skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

FX Land

(Læst 16536 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
  • Køn: Mand
nej aldrig inden for film. mig og mine venner har lavet noget video, men ellers ikke.
Og det er aldrig for sent at lære..

Du har mange år endnu pingu :-) så bare øv dig.

Jeg har altid villet være special make-up artist, men det kostede 55.000kr i dk- og så kunne man ikke lære det som jeg selv har lært igemmen magasiner- film- og making of.  jeg har nogle videoer også som var gode

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Har i set George Lucas Afi award...

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Yeps, jeg har set George Lucas AFI award. jeg optog det, da det blev vist på dansk TV.
Men der må mangle noget, for jeg synes, at det er ret kort - kun en times tid eller sådan noget. Om programmet så aldrig har været længere eller om TV2 forkortede det ved jeg desværre ikke.
Men det som jeg så var rigtigt godt. :-D

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
det varer 1,28 min. sidder og ser det nu :-)

Sidder og griner af at man kan hører Harrisons grin tydligt hele tiden he he

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Nåh ja, det var mig der huskede forkert. :roll:
Jeg kan også godt lide Carrie Fishers tale. Hun var også ret begejstret for det, da jeg nævnte det for hende i London. :-D

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Ja hun er en down to earth kvind- har osse haft et liv i forskellige faser efter Jedi..

Men ærlig er hun :-)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Er det en optagelse man kan låne på et tidspunkt?? Fik nemlig ikke set det..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Ja, du kan godt låne den, Lienna. :-)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Takker Mundi..

Og så tilbage til FX-Land..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Ja... Beehive, you'r taking my breath away.. :-D Du er fantastisk. :wink: Man sidder mere og mere tilbage med den der lallende-amatør-følelse. :lol: Jeg tror vist godt at vi kan hæfte titlen 'latex-guru' på dig. :wink:

(Lad mig liige se... 14+37=.... 51 år...! :lol: Tjaa, jeg kan da stadig nå det, hvis jeg hænger lidt i. :wink:)
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

TK-150

• Ja mit billede er flot ikk :)
  • Padawan
  • **
hhmm  måske er der snart basis for hele "skywalker teamet" at kunne lave en lille bitte film ??     vi er jo snart mange med dragter osv. herinde !!
(SL/TS-150)
TK-150  Proude member of VADER´s 501st.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Det kunne være enormt fedt at lave et angement en weekend med henblik på at lave f.ek.s masker!  :-)

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
tak tak tak, bare køb lidt matrialer og kom igang :-D

Er man en kreativ person kan man komme langt med få matrialer- til at starte med.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hhmm  måske er der snart basis for hele "skywalker teamet" at kunne lave en lille bitte film ??     vi er jo snart mange med dragter osv. herinde !!

Der er skam et par fan film igang i øjeblikket, og jeg spiller med i en af dem som Darth Vader.

Beehive, jeg har et Terminator kostume men vil gerne lave nogen latex stykker som kan limes fast på huden i hovedet med hud lim så det skaber en illution af at jeg har metal under huden, som om at det er revet væk.

Hvordan laver jeg helt pracist sådan stykker så de kan bruges igen og igen ??.

Selve stykkerne skal jo laves ligesom masken, lag for lag men hvordan får jeg det bedst mulige resultat så det ser ægre ud og som om at huden er flået af og man kan se mit Endo skelleton inde under.

Modellen jeg er eller kostumet er en T-800 cyberdyne system model 101, altså som Arnold i Terminator II

Jeg har en ansigts maske som er støbt direkte af Arnolds ansigt så det ligner, kan jeg lægge på den så jeg får hans hovedform ??? Den er proff lavet og som sagt støbt direkte af Arnolds hoved.

jeg er ude på og få lavet noget i den her stil

Lidt mere detalijeret billed af hvordan det ser ud neden under.
Senest Redigeret: 24-10-2006, 08:42:47 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Ok - for det første vil jeg gerne se din maske- kan du sende mig et billede af den, så tager vi den derfra. :-)

ok.