skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars kalender

(Læst 36562 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
ah sikke en glimerende ide :-)
så kunne man jo i princippet også gemme billederne og sætte andre kalendere på
så den kunne holde i mange år hvis der nu ikke blev lavet en 08 version selvfølgelig :wink:

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
En tanke - hvis billederne blev lavet i A5 landscape, så kunne folk der havde lyst sætte kalenderdelen nedenunder og printe billedet ud på et A4 ark.
Ja, det er da en genial idé. :-D Min første idé var at lave det i skærmformat, men A5 lyder klart som en bedre idé. Men, hvad størrelse er A5 egentligt? (I pixels, altså.) Jeg er så småt begyndt på Januar billedet (det skal nok blive færdigt i tide :wink:), men så skal det jo formateres om.

jeg synes ideen er rigtig god, men jeg synes også at det SKAL være star wars og ik alt mulig andet underlig halløj da det jo er et star Wars forum vi er på og vi kender hinanden fra her inde :)
Jep, Star Wars og intet andet. :wink:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!
Vildt god ide :-) Noget ligende er lavet på http://www.kotorfanmedia.com/ og det ville være herligt om vi også kunne gøre det her.
Hmm..
hmmm...
...
Det betyder, at hverken engelske guitarister eller persiske prinser ikke er velkomne :wink:
No way! jeg trækker mine ord i mig igen! Det er en dårlig ide og jeg vil på ingen måde medvirke! Jeg vil sørge for at spolere det her projekt totalt hvis I fører det ud i livet! Også dig, Pingu! Det kommer aldrig til at se dagens lys!
 :-P

Men er det sammensætninger af digitale billeder, selvgjorte tegninger, eller begge dele?
Tror jeg vi få lidt travlt omkring maj/juni, men er ellers med på at lave et biddrag nårsomhelst, hvorsomhelst :-)

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I Have A Good Feeling About This :)
Det betyder, at hverken engelske guitarister eller persiske prinser ikke er velkomne :wink:
No way! jeg trækker mine ord i mig igen! Det er en dårlig ide og jeg vil på ingen måde medvirke! Jeg vil sørge for at spolere det her projekt totalt hvis I fører det ud i livet! Også dig, Pingu! Det kommer aldrig til at se dagens lys!
 :-P
Tja, rent grammatisk skriver Luminara faktisk at engelske guitarister og persiske prinser er velkomne!
Hvis luminara ville skrive at de ikke var velkomne, skulle formuleringen have været som følger:
Citér
Det betyder, at hverken engelske guitarister eller persiske prinser er velkomne :wink:
eller
Citér
Det betyder, at engelske guitarister eller persiske prinser ikke er velkomne :wink:
Beklager, men min indre dansklærer bød mig at påpege de grammatiske misforståelser som tilsyneladende er opfattet forkert af mindst to personer (og sandsynligvis slet ikke er bemærket af de fleste andre).
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Åh, gud! Det er hvad der sker når har sovet 4 timer og har rejst i bil hele dagen.  Tak, Obi, så vil jeg også trække det tilbage.
Derudover vil jeg sige at jeg aldrig i mit liv (okay, men så skulle jeg være gammel og træt og ikke have sovet ordenligt) finde på at proppe nogle persiske prinser ind i en SW-kalender. Tror heller ikke de ville komme så godt af det med hinanden :-)

- Uh huh

Luminara

• Jedi Mester
Haha :lol: Ja, hvad er det dog for noget vrøvl jeg har skrevet? Jeg har sikkert også været træt, da jeg skrev det... :wink:

Nåh, anyway så er Januar billedet ihvertfald færdigt nu. :-) Jeg havde lidt problemer med at finde frem til et A3 format, men efter at have siddet og målt og regnet, kom jeg til sidst frem til noget, som jeg tror passer. (Og, lad os nu håbe at jeg er bedre til målning end grammatik! :lol:)
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Må vi så ikke få det :wink: er spændt på at se det

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
ja må vi ik se det? det skal da op i dag for nu er det blevet den 31 og det skal op før den første for ellers så... øøh...så så sker der noget...

Obi du tabte mig altser lidt med din dansklærer forklaring... jeg ka godt se fejlen, men måtte der godt være engelske pianister og indiske prinsesser?

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Persiske :-P
Tror Luminara mente fra starten at de nok ikke havde så meget at gøre i en SW-kalender, men kom til at være for ivrig i sine fornægtelser og putte både "hverken" og "ikke" ind :-P
Jeg forstod godt hvad hun mente, men glemte at læse hvad der rent faktisk stod, og blev også selv lidt forvirret.

- Uh huh

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I Have A Good Feeling About This :)
Hmmm... katinka jeg mindes ikke at luminara har omtalt engelske pianister og indiske prinsesser  :wink:

Men hvis vi holder os til hvad luminara har skrevet, er jeg temmelig sikker på at luminara mener at engelske guitarister og persiske prinser IKKE er velkomne.
Det er jo trods alt en skywalker kalender, derfor bør den kun indeholde Star Wars relaterede billeder.
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
nå ja... er ligt træt... var tidligt oppe i morges

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
hehe tjaa jeg ville ikke sige noget om fejlen for det betød jo man havde en undskyldning for at proppe lidt maiden i bagrunden....måske noget med lysguitarer.....nej nej ikke noget der jeg sagde ikke noget :roll: :roll: :roll: :wink:

kan vi så få det billede at se klon....vi sidder jo og glæder os :roll: :roll:

Luminara

• Jedi Mester
Haha :lol: Ja, det jeg mente var at det er en SW-only kalender, lige meget hvor meget man har lyst til at putte noget andet ind. :wink: Måske skulle jeg lige gå ind og rette det, så der ikke opstår nogen yderligere misforståelser... :roll:

Men, nu er det jo den første januar - og, tid til det første billede. :wink: På grund af nytårstravlheder, har jeg ikke haft helt så lang tid til at lave det, som jeg først havde ønsket mig... så, nu håber jeg at det er godt nok. :lol: Og, som jeg sagde - så skulle det meget gerne være A5. :-)

Temaet skulle egentligt have været Hoth (derfor tauntaunen :wink:), men så var det at jeg (til et helt andet projekt) kom til at kombinere Barriss Offee og en rigtig flot blå farve... :roll: Så, det er egentligt bare et stemningsbillede. :-)
I må selv om hvordan I tolker det, for jeg kan ikke komme på nogen særlig fortolkning. :-)

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
nej hvor er det godt :-o :-o :-D :-D

det er jo lige perfekt til januar :-D :-D og den måde du har sat nordlys op på bag ved luke og
sådan i bagrunden med ham i forgrunden....det ser vildt godt ud :-)
og den farve kombination med farverne...det er en rigtig god blå og det ser jo bare rigtig
godt ud :-D
og også den kant du har i siden :-) den ser også bare god ud sammen med farven.
nu tør man jo knapt deltage :| der er jo virkelig noget at leve op til :|

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Rigtig flot kalender billede, Lumi :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible