skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Landingsplatformen

(Læst 12211 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
Smuglermånen kom til syne i foran rumfærgen som Rookie havde "lånt", da den blastede ud af hyperspace efter en lang rejse langs en kompleks hyperspacerute, som han havde lagt bevidst for at gøre det så svært som muligt for Jedierne at spore deres rumfærge. Nar Shaddaa var det perfekte sted at slippe af med en stjålet rumfærge. Der var aldrig nogen, der stillede nogle spørgsmål. Han regnede ikke med at finde Skywalker her, men der var rig mulighed for at slippe af med Yavinrunneren og finde ud af en måde at komme videre på. Hvem ved, måske ville han måde nogle mere handlekraftige væsener med indsigt i Kraften end de ynklelige såkaldte Jedi'er, han hanvde rendt ind i på Yavin.

Med et selvtilfreds smil landede han på en afsides men stor landingsplatform. Han pakkede sine ting i sin rygsæk og forlod skibet efter at have forseglet døren magnetisk. I enden af landingsplatformen var en bygning med en en skummelt udseende udendørscafe. Rookie satte sig ved et ledigt bord og bestilte sig en banthablaster og gav sig til at planlægge sin videre færd.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Efter hurtigt at have tjekket at det var den rigtige landingsplatform spaserer hun hen til caféen og stiller sig ved baren, hvor hun bestiller en kølig drink. Mens hun venter kaster hun et hurtigt blik på de omkringsiddende for at skabe sig et overblik.
"Kom nu," mumler hun kun hørbart for sig selv. "Hvor bliver du af? Du har fået din mand, nu vil jeg have mine penge"
Hun bliver stående ved disken da drinkener færdig, og drikker den i stilhed mens hun hele tiden holder et diskret øje på de andre gæster.

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Wookiee

• Gæst
Rookie lagde mærke til den tydeligt agiterede nykommer ved disken, der stod og mumlede for sig selv. Hans sippede lidt til sin drink, mens han observerede hende så diskret som muligt.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Ud af øjenkrogen lægger Nasha mærke til den store Wookie, der åbenbart holdt et åbent øje over hende. Hun lader være med at vise sin iagttagelse udadtil, men efter et stykke tid bliver det svært for hende helt at ignorere det. Hun bestiller en portion mad af mere eller mindre ringe kvalitet og sætter sig ved et tomt bord, i nærheden af baren.
HUn bliveropmærksom på at der er kommet en besked til hende på den "data-arm" hun bærer på højre underarm, og hun tjekker hurtigt hvad det er.
Forsinket, vrænger hun inde i sit hoved. Hun skulle bare vente lidt længere end aftalt, så skulle der nok komme nogen, og hun kunne da iøvrigt benytte lejligheden til at opleve det udendørs cantinaets fantastiske atmosfære. Hun tager tavst en bid af maden og prøver at se om hun kan smage om den "fantastiske atmosfære" mon har smittet af på den.

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Irritationen lyser ud af den utålmodige menneskekvinde. Rookie lægger mærke til, at hun har fundet ud af, at han observerede hende. Men hun holder jo også et øje med ham. Og hvem holder ikke øje med hinanden sådan et sted som dette? Da hendes mad kommer på bordet, blive Rookie med et sulten. Det er jo også to hele timer, han sidst har spist. Han rømmer sig og brøler et eller andet op til manden bag diskin, som hans translatørdroide oversætter til "Giv - mig - en -stor - portion - af - det - hun - spiser -der". Han læner sig derefter tilbage med armene bag hovedet og venter på maden.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nu begynder Wookie'en for alvor at gå Nasha på. Især da den bestiller samme portion som hende, og faktisk henviser dirketie til hende, bliver hun klar over at den ikke bare har bemærket hende, men også har lagt syneligt mærke til hende. Situationen måtte takcles på en anden måde.

Hun vender sig mod Wookie'en bord og henvender sig direkte til den:
"Du kan få mit hvis du vil, jeg er alligevel ikke sulten," siger hun venligt, og fjerner pænt gaflen så det ser indbydende ud.

