skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star wars clone wars 3(D)

(Læst 26819 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Hygge

• Gæst
FEDT FEDT FEDT!!

Glæder mig så meget!

Young skywalker

• Gæst
Ser okay ud indtil videre, kan dog ikke li' Anakins stemme.

semak

• Gæst
Det er da pænere tegnet/animeret end den Clone Wars tegnefilm der kørte på Cartoon network, den var for grim efter min mening.
Men de måtte gerne lave ansigtstrækkene lidt blødere og ikke så skarpt trukket op, det ville hjælpe især på Yoda.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det forlyder nu, at de første 3 eller 4 afsnit vil blive vist i biografen i Amerika og England og muligvis også andre lande.

I Amerika kommer de i biografen d. 15. august 2008.

De efterfølgende afsnit vises på kanalen TNT. Det er så spørgsmålet hvilken kanal (om nogen) der vil vise den i Danmark. Sidst blev de jo vist på Canal+ med dansk tale.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
www.filmz.dk

"Star Wars: The Clone Wars" - Biografpremiere og nye billeder

Lucasfilms officielle "Star Wars"-hjemmeside kan fremvise et par nye billeder fra deres kommende serie "Star Wars: The Clone Wars" og samtidig annoncere, at projektet rent faktisk vil få premiere som en samlet film i biograferne til august, hvor den derefter til efteråret vil blive vist som serie på Cartoon Network og TNT.

"Star Wars: The Clone Wars" er udviklet ved Lucas' Animations faciliteter i Singapore og vil på tv bestå af 30 minutter lange CGI-episoder i det velkendte univers, hvor vi følger Yoda, Mace Windu, Obi-Wan Kenobi og andre Jedi-riddere i kampen mod separatisternes nye droid-hær under klonkrigene.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
så vil jeg bare håbe den nye 3D serie også får premiere i de Danske biografer til August.

hvis det er tilfældet, skal man mon møde op til Premieren som Stormtrooper hehe  :-D
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
OMG, det kunne være så fedt, hvis den fik premiere i DK. Det vil virkelig være skønt, og så endda tre år efter ROTS, lige som hvis det var en Live Action SW film :-D

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

starwarsdk

• Gæst
Det kan læses idag i ekstra bladet i et interview med GL at der kommer en spillefilm om clone wars som er animeret, og en serie på 30 afsnit af 40 minutters varighed. igen en animeret serie.. glæder mig til at se begge dele...

Henrik

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
kan mærke at Star Wars feberen igen stiger en lille smule :)

Det blir da fedt at der kommer mere og det ikke er dødt endnu, glæder mig allerede rigtig meget.
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Jamen, så vil jeg da lige smide et lille link ind til den officielle udmelding. :wink:

http://www.starwars.com/theclonewars/news/announcement.html

Så kan I jo læse lidt mere om det hele. Kan dog med det samme sige, at de regner med der kommer en verdens premier på filmen, og så hvilke kanaler de indtil videre har et samarbejde med om, at sende 30 min afsnittende efterfølgende. :-D

Så glæder mig til August...
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Siden hvornår er Lucasfilm gået væk fra at arbejde med Fox og begyndt at arbejde med Warner Brothers i stedet?? Ikke fordi jeg er utilfreds med det, har altid ment at WB har lavet geniale tegneserier. Bare generel undren.

Er der egentlig noget forlydende, om den også kommer i de danske biografer?

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
jeg kan kun sige at jeg glæder mig voldsomt meget, jeg sys så tilgengæld det er noget skidt at de har giver Anakin en Padawan, men man kan jo ha lov at håbe på det er en tale fejl. ;-)

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Leia Skywalker

• Global Moderator
Tror desværre ikke det er en fejl, og er spændt på(og lettere nervøs) omkring hvordan de vil forklare hende.

Og der står filmen skal ha' verdenspremiere, så vi må gå ud fra det også betyder den kommer i DK. :wink:
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det må man sige at jeg også er. Jeg troede ikke mine egne øjne, da jeg så spørgsmålet om det i en quiz jeg tog, før den her nyhed kom. Bliver egentlig lidt mærkeligt at se ham træne en anden til jedi, men det holder jo nok ikke i den sidste ende, fordi han har jo ingen lærling i ROTS :-?

Leia Skywalker

• Global Moderator
Så skal det da være fordi hun dør inden... :-P faktisk håber jeg lidt på det er tilfældet; det ville være noget rod, hvis han stadig har en padawan i ROTS, når hun nu ikke er med, og han stadig kæmper sammen med Obi-Wan.