skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

FX Land

(Læst 17022 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
  • Køn: Mand
lidt af mit det gamle :-)

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
hm jeg forstår bare ikke hvorfor, man skulle støbe to gange på ansigtet...  :-P Hvis man har lavet én kan man da bare ligge Latex eller sådan ovenpå den... men okay...

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
desværre har jeg ikke billeder af alt det jeg har lavet, dengang var der ikke digital kamera he he

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
når man putter alginat på ansigtet skal man lave en skal ovenpå for at holde formen på alginaten,
når man så har fået alginaten af personen laver man busten, ovenpå busten modellere man med en modellervoks.- når man er færdig med sin skulptur laver man en gipsform af den,- bagefter har man en to delt form af sin maske som man kan støbe 100 vis af masker i- og som passer godt.

hvis man vil lave protese make-up er der nogle små omveje man skal igemmen- men det snakker vi om hvis det er aktuelt- for ikke at blive for kompliceret nu.  Det er spændene og lave :-D øvelse gør mester

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
AMAZING! FLOT arbejde du har lavet!  :-o

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Mange tak mange tak :-)

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Sidste projekt et par benskinner til live rollespil
Dette her er modelleringen- har siden støbt den i silicone og deri støbte jeg en slags resin med fiber-  og nu er det bare at finpudse og farve dem autentisk

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Det er altså imponerende.  :-)  Hvor lang tid har du været i faget?

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
37 år  :-D

Jeg er vokset op med alle de gamle sci-fi,- silent running er osse god...

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Så hvis jeg skulle blive lige så god som dig, og starter nu så er jeg det som 53 årig.. lige min fars alder!  :lol:

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
 :-D hi hi

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
puha, jeg tror allerede jeg har opgivet hehe, detser da vild kompliceret ud og som noget der tager meget længe og lære hehe :)

men spændene jo det må man dælme godtnok sige da wow :)

Det er bare så utrolige fede ting du kan lave at jeg er helt grøn i hovedet af misundelse lige nu LOL totalt flotte ting.
Darth Pingu Awakens

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
 :-D

Det kan du også og alle andre- stille og roligt, hvis du eller i , derude har en tanke, vil jeg gerne hjælpe med at føre den ud i livet, ikke opgive.

Efter jeg sad og så den første premiere på A New Hope satte det gang i min kreativitet- jeg har lært en del igemmen film- skrev til Don post i 80 erne hver uge he he fik svar fra lucas films costume dept om hvordan jeg skulle udvide min horisont-
jeg startede med at lave stormtrooper armor i karton og sprøjtemale det hi hi- det var gode tider. lavede mine figurer movie korrekte malede dem  de korrekte farver lavede selv narturlige kapper  til dem osv..... lavede en Vader man kunne tage hjelmen af i 3 dele og se Anakin. kom i Star Wars Bladet 3 gange ( det danske) Star Wars har gjort mit liv til noget specialt- i ca 6 år var jeg på mit værelse og udfordre min kreativit, mens mine venner var i byen. Star Wars har gjort et stor indtryk på mig både både fysisk men osse på en spirituelt måde.  Lucas har ikke kun lavet en sci-fi film   men meget mere end det.  Jeg kan sige uden at lyve- at han har haft en stor indflydelse på mit liv- han fik mig til at udforske min kreativitet...

Har i set hans life afi acheivement award- det er bare så godt for en Star Wars fan

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
er jeg fatsvag eller hvad- jeg kan kun sætte billeder op her og ikke finde ud af at gøre det andre steder :-) ville sætte et billede af mig selv ind under den rette rubrik, men kunne ikke kan nogen sætte mit billede op for mig.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Vi har sådan en tråd her hvor du kan sætte et billed ind af dig selv :)

http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=1326.0

så kan folk se hvem vi er :)

og den her kan du præsenter dig selv hvis du har lyst :)

http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=5486.0

Hvis du har problemer med og sætte et billed ind kan jeg godt gøre det for dig men så skal du sende det til mig.

Det program jeg bruger hedder imageshack, det er ok men der er ind imellem lidt bøvl med det men jeg kender ik rigtig andre hehe :)

Når du poster, så pas på ik lave dobbelt post men saml det i en :)............Håber jeg kan hjælpe dig lidt igang med skywalker og er der noget så skal du endelig bare skrive til enten mig eller en af de andre redaktør eller admins :) okay, eller som man siger, feel free to ask.

NÅ men tilbage igen heh.

Har du nogen sinde arbejdet inden for film branchen med og lave de her ting, du er da ret sej til det og det ville da være et fedt job og ha :) jeg vil ihvertfald gerne lave special Effekts i film men jeg tror desværre det er for sent for mit tilfælde da jeg blir 29 næste gang :(
Senest Redigeret: 21-10-2006, 23:50:26 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens