skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Landingsplatformen

(Læst 13269 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en trækker på skuldrene og ruller med øjnene, mens den tager en bid af maden, mens den mumler noget om ildelugtende falleens.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
"Nåh, lad os se på den så," mumler hun og tænder for beskeden og bruger derefter samme hånd til at støtte sin hage.

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Wookiee

• Gæst
Rookie læner sig frem og kigger, mens han tager endnu en bid af den smagsløse mad.

Wookiee

• Gæst
Utålmodigt tager han fat i den åndsvage dims og ryster i den, mens han knurrer "Hallo, dims! Så virk dog!". Derefter sætter han den fra sig igen og kigger opgivende på Nasha, men den sukker dybt, "Der er snart intet, der virker i denne galakse mere".

Darth Wizza

• Gæst
den lyser op med et lille bip og viser tallet dok "563 GH34"

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha tager den lille holoskærm op i den ene hånd og lader den legnede køre imellem sine fingre.
"Hmm, det er vist ikke så langt herfra," mumler hun, uden overhovedet at skænke dimsen et blik. Istedet holder hun det ved Wookie'en da hun rejser sig og ligger den lille genstand tilbage på bordet. Herefter lyder et kort "bzzz" fra den og en tynd sort røg spirrer op fra den. Den er ødelagt.
"Det kan jo være vi ses igen," siger hun kort inden hun forsvinder fra cafén og Wookie'en

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Rookie, kigger på den ødelagte dims og derefter i retning af Nasha, og ryster derefter på hovedet. 'Jeg fik ikke afsat Yavinrunneren, men jeg fik da gratis mad' tænker han ved sig selv, mens hans spiser maden, Nasha gav til ham. 'Der er ikke andet at gøre end at efterlade skuden her' tænker han, mens han rejser sig op og forlader café'en og landingsplatformen.

((OOC: fortsættes i "Markedet"))
Senest Redigeret: 05-12-2006, 15:01:03 af Wookiee

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Så snart hun kommer i nærheden af cafén begyder Nasha at søge med et roligt blik efter Wookie'en. Da hun ikke umiddelbatr kan finde ham, sætter hun sig ved det bord, hun før havde siddet med ham. Yarvinrunneren var der i det mindste stadig. Hun beslutter at blive siddende lidt og se om der skulle ske noget, men det er trods alt begrændset hvor meget tid hun har.

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
((OOC: fortsat fra opvågning på den hårde måde))

Rookiee vandrer ind på landingsplatformen. Ganske rigtigt, der holder Yavirunneren parkeret. Han skanner området. Der er ingen, han umiddelbart genkender... og dog, en af gæsterne i den lille café virker bekendt... på en eller anden måde. 'Hmmmm....' tænker Rookie ved sig selv, mens han sidder sig på en skraldespand, 'hvad i alverden er der sket? Og hvad er det for en stank?' Han klør sig i baghovedet og kigger sig endu engang omkring 'og hvem er hende der? Hvor har jeg set hende før?'

Pludselig får han en idem, og knipser med fingrene. Han beder translatørdroiden om at aktivere arkivet og oversætte de seneste input til Shyriiwook. Droiden remser en masse op på Shyriiwook med sin elektroniske stemme. Wookiee'en nikker for sig selv og kigger derefter på kvinden i café'en. Derefter kigger han koncentreret på den lille disk, der plaprer løs igen. 'Det var som syv...' tænker han ved sig selv, da disken igen bliver tavs, 'Det forklarer lugten. Det forklarer, hvorfor jeg intet kan huske.' Han rejser sig op og knurrer for sig selv noget om de forbandede stinkende djævle, nogle flere edder of forbandelser, hvori ordet Vader indgår en del gange.

'Hvis bare jeg kunne huske det hele...'. Han rejser sig op og går hen til caféen og sætter sig ved kvindens bord og mumler "Et spørgsmål?" på Shyriiwook.
Senest Redigeret: 06-12-2006, 22:23:08 af Wookiee

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha har efterhånden besluttet sig for at tvinge sig vej igennem Yavinrunnerens dør, men da hun ud af øjenkrogen pludselig kan genkende den store, hvide behårede skikkelse, tænker hun at det nok alligevel er bedre at prøve sig lidt dimplomatisk frem først.
Hun skal lige til at sige noget til Wookie'en da den pludselig selv indleder samtalen.
"Jah?" svarer hun lavmælt

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
"Har du, eller vi, på et eller andet tidspunkt haft kontakt med en Falleen?" spørger han på langsomt Shyriiwook.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha har siddet og ventet en del tid og er ærlig talt ikke i humør til spøgefuldheder.
"Nej, og de havde heller ikke lyserøde hatte på." siger hun sarkastisk med en ret bitter undertone.
"Jeg har forresten ombestemt mig med hensyn til dit skib. Jeg vil gerne overtage det"
Senest Redigeret: 07-12-2006, 23:18:51 af Lord Palpatine

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en tøver lidt og kigger på hende, mens den ser ud som om den koncentrerer sig voldsomt om et eller andet. Den mumler derefter på Shyriiwook: 'Hmmm.... nej, de havde ikke lyserøde hatte på.... Frøken Snaily, interessant. Selvfølgelig ikke det rigtige navn, men smagsløst nok til at være en af de grønne sataner' Den vender sig om og går et par skridt, stopper derefter og siger med ryggen til: 'Tak for hjælpen, du, og værsågod'. Den smider en lille datachip over skulderen, og den lander lige foran fødderne på Nasha. Rookie vender sig halvt og kigger på hende, 'Adgangskoden til skibet. Jeg flikkede et lille låsesystem sammen undervejs. Du skal bare taste koden ind på panelet ved døren, men jeg er bange for, at jeg kom til at kryptere den chippen. Det skulle ikke være svært for en astromech at dekryptere den'. Han vender ryggen til og lægger an til at gå, men tøver. Uden at se på hende growler han: 'Hils dine Falleen-venner.' Derefter forlader han landingsplatformen.

