skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

"Dok 563-GH34"

(Læst 4577 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Nasha læner sig op af en væg i et mørkt hjørne af dokken og har netop afsendt beskeden. Hun burde nok være ventet på sin kontaktperson, men det var ham der var forsinket og så måtte hun nok kunne overkomme hvis han ikke gad sende betalingen til hende som hun havde spurgt ham om i beskeden. Hun fulgte som regel sin intuition og der var et eller andet ved den her sag der sagde hende at hun var nødt til at have en fod indenfor i den. Desuden ville det pine hende hvis Wookien fik lyst til at tage imod tilbudet og tog opgaven for næsen af hende. Der var et eller andet ved den hun bare ikke kunne udestå, den gik hende umindeligt meget på.

Hun spejder endnu engang ud over dokken foran hende for at se om denne nye kontaktperson skulle være kommet til syne.

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Darth Wizza

• Gæst
lidt væk for hende var der et flot og elegant diplomat skib, foran var der et registrerings nummer og med grønne skinende bogstaver stod der "Snake" på siden af skibet. ud fra mørket bagfra hende kom der en ung kvindelig Falleen ledsaget af 4 vagter "vær hilset frøkken?" spurgte den fremmede Falleen som så ud som om hun egede verden 

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha tager et skridt fremad, men dog stadig sådan at hun kun står ved kanten af skyggen. Den er ikke særlig mørk, men kaster alligevel et dunkelt slør over hende. Hun ser på Falleen'en og vagterne, men lader sig ikke mærke synderligt af deres tilsyneladende høje position. Hun er stødt på den slags før.
Hun bøjer hovedet i et nik til den nyankommende.
"Goddag," siger hun taktfuldt. "De ved hvorfor jeg er her." Hun smiler høfligt. "De kan forresten kalde mig Nasha."

- Uh huh

Darth Wizza

• Gæst
den unge kvindelige Falleen rykker lidt på sig og taler så rivende hurtigt"frøkken Nasha jeg har et job til dem, ser de på min planet hersker den kongelige familie men de har ikke ret til at regere få at gøre en lang historie kort jeg vil betale dem store penge og en plads i min stap hvis de kan få kongen og kronprinsen til at komme til Corucant derefter skal de fange dem" en vagt siger hurtigt noget på Falleen, alle vagterne trækker deres blastere og gå Den unge kvindelige Falleen siger hurtigt på Basic" tag dem ikke af mine vagter der er bare nogle andre af mine folk som skal have hjælp"
Senest Redigeret: 04-12-2006, 16:18:58 af Darth Wizza

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha blinker ikke en eneste gang, og kaster kun et hurtigt blik på vagterne da de begynder at bevæge sig. Da Falleen'en er færdig med at tale siger hun med rolig, afklaret stemme:
"De har fanget min interesse. Det er vel Falleen, De hentyder til kan jeg gætte. En tungere sag, kan vi vist godt blive enige om, men langt fra umulig. Jeg har et par spørgsmål hvis det ikke er for meget forlangt." HUn fugter lynhurtigt læberne og fortsætter:
" Stillingen de tilbyder mig, hvad indebærer den af goder såvel som som bagsider? Og er det af højeste nødvendighed at de kommer til Coruscant? Der er andre steder der ville være mere belejlige."

- Uh huh

Darth Wizza

• Gæst
Falleenen kiggede hurtigt efter sine folk og vendte så hovedt mod Nasha og sagde så langsom med en dyb stemme" hvilken stilling og hvor høj en rang de få kommer an på hvordan de klare jobbet hvis de klare dem godt vil jeg anlysere dem og finde den bedste stilling" nu ændrede hendes stemme til isende kold" men hvis de ikke klare det så vil jeg endevende galaksen og knuse hver en knogle i deres krop" hun ryster på hovedt og hendes dybe stemme vender tilbage" men det håber vi ikke sker vel? Min plan gå delvist ud på at de skal komme til Corucant og ja det er vigtigt"

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha bevarer blikket roligt og ser fattet på Felleen'en.
"Min ven, jeg kender ikke ikke til udtrykket "ikke at klare en opgave". De bestiller et arbejde, og forventer at det bliver udført, og selfølgelig bliver det, det. Jeg ville slet ikke kunne kæde mig med min erhvervstitel hvis ikke det blev det." Hun bevæger kun lige læberne når hun taler og hendes øjne bevæger sig langsomt og bedømmende over Falleen'ens ansigt alt imens. Hun holder en pause hvor hun ser ud til at tænke sig om. Endelig taler hun igen:
"Hvis det er på Coruscant du vil have, så er der du får dem. Jeg vil alligevel spørge om der er oplysninger der kunne hjælpe mig i sagen."

- Uh huh

Darth Wizza

• Gæst
den kvindelig Falleen knipsede med fingrene, og fra løftet kom der en Falleen hoppende ned, han havde en holodisk i hånden han overragte den til Nasha og forsvandt så igen"dette er planerne over paladset og alle vagtskifter og lignende hvis de skulle bruge det. Så vil jeg også give dem noget som mig og mine forskere har udviklet."  Hun trak en lille firkanet boxs frem "dette min ven er stealth genareter, den kan stortset gøre dig usynelig. Vi Falleen har den evne at gå i et med farver, med denne her kan næsten alle gøre det samme" hun rykkede lidt på hovedt og sagde så" husk dette udstyr er mange,mange penge værd! Og jeg vil helst se dig tage afsted så hurtigt som muligt" 
Senest Redigeret: 04-12-2006, 21:15:32 af Darth Wizza

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha tager imod begge genstande som hun fastgører til et af sine bælter.
"Tak," siger hun med et smil der hverken dækker over glæde eller det modsatte.
"Vær ikke bekymret jeg forstår dets værdi, og har tænkt mig at bruge det herefter. Og bare rolig, jeg har i sinde at forlade planeten hurtigt."

- Uh huh

Darth Wizza

• Gæst
med et vendte vagterne tilbage" fra nu af kan de kalde mig Fru Snaily" og med disse ord gik den unge kvindelige Falleen tilbage mod sit skib 

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha venter til Fru Snaily er inde i skibet og har været der et stykke tid. Så bevæger hun sig langs skyggerne ud af dokken med kurs tilbage til landingspladsen hvor hun kom fra.
Mens hun går, sørger hun for at indkode dataen fra den holodisk hun fik til "data-armen" på sin arm. En plan er så småt ved at forme sig i hendes hoved, hvis bare den Wookie ikke er kommet af med sit skib endnu...

- Uh huh