skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Metrostationen

(Læst 2886 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
((OOC: fortsat fra markedet))
Rookie ankommer til metrostationen, hvor der er en lang billetkø. Rookie ser ingen anden mulighed en at stille sig i kø.

Wookiee

• Gæst
Da det endelig bliver hans tur, køber Rookie en billet til Evocii Plaza - den store metro station, der ligger lige op til Dock SK-666/yx, hans mon cal-ven stort set har lejet permanent. Der går ikke længe før den næste metro shuttle ankommer. Rookie stiger ombord på den fyldte shuttle, vel vidende, at om en fenten minutter ankommer han til Evocii Plaza, docken og hans nye starfighter.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
På det store holoboard kører dagens store nyheder i ring, og pludselig toner Jedimester Tianaras ansigt frem.

"Kære medborgere i Republikken. Det forlyder, at en jedi har snigmyrdet Kronprinsen fra Falleen, og naturligvis har disse nyheder oprørt en stor del af befolkningen. Vi står for mange som beskyttere af galaksen, og en sådan meddelse skaber naturligvis usikkerhed og tvivl. Jeg ønsker at indskærpe, at vi ikke har nogen jedi i vores rækker, ved det navn, vi har fået oplyst, at morderen benyttede. Dette betyder dog ikke, at vi ikke ser på sagen, for naturligvis kan man bruge falske navne, og jeg garanterer jer for, at vi vil gøre vores yderste for at finde ud af, om den skyldige er en jedi, og i så fald finde ud af, hvad vi skal gøre med vedkommende."

Journalistens ansigt kommer til syne igen, mens Tianaras fader væk.

"Og samtidig kan vi indformere om, at selvom Republikken har vedtaget at sende styrker til kashyyyk, for at hjælpe mod Imperiet, er dette stadig ikke sket"
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Rookie kigger ud ad vinduet, og hans tanker falder tilbage på tiden på Kashyyyk. 'De kan sejle i deres egen sø', er hans første tanke 'efter hvad de gjorde mod mig. Alle disse års ensomhed som udstødt...' Men disse tanker overbeviser ham ikke særligt meget. Selvom Rookie generelt ikke bryder sig om andre wookiee'er, så måler dette sig ikke med det had, han føler for Emperiet. Han ryster tankerne af sig og tænker i stedet på situationen med den myrdede Falleen og den underlige kvinde. Han vil gerne hjælpe hende, men han vil også gerne bekæmpe Emperiet på Kashyyyk. Men melder han sig til Kashyyyk vil han sikkert rende ind i jedierne, som vil udspørge ham om skibet, hvilket kunne afsløre kvinden som morder. Hvis han hjælper kvinden, vil han også blive sat i forbindelse med Yavinrunneren og måske ende med at få hele den Falleenske underverden på nakken.

'Gah, jeg hader dilemmaer', knurrer han til sig selv, da hans metro shuttle stander ved Evocii Plaza stationen.

((OOC: fortsættes på Evocii Plaza))