skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

OOT DVDerne

(Læst 21620 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Da nyheden kom frem hed det sig, at der var tale om DVD udgivelser af den uændrede udgave af filmene med SE 2004 som tilbehør.

Det er først i den nye artikel, at de siger, at der er tale om dobbelt DVDer, hvor Disk 1 er SE 2004, og Disk 2 er ekstramateriale og så den uændrede udgave af pågældende film.

I den første sagde de, at det var UE det handlede om, hvor SE 2004 fulgte med. Den nye er ganske rigtigt omvendt.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Så, vi skal lige huske kammertonen, ikke? :)

Natas, jeg tror det han mener er, at de billeder du har linket til, et de samme Falle omtaler i sit indlæg lige ovenover dit.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Fritte

• Gæst
Blot så I ved det... Den original trilogi bliver NON-ANAMORPHIC, hvilket medfører at billedekvaliteten bliver under al kritik. Med andre ord, der er ikke investeret én eneste dollar i projektet. Det bliver direkte LaserDisc til DVD-overførsler :evil: .

www.thedigitalbits.com

Det er ikke kønt. Bestemt ikke kønt :cry: .

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Lidt penge er der nu invisteret, for lydsporet er et renset og konverteret til et digitalt dolby surround 2.0 system. Bythe way er detda nogle fesne covers. De andre seks DVDer er meget pænere.

PS: ROTJ coveret er tydeligvis inspireret af ROTS DVD cover (Jeg hentyder til Darth Vader hovedet i baggrunden)

Fritte

• Gæst
Lydsporet er det samme som blev brugt i 1993-udgaven.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Går ud fra du mener 1997 udgaven? :)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
'97-versionen er jo Special Edition, så jeg håber da ikke, at de bruger det lydspor. :?

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Fritte

• Gæst
Citat fra: Mara Jade
Går ud fra du mener 1997 udgaven? :)

Nej, jeg mener 1993.

Præcis som Jim Ward siger det: "State of the art, as of 1993".

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg har lige læst at SE 97 også er med på DVDerne, men i form af et eastereggs. Det står inde på http://www.millenniumfalcon.com/

Fritte

• Gæst
Hvor står det? Jeg kan desværre ikke finde det. :(

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
My bad. Falsk alarm. :oops:

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hej Alle
Det kan godt være, at man syntes, at de nye Covers er grimme. Det er jo en smagssag... MEN der er en mening bag deres udseene.

Coversne er forsøgt holdt i samme ånd som de tidligere udgivende dvder af Special, Special Edition (Fra 2004), altså med fotos og samtidig er de forsøgt holdt i ånden med de gamle posters fra 1977, 1980 og 1983. Det syntes jeg er ret genialt, hvad enten om men kan lide dem eller ej! Hatten af for nogle meget fine coveres.

En anden ting er, at jeg også mener at have læst en sted på nettet at udgivelserne indeholder bægge versioner. Desværre kan jeg ikke huske hvor!

Jeg har nedenfor forsøgt at lave en Poster/DVD sammenligning:

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Supreme Augen

• Gæst
Personligt syntes jeg de er blevet meget coole, untagen Darth Vader ved ESB coveret.. Han er... Bvadr... Kan meget bedre lide kappeklædte, mystiske, giga onde, tillokkende, indflydelsesrige, pegende Darth Vader, I stedet for den kedelige buaaahhh muhahaha Frankensteinmonster Darth Vader.

Det håber jeg at i forstår xD

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Hvis du hentyder til, at udgivelserne vil indeholde både den originale version og versionen fra 2004, så står det skam flere steder - blandt andet i den oprindelige bekendtgørelse på starwars.com.
Det er netop det mange er utilfredse med - at man skal betale for 2004-versionen igen (mange har jo allerede købt den) og fordi udgivelserne indeholder begge versioner, så er de også lidt dyrere end andre DVD-udgivelser.
Hvis det skal være helt reelt, så hedder det sig jo også, at det er en ny udgivelse af 2004-versionerne med den originale version som bonus.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
lordolsen: jeg har tilladt mig at censurere i dit indlæg, for den metafor hørte ikke helt hjemme her.

Angående de der covers, så synes jeg faktisk de er ret flotte :) Og kan fint se den røde tråd fra de tidligere udgaver.

Ok, opdater mig - 93 udgaven????  :?