skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star wars clone wars 3(D)

(Læst 26848 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Så er plakaten klar. :-) Beklager reflektionen i billedet.

Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Fed plakat, det maa man sige, men det er da utroligt saa meget den padawans lyssvärd ligner Anakins ;-) man skulle tro de havde lärt noget af EPIII ;-)

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Okay, lyssværdsnørd ;) Må jeg spørge hvad du mener med, at man skulle tro, de havde lært noget af episode tre? :)for jeg faldt af i svinget :)

Synes plakaten ser godt ud, men hvorfor er Anakin gennemsigtig? :?

(spørger den dumme :))
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg tror det var det, Natas mente med, at der var reflektioner i billedet :-P

Og jeg faldt også lidt af i svinget med lyssværdet, men det var nu fordi jeg ikke rigtig synes at "Padawanens" (jeg ved ikke hvad hun hedder) lyssværd ligner Anakins. Først og fremmest fordi det er grønt :-?

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
Det er hilten jeg snakker om, ligesom grevious har Anakins lyssvärd i en af sine händer naar han kämper mod obi, saa jeg mener at de skulle nok ikke bruge samme hilt som Anakin paa trods af det skulle forestille at väre hans padawan.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Ah, på den måde - var bare ikke lige helt med på, at du snakkede om Grevious:)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hmm må indrømme jeg synes plakaten ser lidt kedelig ud, det kunne de nu godt ha gjort bedre efter min mening.
Darth Pingu Awakens

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg synes, at karaktererne er grimme. Så kunne jeg meget bedre lide de tydeligt karikerede karakterer fra 2D versionen. :|

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er jo nok hvad vi vil kalde en "teaser" plakat, Predator. Der er stadig et stykke tid til serien og filmen får premiere og de plejer at komme op med flere endnu. Og den første plakat plejer at være temmelig kedelig at se på.

Jeg er uening, Mundi. 2D animationerne var grimme og latterlige til at tage alvorligt. 3D versionen er godt nok heller ikke hvad jeg vil kalde perfekt, men jeg foretrækker dem frem for de andre.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg er så af den holdning, at hvis de ikke kan lave noget der ser ordentligt ud (som om de ikke kan det med alt det andet de ellers kan), så er det bedre at lave noget der tydeligvis ikke ligner som det var tilfældet med de karikerede karakterer fra 2D versionen.

At lave noget med karakterer der prøver at ligne uden at det lykkedes, er efter min mening mindre troværdigt end bruge karikaturerne.

Men hver sin mening og fred med det. :-)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det er jo nok hvad vi vil kalde en "teaser" plakat, Predator. Der er stadig et stykke tid til serien og filmen får premiere og de plejer at komme op med flere endnu. Og den første plakat plejer at være temmelig kedelig at se på.

Jeg er uening, Mundi. 2D animationerne var grimme og latterlige til at tage alvorligt. 3D versionen er godt nok heller ikke hvad jeg vil kalde perfekt, men jeg foretrækker dem frem for de andre.

nu tror jeg nok jeg ved hvad en Teaser plakat er Jaina, så der kan du vidst ik rigtig lære mig noget :)

men jeg siger blot jeg synes den er kedelig mens alle bare sidder kunstigt og siger den er hammer fed bare fordi teksten Star Wars står på den og der står tre gutter med lyssværd fordi helt ærlig hvad er der fedt ved den der ?? den er da kedelig og se på helt ærlig lad os nu være ærlige her.

ordet Star Wars er IKKE nødvendigvis kvalitet, det er desværre ofte crap efter hånden med det skidt der spyttes ud bare for at tjene fede penge på navnet.

Bare fordi ordet Star Wars er der og der står mennesker med lyssværd er det ik ens betydende med det er fedt, der skal også kvalitet til hvilket denne her plakat da manger i den grad altså  :roll:

hvad angår figuerene kan jeg også noget bedre lide dem fra 3D versoinen, dem fra 2D er da noget af det grimmeste og mest hæslige der nogen sinde er lavet i star wars sammenhæng hehe, især Yoda´s kæmpe mokka øjne og Mace Windu´s hoved ligner da ja noget der er løgn hehe :)....i 2D versionen altså.
Senest Redigeret: 13-03-2008, 18:50:39 af Predator
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg prøver skam heller ikke at lære dig om meningen bag en teaser poster. Det var bare for at gøre min mening mere klar.

Og jeg synes nu heller ikke den er fed fordi "Star Wars" står på plakaten. Så fed er den heller ikke, fordi jeg er enig med dig i, den ser kedelig ud og håber dermed der kommer noget bedre senere hen.

Jeg glæder mig dog til at den kommer ud. Plakaten betyder ikke så meget for mig. Traileren har dannet min spænding over den og ikke plakaten. Det gælder nok for mange.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
ja ja men det virker bare lidt som om folk synes den er fed bare fordi der står star wars på den og der står tre og stritter med deres lyssværd :)

vi er jo enig om den er kedelig og slet slet ikke i star wars ånden men kunne være lavet af en på 5 år (overdrivelse fremmer forståelsen)

men jeg synes dog også som dig at selve traileren ser temmelig fed ud og igen langt feder end det snask der var lavet og sat sammen til clone wars (2D tegne filmene)

De er simpelhen så grimme jeg ikke vil eje dem på dvd da det efter min mening er en direkre hån imod star wars og slet slet ikke når op og rammer star wars ånden over hovedet men er lige så hjernedød som hjulben tegne filmene.

glemmer aldrig en scene i den da vi så den på skywalker sommerlejren.

Anakin render rundt inde i en skov og pludselig kommer tre af hans klon tropper flyvende igennem luften og rammer et træ med et ordentlig klask hvorpå han siger.

i sence something is wrong.........No shit, what are you a reagulary Einstein  :roll:

altså come om.....det er da....ja, ikke star wars efter min mening ihvertfald men nærmest Max Brothers show
Senest Redigeret: 13-03-2008, 19:16:58 af Predator
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Hmm, det er muligt tegnestilen ikke er i min, din eller andres smag, men det handler også om 'puplikum'. Målgruppen er generelt børnene, og de er ofte ikke nær så kritiske som os. Især mindre børn kan godt lide det lidt karikerede, så på den måde giver det meget god mening. Personligt vil jeg dog foretrække noget mere naturalistisk hvad angår personerne; jeg er ikke specielt vild med den de har valgt til hverken 2D eller 3D, men hvis bare historien er god, så kan jeg overleve det. :wink:

Har da også planer om at se den i biografen, når den kommer til August.

Og mht 2D CW tegnestilen, så smid lige videre diskussion omkring den over i tråden om den første CW serie. :wink:
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Og så er der jo også noget, der hedder smag i behag - der kan jo godt være nogle, der faktisk synes det er en fed plakat - ligesom jeg synes hjulben er genial ;-)