skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

OOT DVDerne

(Læst 21619 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Citat fra: Darth Natas
Bare i ikke bliver skuffede. Hvis man nu f.eks. ikke har set andet end Special Edition kan det måske godt blive lidt svært at se den originale udgave.

Og hvis man nu ikke har set originaludgaven i mange år, fordi man havde Special Edition og kun havde sin barndomserindring at gå efter, så vil man måske også blive skuffet.

Vi får se.

For mit eget vedkommende ved jeg ihvert tilfælde, at jeg ikke bliver skuffet. Dels har jeg den originale version på VHS i både en dansk og flere engelske versioner, så de er ikke fremmede for mig.
Og desuden har jeg kun set 1997 versionerne ganske få gange og af 2004 versionerne har jeg kun set ANH samt de større ændringer fra ESB og ROTJ. For både 1997 og 2004 udgaverne gælder det, at jeg ikke bryder mig om ændringerne og derfor ikke har set dem så ofte.

Så jeg kan kun sige, at jeg glæder mig til den originale version endelig kommer på DVD. :D

Og hvis der kommer en 2007 udgave af filmene, så er det da helt i orden, at den kommer med i Vader-boksudgaven. Der kan vist sagtens være 4 versioner samt ekstramateriale i en Vader-hjelm og eventuelt øverste del af skuldrene. :P

Forestil Jer en boks med denne form (dog nok med lidt mindre af torsoet). Og hvor DVD'erne ligger i hjelmen, så man fjerner domen for at komme til dem.
A guy can dream. :roll:

Ups, det virker lidt som om folk tror at nævnte boks er et faktum.
Jeg vil lige understrege, at det kun er min egen fantasi og ønsketænkning der er på spil her.
Der er INGEN planer om en samlet boks.
Men man kan jo altid håbe, at 30-års-jubilæet vil udløse en boks. Og det er det håb og ønske jeg har givet udtryk for med en Vaderboks.

Det viste billede er en Altmann's hjelm på en buste.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Shaak Ti

• Gæst
Yes sir.. For fed!! Bare træls 2004 SE kommer med.. så ska man bruge dobbelt penge på dem, når man har dem i forvejen.. :cry:

Men det er fanme fedt den kommer!!!

Dhaitzo

• Gæst
Citat fra: Shaak Ti
Yes sir.. For fed!! Bare træls 2004 SE kommer med.. så ska man bruge dobbelt penge på dem, når man har dem i forvejen.. :cry:

Ja de burde faktisk vente (Ja vente) med at sende dem ud, til 2007 udgaverne var færdige.

Men jeg glæder mig da både til at se de originale OT for første gang og til at se 2007 udgaverne, hvis alle features som er blevet skrevet på forskellige fansider er sande.

Dhaitzo

Master Lukas

• Gæst
hovsa har også fundet ud af at man også lige skal have SE04 det er noget **** rent ud sagt

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Citat fra: Master Lukas
hovsa har også fundet ud af at man også lige sak lhave SE04 det er noget **** rent ud sagt

Gider du lige rette dine stavefejl, så der kommer en mening med det du skriver tak. :wink:
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Citat fra: Jaina Solo
Natas, hvis de havde renset billedet digitalt, ville det jo ikke være den originale version af filmene. Så ville det være en SE 2006, hvor bare ingen af ekstra scenerne er blevet sat ind og den slags.

De kan da sagtens rense billedet digitalt, uden at den bliver til en SE 06. Så skulle den detalje, at de har valgt at rense lydsporet til digitalt Dolby Suround Sound også gøre den til en Se 06 eller hvad?

Der var faktisk mange sider, der lavede underskriftindsamlinger på internette, hvor de ville have OT i sin uændrede form, BORTSET fra at de ville have den digitalt renset.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Natas, så slemme er Master Lukas' stavefejl ikke - det er jo bare minor trykfejl, så mon ikke godt du kan læse det alligevel? :);)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Nej for jeg er ikke helt sikker på, hvad han siger, og jeg vil helst ikke fejltolke ham.

Hvad mener du med at man skal have SE 2004. Den følger jo bare med.

Måske har de lagt den der, så man kan se de originale udgaver, og derefter vil man meget bedre kunne forstå, hvorfor GL lavede Special Edition. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
WEll, jeg synes da også det er lidt træls - jeg gider da sådan set ikke have noget med i handelen, som jeg har givet penge for en gang. Jeg ville meget hellere have 97 versionen :D

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Ja det ville jeg egentligt også gerne.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Cool - så næste år indgår 97 versionen lige i din aprilsnar, ikke? ;) Ej, men jeg mener bare. Altså, rigtig mange købte jo 2004 udgaven, da den udkom - og nu får de den så igen. Havde jeg vidst dette, havde jeg da helt sikkert ikke købt dvd boksen dengang :)

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg ærger mig nu ikke. Jeg fortrydder ikke mit valg.

Falle Skywalker

• Gæst
Darth Natas, det er forkert det, du siger. Det er 2004-versionerne som udkommer og de originale version følger bare med som ekstra materiale.

http://www.starwars.com/episode-iv/release/video/news20060516.html

Covers til udgivelserne. De er da nok så grimme.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Slet dette tak.

Falle Skywalker

• Gæst
Se emnet over dit ^