skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Holiday Special

(Læst 19797 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Okay så ,  jeg har prøvet at være inde på den der holiday speciel side men jeg kan ikke downloade den?

og lige en gang til .. hvorfor vil mit liv aldrig blive det samme igen når jeg ser den ???

darth phaeton

• Padawan
  • **
  • Vader WILL return!
ALT det magiske, der er i SW universet får et seriøst knæk.
den er SUPER dårligt lavet, ufatelige dårlige dialoger, vanvittig preformance fra skuespillerne, Luke ligner en transvistit(ikke der er noget galt med transvistitter, men de høre ikke hjemme i SW)
OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.

Dan
Master of ALL VADERS in the WORLD.

I can only please one person per day, today is not your day.
Tomorrow doesn't look good either.

darth phaeton

• Padawan
  • **
  • Vader WILL return!
Jeg glemte lige den ENORMT tomme føelse du sidder tilbage med når den er slut, og med de spørgsmål, der har plaget os andre,"hvad gør jeg nu" "skal jeg ringe til Falck og få deres krisehjælp ud" " Skal jeg starte forfra på mit liv og få det hvide snit" OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.OSV. OSV.

Dan

Leia

• Jedi Mester
ej er det så slemt :( :(  :cry:

darth phaeton

• Padawan
  • **
  • Vader WILL return!
Nej, nej neeeej, nej, det er uden at overdrive, MEGET være.

JL, har sagt at, hvis han kunne, ville få fat i alle kopier der ekisterede af den og smadrede dem med en stor hammer.

Dan

Leia

• Jedi Mester
,, hmm okay blir man trist når man ser den .. altså er det ligesom om .. "eej jeg troede ikke de kunne være sådan de helte"

darth phaeton

• Padawan
  • **
  • Vader WILL return!
intet trist i den, mere deprimerende dårlig. Alting virker kunstigt og alle spiller op til kameraet, og med rigtige dårlige dialoger, og en fantastisk dårlig historie.
Hvis man så den før de andre SW film, så havde man nok ikke set de andre, af frygt for at måde den samme AMATØRAGTIGE præstation.

Jeg ville gerne sende dig en kopi, men værdsætter min gode samvittighed overfor míne medmennesker.

Dan

Skysnakker

• Gæst
Darth Phaeton skrev: "JL, har sagt at, hvis han kunne, ville få fat i alle kopier der ekisterede af den og smadrede dem med en stor hammer"

Du mener vist GL :D  Selvom jeg ikke kender JediLearners holdning til Holiday Special.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Det er vidst kun Tegnefilm delen jeg har fået hentet fra nettet kan jeg se. Jeg vidste ik der var en rigtig film indblandet men efter hvad jeg læser er jeg vidst ik gået glip af noget :-). I det her Tilfælde Kit Fisto gør det vidst ik noget at være ond imod star wars ellers ville jeg aldrig drømme om det da det jo er den stor del af min hverdag efterhånden :-)
Darth Pingu Awakens

Leia

• Jedi Mester
Okay fino .. men sender du den så til min mail .. eller?

darth phaeton

• Padawan
  • **
  • Vader WILL return!
Det bliver lidt svært, den fylder lidt meget, ca 190mb m. det hele

Dan

Skysnakker

• Gæst
Hele filmen kan hentes (i helt overnaturlig elendig kvalitet) på blueharvest.net. Så vidt jeg ved er man nødt til at have RealPlayer for at kunne se den. :?
Den ligger her: http://www.blueharvest.net/video/original.shtml
Se den på eget ansvar :D ... jeg tog nu ikke varig skade :roll:

Leia

• Jedi Mester
Okay , Jeg tror jeg vil se den nu for jo mere vi snakker om den jo nysgerrigere bliver man! Hehe ,

Men det tager tid og downloade den ikke?

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: PrincessLeia
Okay , Jeg tror jeg vil se den nu for jo mere vi snakker om den jo nysgerrigere bliver man! Hehe ,

Men det tager tid og downloade den ikke?

Den fører dig direkte over til at se den i Windows Media Player så vidt jeg husker, men så tager det altså en del tid at downloade den, så har ikke selv set den...
"Do or do not - There is no try"

Leia

• Jedi Mester
Okay, jeg tænker stadig over . skal jeg se den eller ikk? men er det både en tegnefilm og spillefilm eller? fatter ikke helt ? :S