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en rejser sig op i sin tårnhøje højde og giver tegn til barmanden om at aflyse bestillingen, hvorefter den sætter sig ved den vrede kvindes bord og mumler noget, der oversættes til "Tak - som - byder", hvorefter den mumler noget som translatørdroiden med lav volumen oversætter til: "Hør - er - du - dusørjæger - eller - smugler - eller - noget - i den - retning?" Den vrænger noget, der minder om et smil: "Du - er - jo - ikke - ligefrem - diskret".

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nasha smiler listigt.
"Det er du i hvert fald heller ikke," siger hun og slår ud med armen mod stolen som en velkomstgestus.
"Jo, som de fleste her er mit arbejde ikke så... rent. Jeg har gjort en del dusørjæger-arbejde. Mest på Coruscant, men jeg har også haft min gang her.. selv om det er et stykke tid siden efterhånden. Man kan jo ikke vende rykken til sådan et sted et sekund uden hele planeten har vendt op og ned på sig selv et par gange."

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Rookie growler, og fra translatøren lyder det: "Ja - unskyld - scenen - men - det - ville - være - endnu - mere - mistænkeligt - hvis - jeg - bare - gik - hen - og - satte - mig - så - ville - det - jo -nærmest - virke - planlagt". Han tager en bid af maden og spørger, om hun venter på, at hendes kontakt skal dukke møde op med betalingen for hvad det nu end er for et job, hun har udført.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Hun sender Wookie'en et undersøgende blik, mens hun beslutter sig for at lade spørgsmålet vente. Det kan jo nå at svare på sig selv endnu.
"De er lidt forsinkede, men ellers skulle de være kommet nu. Jeg har gjort tre andre jobs for ham, og det er det samme hver gang. Jeg ved ikke om det er en sjov joke han har, eller om han er for uorganiseret. Men penge, det har han, og så er det vel i orden at vente lidt længere."
Hun rusker lidt op i håret bagtil, og prøve at lade være med at stirre for intenst på Wookie'en, selv om det jo kan være lige meget hvis han virkelig er...

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en, der er mere eller mindre klar over, hvad hun tænker, grumler noget, som oversættes til: "Rolig - jeg - er - ikke - kontakten". Han kigger undersøgende tilbage på hende, og fortsætter, grumlende, at han selv leder efter en vis person.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Nej, nu er der vist ingen tvivl mere.
"Du har Kraften, har du ikke?" siger hun lavmælt i et meget neutralt toneleje. "Du har siddet og læst mine tanker med den hele tiden, har du ikke?"
Hun koger indeni, men for de omkringsiddendes skyld holder hun den neutrale facade udadtil.

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookieen læner sig tilbage med armene bag hovedet og grumler noget. Fra translatøren lyder det "Rolig - nu - man - behøver - ikke - kraften - for - at - se - hvad - der - foregår - jeg - har - selv - en - del - erfaring - i - dusørjagt - og - kan - genkende - en - kollega - når - jeg - ser - hende". Han er tavs i et par sekunder og siger så, at han til gengæld leder efter en vis person, der har kraften.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
Hun stirrer direkte ind i Wookie'ens røde øjne, men holder ellers sin neutrale facade, selvom hun stadig er over kogepunktet indeni. Et øjebliks tavshed.
"Så siger vi det," siger hun og tager en slurk af sit glas.
"Dusørjæger sige du? Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om dig før, men jeg har også bevæget mig mest i det nordlige Nar Shadda," hun tager en lille slurk til og beholder glasset i hånden, "men det er efterhånden også et stykke tid siden."

- Uh huh

Wookiee

• Gæst
Wookiee'en stirrer tilbage og svarer, at der er fordele ved at være ukendt, når man er dusørjæger, mens den smiler vrængende. Efter nogen tavshed udbryder han noget, som oversættes til "Hør - du - kender - vel - ikke - nogen- der - har - brug - for - en - rumfærge?", mens han peger over på Yavinrunneren.