skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Droids og Ewoks tegnefilmene

(Læst 7548 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Jeg synes ikke, de er alt for gode i hvert fald. Der er nogle fede væsner med i dem, men bortset fra hovedpersonerne, så mangler mange karakterer, tjat, de mangler karakter. Stemmeføringen er heller ikke super god - ikke så god som i Droids (men den har jo også Anthony Daniels som C3PO). Jeg tror, at du ville blive skuffet, men du må hellere bedømme selv.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, på den ene side, så bliver jeg sikkert frygtelig skuffet, men samtidig så håber jeg også, at der vil være sådan lidt "gensynsglæde", hvis du forstår. De var en stor del af min barndom, ewoks, hvorimod jeg slet ikke så droids som barn :) Kan dog rigtig godt lide ved droids, at det er Daniels selv, der er Threepio :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Ja, på den ene side, så bliver jeg sikkert frygtelig skuffet, men samtidig så håber jeg også, at der vil være sådan lidt "gensynsglæde", hvis du forstår. De var en stor del af min barndom, ewoks, hvorimod jeg slet ikke så droids som barn :) Kan dog rigtig godt lide ved droids, at det er Daniels selv, der er Threepio :)

Jeg så ikke rigtigt nogle af dem som barn, så jeg bedømmer dem selvfølgelig gennem en voksens øjne, og jeg må sige, at Droids appellerer meget mere til mig. Der er også mere Star Wars over Droids end Ewoks... Ewoks er sådan lide Bubbi Bears agtigt.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Jeg har lige sat min 5 årige datter til at se Ewoks og hun er helt vild med dem, men hun forstår ikke at det er starwars, selv om hun i forvejen kende til starwars.