skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star wars clone wars 3(D)

(Læst 26818 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Ja, det er meget underligt. Men på en eller anden måde er det åbenbart gået dem næsen forbi, at den blev relanceret som SW A new Hope. Selvom de har episode titlen rigtig nok :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Det er også sært. Selv på DVD coveret hedder den Star Wars Episode IV Stjernekrigen, selvom den korrekte danske oversættelse er Nyt Håb. Stange. :| Star Wars Episode IV Star Wars. God titel.

Det er fordi at da Star Wars fik dansk premiere i december 1977 hed den kun Star Wars. Undertitlen og nummer kom først på da Star Wars fik repremiere kort før Empire i 1980. På dansk har man aldrig brugt titlen Nyt Håb eller Det Nye Håb som jeg ville oversætte den til. Kun titlen Stjernekrigen blev brugt. Faktisk var Danmark et af de få lande der ligeledes fik sit eget logo.
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
jammen så fik vi da osse forklaret det, ham lordolsen  ved da osse alt :roll: hehe

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
...ham lordolsen  ved da osse alt :roll: hehe
...Nej han er bare gammel og fra dengang da Star Wars kom til denne verden...  ...lige som Hr. Wulff. Han er også ved at være gammel. :-D

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
hehehe det kan der være noget om  :-P :-D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Det er irriterende, at de ikke har opdateret sig selv siden 70'erne, men det var nu ikke det, der fangende min harme, da jeg læste artiklen.

""Den er virkelig flot produceret og et godt bud på en serie for drenge i alle aldre," siger acquisition-redaktør hos TV 2, Anders Leifer."

Drenge?! Og hvad så med pigerne om jeg må spørge? Hvorfor er det lige, at de kvindelige fans altid glemmes og lades i stikken, som om de ikke eksistere? De gør det altså ikke nemmere at være kvindelig fan.
Drenge får sjældent de samme overraskede blikke og udtryk, når de fortæller de er fans som piger gør, og det irriterer mig gevaldigt. :x Hvor blev ligestillingen af?

En eller anden burde sparke dem ind i det 21 århundrede, så de både kan få opdateret deres syn på piger og drenge og på titlerne.

(Og undskyld galden, men blev temmelig irriteret af at læse det).
Senest Redigeret: 29-10-2008, 20:04:57 af Leia Skywalker
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"