skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars kalender

(Læst 36230 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Ej, hvor er den smuk! :-) Den er meget passende til januar, meget mere end til fx, december, især efter det sommervejr vi har haft.
Hvilken skrifttype til "januar"?

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

The Dark Lord Of The Sith

• Jedi Mester
  • *
  • Køn: Mand
flot billede! :-)

hvem skal lave billedet til næste måned?

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Jamen, mange tak. :-) Jeg var ret nervøs for det billede, da jeg jo ikke har brugt alverden af tid på det. :wink:

Hvem der så skal lave februar, er så det vi skal finde ud af i fællesskab. :wink: Alle interesserede skal bare melde sig. (Og, jeg syntes at vi burde tilføje, at den der lige har lavet ikke må melde sig til den næste måned. :wink:) Vil forresten også lige tilføje, at flere er velkommen til at lave ét månedsbillede i fællesskab. :-) Altså, hvis de kan blive enige. :wink:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ikke alverden af tid? :-o....det er sådan et billede jeg ville være(hvis jeg kunne lave det) en evighed om :-o

jeg melder mig gerne til lige hvad der er brug for....bare sig hvad der skal laves :-D :wink: :wink:

• Jedi Mester
  • *
jeg er også frisk på at prøve :) (men jeg kan ikke garantere for hvor godt det bliver :-P)

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Rigtig flot Luminara, kan virkelig godt lide farven :)

Jeg vil gerne vente til vi når lidt hen til foråret med at forsøge mig med noget :) så lad bare en anden komme til.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Luminara

• Jedi Mester
Okay, to har meldt sig. :-) Helt fint. :wink: Hmm... jeg tænkte lidt på om vi skulle trække lod mellem de der har meldt sig, ca. d. 20.
Bare en tanke, så vi sor min første idé om at vi skulle beslutte det i fællesskab. :-) Nu hvor jeg tænker over det, lyder det altså lidt bøvlet. :wink:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Men den 20. er det ikke lidt sent? Hvis nu folk ikke har så meget tid i slutningen af måneden, men har assere i starten, vil det måske være rarest for dem at vide det i starten?

- Uh huh

Luminara

• Jedi Mester
*Tænker sig lidt om...*

Ja Palpy, du har ret... :-) Det er nok ikke alle der kan bikse noget sammen, på lige så kort tid som mig. :lol: Men, jeg syntes alligevel at vi burde vente lidt, så flere kan få lejlighed til at melde sig. :-)

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Tja, ellers kan man jo sige, at de to, der har meldt sig, er dem, der får chancen - så de selv afgør hvem, der skal lave noget? Folk skal jo også have tid til at komme igang :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Tja, ellers kan man jo sige, at de to, der har meldt sig, er dem, der får chancen - så de selv afgør hvem, der skal lave noget? Folk skal jo også have tid til at komme igang :)

Jamen det er mig og TDLOTS der har meldt sig :-)
Altså TDLOTS du må gerne lave febuar for mig..hvis du altså vil :-)

• Jedi Mester
  • *
Det vil jeg da gerne :-)
Det bliver nok ikke ligeså flot som den luminara har lavet, men jeg vil gøre mit bedste  :wink:

Luminara

• Jedi Mester
Jamen, that's settled then. :wink: God arbejdslyst TDLOTS. Husk, at billedet skal være oppe 1. februar. :-)

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
rigtig flot januar billede, Lumi. 8-)
jeg tror jeg vil nøjes med at kigge på det I andre laver, og ikke selv lave noget. :wink: men god idé

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Okay, nu hvor vi nærmer os næste måden bliver jeg bekymret (det gør jeg så let :-P) over om folk stadig kan huske kalenderen? Jeg ved godt at bare fordi der ikke er blevet skrevet så meget heri på det seneste er det ikke ensbetydende med at ingen husker det, men jeg ville bare lige være sikker :-)

- Uh huh