skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Landingsplatformen

(Læst 12360 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Hun vender blikket hvor han peger, og tager en slurk til mens hun hurtigt lader blikket undersøge skibet.
"Nej," siger hun og rømer sig "Ikke umiddelbart. Det er jo en større sag. Havde den været mindre kunne jeg måske selv bruge den." Hun stiller glasset på bordet. Hendes vestre hånd sitrer svagt.
"Det er en Yavinrunner. Den kommer måske direkte derfra?"

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en grumler, at det var ærgeligt, at hun ikke kunne bruge den, ellers ville han have givet den til hende kvit og frit.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha kører en håmd gennem sit korte pandehår, og støtter hovedet på højre hånd.
"I så fald kunne det da godt værre jeg kunne sølge den videre, men" hun slår et lavmælt smæld med tungen, "gratis? Hvad stikker der under?"

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en stikker igen hænderne bag hovedet og siger noget, der oversættes til: "Der - stikker - intet - under - lad - os - bare - sige - at - jeg - ikke - har - brug - for - den - mere".

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha hæver et øjenbryn.
"Det kunne jeg forestille mig, især hvis der, til trods for dine ord, i] stak [/i] noget under. Den er fra Yavin, købere ville stille spørgsmål. Nogen gange er det mere sikkert at vide hvilke problemer der tilknyttetet fartøj, så ved man da hvad man skal undgå. Folk vil vide hvad de køber, også selv om der skulle være et par... skønhedspletter." Hun folder armene hen over bordet og hælder ind over det.
"Hvor har du selv fået fat i den?"

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en gryntegriner: "På - Nar - Shaddaa - stiller - man - ikke - spørgsmål - men - lad - os - bare - sige - at - jeg - 'lånte' - den - ellers - var - jeg - aldrig sluppet - væk - fra - den - elendige - planet".

Darth Wizza

• Gæst
en skygge ikke langt for dem stod og kiggede hurtigt på dem og vende så hovedt 
Senest Redigeret: 25-11-2006, 16:42:14 af Darth Wizza

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha er begyndt at blive rigtig godt træt af den lille oversætterdroid. Dens stemme går hende virkelig på.
"Så den er altså direkte fra Yavin." Hun smiler snedigt og rækker en forbipasserende medarbejder sit glas. "Så er det måske også en jedi du sidder og venter på?" tilføjer hun og får det til at lyde henkastet. Hun bukker hovedet og fjerner et løst hår på panden.

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en spørger, om hun da venter på en jedi, og skal til at siger noget mere, da han pludselig stivner og ser mistænkelig ud, og peger derefter meget diskret over mod skyggen, der iagter dem. Han hvis derefter noget på Shyriiwook til hende

(OOC:kan hun forstå Shyriiwook?))

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((OOC: Kun lidt. Basale udtryk og veninger plus en bunke mere ufine ord.))

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
"Vi bliver overvåget" hvisker han på Shyriiwook, "Jeg har en skidt fornemmelse omkring det her". Han nikker diskret i retning af skyggen og spørger "Din kontakt?".
Senest Redigeret: 26-11-2006, 11:38:13 af Wookiee

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha forstår ikke alt hvad Wookien siger, men hun fanger helt sikkert ordene "overvåget", og "Din" og noget der lyder som en forbindelse, resten kan hun gætte sig til.
Hun kaster et kort, diskret blik mod skyggen.
"Nej," siger hun næsten uden at bevæge munden. "Det tror jeg ikke."
Hun tjekker i tankerne at hendes udstyr er som det skal være, og at hendes blaster sidder så man hurtigt kan komme til den, hvis det skulle blive nødvendingt.

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Rookie føkger trop og gør sig også klar til at gribe til handling, men han tænker ved sig selv at han ikke håber, det er en af de uduelige jedi'er.

Darth Wizza

• Gæst
skyggen var forsvundet, men i et sekund var den tilbage, men ikke på den samme plads faktis kun et par meter fra bordet, den unge mandlige falleen gik med hurtige skridt det sidste stykke, og sagde langsomt med en blød rullende stemme" jeg kunne ikke overhøre at I begge havde lavet noget dusørjæger arbejde, min frue har sendt mig afsted for at finde nogle som jer, hvis i er intreseret så kom til denne dok" han rakte en lille holoskærm frem og lagde den på bordet før nogen af dem kunne sige noget forsvandt han igen 

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
"Skønne, disse typer der kommer og forsvinder ud af ingenting," siger Nasha sarkastisk og ser efter falleen'en inden han er helt væk. "Jeg elsker dem"
"Og så var der den her," mumler hun og vender blikket imod genstanden den fremmede havde efterladt. Hun hæver et øjenbryn tilsyneladende uden at røre en enesteanden muskel i panden.
"Interessant"

- Uh huh