle.  :-D

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
me too :-D :-D

vil især rose kyle for hans beskrivelse af den måde, Ethan slog hende pigen ihjel på.... arrgh det gav mig næsten gåsehud...(hey, hvor er der en "bange" smiley?)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet

vil især rose kyle for hans beskrivelse af den måde, Ethan slog hende pigen ihjel på.... arrgh det gav mig næsten gåsehud...(hey, hvor er der en "bange" smiley?)

Ja den var lidt hård og brutal. men sådan er det jo med de svage.  :evil:

bange smiley? Jeg syns ikke jeg mangler nogen.  :-P

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Hehe, hård til det sidste, hva nieal? :wink:
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Hehe, hård til det sidste, hva nieal? :wink:

bahhh.  :lol:

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
hehe tro i ikke lige i skulle holde jer til emnet her :wink: :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Tilbage til emnet :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!

Hah, den grinede jeg også ondt over :lol: ( :evil:) Herligt, Kyle, herligt :-D
Herligt at der er kommet lidt liv på skyggeakademiet, følger spændt med i Aayla og Nieals aktiviteter, synes det ser ud til det kan blive rigtig sjov. Kan godt lide at i giver jer tid til at skrive længere og dybere posts, det giver karaktererne rigtig meget :-)
Syntes i starten det var lidt svært at følge med på Yarvin, synes der var lidt rod med hvornår ting foregik i forhold til hinanden, men der er begyndt at komme lidt mere samling på det nu. Mirijaa og Kayas historie er den der har trukket mest, følger også dem med spænding.
Det bliver rigtig godt når jedi'erne kommer ud og bliver konfronteret med os andre dødelige  :-P og især den glade (/gale :-P) samling på Kashyyyk.

Og jo tak, Wizza, det har også været en god tid med din Snaily. Syntes det var et godt intiativ at give dusørjægerne et job, indtil videre ha det i hvert fald givet nogle ganske interessante konsekvenser for Nasha :lol:

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?