skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Holiday Special

(Læst 19309 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dalla Suul

• Gæst
Jeg har lige set Star Wars Holiday tegnefilmen. Og det er efter min mening noget af det værste !½?&¤#""@,,,..__ jeg nogen sinde har set.
Den er al for kort til at der kan nå at ske noget og det hele giver ligsom ikke rigtig nogen mening.

antilles

• Youngling
  • **
Ja den er en grim sag. Og tegnefilmen er endda det bedste i Holiday Special.

r2_d2_5

• Gæst
det har jeg ikke set, eller hørt om. hvad er det og hvor kan man få det :?:

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Du har ikke lyst til at se den. Enhver Star Wars fan bør, når de aflægger deres ed (det gør vi ikke, men forstå mig ret), få en skreven advarsel mod at se Holiday Speciel. jeg blev advaret, men troede at folk overdrev så jeg tog til en Star Wars event SWF holdt hos Madine fra redaktionen (med SWF mener jeg G.Madine i dette tilfælde) og ville så se den der, men opgav, og gik ind og spillede trivial pursuit i stedet.

Den er simpelthen dårligere end fight 18 i rough cut! Og det er virkelig slemt.

Jeg har prøvet på at se Holiday Speciel 2 gange, og det er ikke lykkedes. Den er ikke til at holde ud.

r2_d2_5

• Gæst
oki så glemmer jeg alt om den igen.........hvad er det vi snakker om :D  :?:

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg er en af de få der har set Holyday Special mere end een gang. En kammereat og SW samler ville gerne se den hos mig, men jeg fulgte nu ikke så meget med anden gang.

Nej den er rigtig slem, næsen lige så dårlig som The Phantom Menace men kun næsten, tilsæt  Jar Jar Binks og Amidala, og katastrofen ville have været komplet.

-Hnrik
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

antilles

• Youngling
  • **
Du kan finde den på kazaa og andre steder. Men det er spild af strøm at downloade den!

r2_d2_5

• Gæst
er der virkelig ingen der kan sige noget godt om den. hvis i er så sikre på at den er gårlig så bruger jeg min tid på noget andet.

Dalla Suul

• Gæst
Han Solo er virkelig tegnet dårligt.

Og Leia synger af helved til i udgaven med skuespillere.

Darsha

• Jedi Mester
Jeg vil meget gerne sige noget godt om den. det vil jeg virkelig... men der er bare ikke noget!! Den er helt igennem dårlig... Det er skræmmende.

Jo!! Den var grunden til at jeg kom til et sejt SW-event hos Madine...

Dalla Suul

• Gæst
Ja den er noget rigtig bantha-møg.

Syn at der ikke er noget godt at sige om den.

Da Star Wars Holiday med skuespillerne kom ud i(jeg tror det var 1978), reagerede fansne meget negativt.

Skysnakker

• Gæst
Forklaring:

The Star Wars Holidy Special er en tv-film, der kom den 17. november 1978. Siden da er den aldrig vist officielt. George Lucas har vist udtalt at han gerne så alle kopier af filmen brændt. De eneste kopier der findes er bånd der blev optaget på VHS, da den blev sendt i '78... og kopier af disse bånd naturligvis. Det eneste man finder på nettet er dårlige overførsler af film, der er kopier af kopier af kopier...
Den indeholder de rigtige skuespillere, men kun i meget korte scener. Det meste af filmen er nogle Wookier (Chewies familie) der render rundt og brøler uden undertekster. Desuden indeholder filmen adskillige musiknumre med kunstnere fra den tid.
Lortefilm... det eneste lyspunkt er en tegnefilm, med lidt action og introduktionen af Boba Fett.
Har selv søgt længe på nettet før jeg fandt den i den mest elendige kvalitet. Er dog glad for at jeg har den, da den er så svær at skaffe. Men jeg ser den ikke. Én gang var rigeligt. Jeg har desuden nogle korte sekvenser i bedre format.

Sådan er det med den... lortefilm, lortefilm, LORTEFILM!!! :D

Dalla Suul

• Gæst
Han Solo er nok den der er tegnet værst.

Wookiee

• Gæst
Jeg har (desværre/heldigvis??!??) ikke set denne film, så jeg kan ikke udtale mig om Carrie Fishers sangtalent eller mangel på samme. Jeg ved, at hun var narkoman på det tidpunk, og narko er jo ikke lige just sund for stemmen eller noget som helst andet.

Leia

• Jedi Mester
jeg ved ikk helt om det der det her det handler om men har i hørt den sang hvor (leia) synger (+ nogle andre) ...:

"obi-wan kenobi, Obi-wan kenobi, Obi-wan, kenobi" hele tiden:P ???

Er det hende der synger .. jeg har hørt den på www.blueharvest.net tror jeg den hedder ..

Knus