((OOC: Fortsættes i "den Brølende Krayt"))

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Selvom Nasha ikke er flydende i Shyriiwook opfanger hun rigeligt. Et øjeblik står hun bare og ser efter den hvide Wookie. Hendes øjne lukker sig halvt sammen til et par smalle sprækker og et kort sekund overvejer hun at sende et skyd i den bagfra. Det ville være skønt. Hun besinder sig dog og samler i stedet chippen op og putter den i lommen. Wookien er efterhånden forsvundet helt ud af hendes synsfelt, hvis hun skal tage beslutningen, må den tages nu.
Uden et ord rejser hun sig og begynder at bevæge sig væk fra bordene i en direkte linje. på vejen langer hendes ene hånd efter et tilfældigt glas som hun knuser mod jorden.
Det er en smal sag for hende at følge uset efter wookien, især med det nye udstyr hun har fået af Fru Snaily

- Uh huh

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha indtaster koden til Yavinrunneren og træer ind på skibet. Astromech, pff! Skal man have noget gjort ordentligt, skal man gøre det selv. Ingen grund til at betale en eller anden lille luset tekniker når man kan klare det selv. Hun må dog indrømme at det ikke var en hel simpel kryptering. Hun går hurtigt skibet igennem, og ender ved cockpittet hvor hun sætter sig til rette i førersædet.
”Nåh, lad os så se hvad vi har her,” siger hun til sig selv og begynder at gå filerne fra Fru Snaily igennem.
”hm.. interessant,” mumler hun da hun er færdig, og springer derefter op af stolen.
Hvor har jedi’er mon deres garderobe på sådan et skib? De er vel nødt til at skifte en gang imellem, selv hvis de er væk fra deres akademi i længere tid.
Hun finder til sidst hvad hun søger proppet sammen under en sovebriks. Jedikutten er lidt krøllet og har tilsyneladende været for tæt på et lyssværd for neden, men den passer hende fint.

Hun skal lige til at forberede sin besked da hun opdager at kommunikationssystemet er ødelagt. Tydeligvis af Wookie'en. Hun hvæser en længere række af ufine bandeord, men glæder sig så over at hun ikke skød pelsdyret. Det havde slet ikke været det samme at skyde det igen.
Ved hjælp af nogen reservedele hun finder i skibets lastrum får hun fikset skaden, der til hendes frustration tager mere af hendes tid end forventet.
Endelig kan hun begynde på sit rigtige arbejde. Hun tænder optageren og indtaler beskeden.

"Goddag deres majestæt. Mit navn er Shana Ophys, jeg er fra Jedi-ordenen. Jeg kontakter dem fordi der er sket ting jeg ikke synes jeg kan se hen over. Det er af allerhøjeste vigtighed at denne besked bliver behandlet med forsigtighed og ikke kommer i forkerte hænder, og slet ikke komme jedi-ordenen for øre. De må forstå at jeg har været nødt til at handle imod ordens ønske, og det ville være meget uheldigt hvis de fik nys om det.
Nuvel, det jeg har at fortælle er at et individ fra Deres planet har fundet vej til rådet på Coruscant, til hvem hun har proklameret at Deres majestæt ikke skulle være berettiget tronen, og er i dette øjeblik i gang med at søge om støtte til at sende en flåde til Falleen og fjerne Dem og deres søn fra magten, sandsynligvis også fra denne verden.
De vil ikke være i sikkerhed på Deres planet ret meget længere så jeg foreslår De forlader den ubemærket og kommer til Coruscant. Mens de tager derfra til Falleen laver I det omvendte nummer. Mød mig der, i baggården til cantinaet ”Det Gabende Hul”, jeg vil vente jer der. Jeg er kommet i besiddelse af noget der måske kan hjælpe Dem, men jeg tør ikke ytre mere om det her, i tilfælde af at beskeden alligevel skulle ryge i forkerte hænder. Sørg for Kraftens skyld at komme væk fra Falleen så hurtigt så muligt. Jeg vil stille mig til rådighed som jeres personlige livvagt i denne sag, konsekvenserne må jeg tage senere.
Med alt mit håb om at denne besked når frem i tide byder jeg Dem farvel, og håber inderligt på at se Dem snart. Bare rolig, vi skal nok få løst problemet. ”

Hun afslutter beskeden og slår hætten væk fra ansigtet.
”Og så må jeg vist også hellere se at komme til Coruscant,” siger hun, og afsender beskeden. ”Jeg skulle jo helst stå til ”rådighed” når de når frem.”
Hun starter skibet og sætter kursen.

- Uh huh