skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Holiday Special

(Læst 19314 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Citat fra: PrincessLeia
jeg ved ikk helt om det der det her det handler om men har i hørt den sang hvor (leia) synger (+ nogle andre) ...:

"obi-wan kenobi, Obi-wan kenobi, Obi-wan, kenobi" hele tiden:P ???

Er det hende der synger .. jeg har hørt den på www.blueharvest.net tror jeg den hedder ..

Knus

Nej det er ikke den hvor der synges om Obi-Wan, kan ikke huske hvem der har lavet det nummer, men det er nyere, og synges ikke af Carrie Fisher.

Hun synger dog i Holiday Special, eller retter prøver på det og det lyder slet ikke godt.
Du kan læse mere om dette berygtede stykke filmhistorie via dette link, men jeg advarer dig "your life will never e e e ever be the same again).

http://www.starwarsholidayspecial.com/

Her kan du høre lidt musik fra filmen, bl.a. Carrie Fishers manglende sangtalent.

-H

PS: http://www.blueharvest.net er en rigtig fed side, med et fedt Star Wars navn
(Til dem der ikke ved der var Blue Harvest dæknavnet på Return of the Jedi, da det ikke måtte komme frem at det var en Star Wars film, som George Lucas arbejde på).
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Er det "The Life Day Song" vi taler om?? Den lyder da ikke... Ok, jeg kan ikke skjule det længere... Mine ører skal lige renses et par gange før jeg kan hører igen... :P

Ej, SÅ slemt var det da ikke... (eller jo, måske  :? )

Kunne jeg hører noget SW theme kører i baggrunden af sangen?
"Do or do not - There is no try"

Skysnakker

• Gæst
Jeg synes snart det bliver synd for Carrie. Efter min mening er der ikke noget at beklage sig over. Hun er måske ikke supersanger, men stadig ikke værre end gennemsnittet... formentlig bedre endda!
Jeg indrømmer at der måske er lidt problemer med "...the light", men de øvrige steder hvor noget generede mig, skyldtes det den måde sangen er skrevet... og det har Carrie næppe gjort.
Man kan så brokke sig over at den TV-film blev lavet og at Leia skal synge en sang... det er komplet latterligt. Jeg synes nu det er meget fikst at lave en sang over SW-temaet, den bør bare ikke medvirke i en SW-film.

Leia

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Okay! tak!

Men hvad er det jeg skal advares om? The holyday speciel?

thomaz

• Medlem af Jedi Rådet
Citat fra: Skysnakker
Jeg synes snart det bliver synd for Carrie. Efter min mening er der ikke noget at beklage sig over. Hun er måske ikke supersanger, men stadig ikke værre end gennemsnittet... formentlig bedre endda!
Jeg indrømmer at der måske er lidt problemer med "...the light", men de øvrige steder hvor noget generede mig, skyldtes det den måde sangen er skrevet... og det har Carrie næppe gjort.
Man kan så brokke sig over at den TV-film blev lavet og at Leia skal synge en sang... det er komplet latterligt. Jeg synes nu det er meget fikst at lave en sang over SW-temaet, den bør bare ikke medvirke i en SW-film.

Det er slemt når man hører den, men ja, hun er over gennemsnittet vil jeg nu også sige... Den kunne være sunget en del lysere og slemmere...

Leia

• Jedi Mester
Thomaz skrev:
Citér

Det er slemt når man hører den, men ja, hun er overgennemsnittet vil jeg nu også sige... Den kunne være sunget en del lysere og slemmere...

Mener i altså at Carrie synger dårligt for sjov eller prøver hun seriøst?

thomaz

• Medlem af Jedi Rådet
Altså hun synger vel med seriøsitet... Meeeennn... Det er nu hendes stemme i det toneleje jeg nu ikke mener er SÅ godt... :roll:

Leia

• Jedi Mester
Nu har jeg hørt den .. Jeg sys ik deter slemt .. hun synger da fint? eller? hehehehhehe

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Citat fra: PrincessLeia
Nu har jeg hørt den .. Jeg sys ik deter slemt .. hun synger da fint? eller? hehehehhehe

Synes du dette er slemt, så prøv ar se hele filmen.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

darth phaeton

• Padawan
  • **
  • Vader WILL return!
[quote="Darth-WulffSynes du dette er slemt, så prøv ar se hele filmen.[/quote]

GOD NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DON'T DO IT!

din sjæl vil være EVIGT forbandet, intet vil nogensinde blive det samme.

Jeg så den for 3 år siden, og jeg er ikke kommet mig endnu, trods terapi, behandlings domme, og sociale rundkredse.
Master of ALL VADERS in the WORLD.

I can only please one person per day, today is not your day.
Tomorrow doesn't look good either.

Leia

• Jedi Mester
Undskyld undskyld men jeg fatter jeg ikke? hehe Hvad er det der er så slemt ved filmen .. fortæl nu hvad den handler om... Er det ikke bare Carrie, Harrison , Mark og dem der laver en film bag scenerne ? eller ikke?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det jeg har set af den er noget elendig tegnefilm som er pisse dårlig tegnet og den virker vild flad. Jeg hentede den hjem over nettet en gang men fik den dælme hurtig slettet igen. Sikke en gang lort da he he  :D
Darth Pingu Awakens

Leia

• Jedi Mester
En starwars holidayspecial en tegnefilm eller film?

Skysnakker

• Gæst
Det er en film, men den indeholder en tegnefilm... læs mit indlæg længere oppe... der er en ret detaljeret beskrivelse.

Kit Fisto

• Padawan
  • **
Citér
Det jeg har set af den er noget elendig tegnefilm som er pisse dårlig tegnet og den virker vild flad. Jeg hentede den hjem over nettet en gang men fik den dælme hurtig slettet igen. Sikke en gang lort da he he

:mrgreen:  :mrgreen:...så så Pingu....nu er du lige lovlig grov over for Star Wars...
tao