skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Coming Soon: The Making of Star Wars

(Læst 4433 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Jeg var lige inde på www.starwars.com, og så at der skulle udkomme en bog kaldet "The Making of Star Wars.", og den vil omhandle hele sagaen.

Her er et link til artiklen.

http://www.starwars.com/eu/lit/ref/news20061025.html
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Årgh hvor fedt, den skal jeg helt klart have fat i, når den kommer :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
ja den ser da meget fed ud :-D

The Making of Star Wars: The Definitive Story Behind the Original Film is due out April 24 from Del Rey Books in both hardcover (372 pages) and trade paperback (324 pages) editions. The hardcover includes 48 pages of bonus material -- such as rare storyboards from Alex Tavoularis and Ivor Beddoes and George Lucas' first recorded thoughts on the expanded universe -- not available elsewhere

jeg vil da nok helst have den i hardcover :-) :wink: :wink:

Wookiee

• Gæst
Ja, den ser da spaendende ud, men jeg haaber da ikke, at det bare er en opsamling af de alerede eksisterende Making Of boeger for hver film.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Nej, det er selvfølgelig rigtigt, der må da helt klart være noget mere med i, som ikke var med i de udgaver der er udgivet for hver bog. Men nu har jeg ingen af dem, så selvom det bare var en opsamling af alle Makin of bøgerne, ville jeg nu alligevel købe den. Den ville være god at have i samlingen :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

manga-man

• Gæst
er der ved hvornår denne bog ville udkomme?? det kunne være meget rart at vide...!

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
er der ved hvornår denne bog ville udkomme?? det kunne være meget rart at vide...!

kig her det står også på siden
ja den ser da meget fed ud :-D

The Making of Star Wars: The Definitive Story Behind the Original Film is due out April 24 from Del Rey Books in both hardcover (372 pages) and trade paperback (324 pages) editions. The hardcover includes 48 pages of bonus material -- such as rare storyboards from Alex Tavoularis and Ivor Beddoes and George Lucas' first recorded thoughts on the expanded universe -- not available elsewhere

jeg vil da nok helst have den i hardcover :-) :wink: :wink:

Fritte

• Gæst
Ja, så er der under 3 uger til udgivelsen endelig udkommer.

Jeg har forudbestilt mit hardcover eksemplar fra Amazon UK og prisen bliver høj. Hele £40 alt inkl. :-o

Anywho, sammenlignet med den store Star Wars Poster Book, så er Making of Star Wars en lille anelse mindre i højden, men noget bredere og en del tungere. Hele 6 pounds! :-o

Jeg glæder mig rigtig meget til at modtage deluxe-udgaven. :-D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
tror jeg skal ned og kigge, når de får den i Komiks. :-)
har stort set ingen bagom bøger... :-P
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Fritte

• Gæst
Jeg modtog forleden bogen fra Amazon UK. Ord kan simpelthen ikke beskrive denne mange kilotunge bog. Jeg er helt målløs. :-o :-o :-o

Har gentagne gange tørret savl af siderne. :wink:

Er man ægte Star Wars-fan er der ingen vej udenom: The Making of Star Wars hører hjemme i DIN samling! :-D