skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Spore

(Læst 17389 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Deestrukt

• Gæst
Kan det virkelig passe at der ikke er et emne om dette kommende spil.

Jeg glæder mig enormt meget til det kommer efter at have set videoen nedenunder

Hvad er jeres forventninger til det?

hvis i ikke ved hvad det er, så kan jeg anbefale video her.
http://video.google.com/videoplay?docid=8372603330420559198&q=Spore

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Ja, det er lidt vildt der ikke er noget emne om dette spil før nu lol
Jeg glæder mig også ekstremt meget til det her spil :D det bliver lidt for sygt og så kommer det også til alle konsoller ^^ Skal have det til Wii når det engang kommer ud :P

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg har aldrig hørt om det, men synes det ser lidt kedeligt ud på videoen for at være ærlig  :-)
Darth Pingu Awakens

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
OMG!!!! OMG!!!! :-o :-o :-o :-o

det er jo fantastisk
et spil hvor du begynder helt fra bunden
Hvor du opbygger din egen verden, dit eget solsystem, dit egen galakse :-o

wow hvor ser det fedt ud :-o :-o :-o :-o
men jeg frygter for pladsen
det kommer da med alt det til at fylde mange gigabytes af plads

men jeg skal da helt klart have det hvis det kommer
det forstås hvoffor det skulle være det bedste spil nogensinde :-o

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Det kommer på en eller anden måde ikke til at fylde enormt meget, mener jeg at have hørt. Kan ikke huske hvordan lol

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
det ser ret enkelt ud.. Men F**K hvor ser det fedt ud når man kommer længere ind i filmen!  :-o Opbygger man seriøst sin helt egen art helt fra bunden? SEJT!  :lol:

Supreme Augen

• Gæst
jeg har aldrig hørt om det, men synes det ser lidt kedeligt ud på videoen for at være ærlig  :-)
Agree... Jeg har heller aldrig hørt om det, det kan jo være at man skal surfe lidt rundt efter det :D.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Har i set hele videoen Pingu og Augen? Det ser IKKE ret kedeligt ud efter min mening!  :-)

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Varer det 35 minutter den video?!?  :-o Det har jeg ikke tålmodighed til at vente på. :P

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
bare zap lidt ind i den.  :wink: Det ser meega fedt ud det spil! men jeg kan bare forudsige at det bliver et 'abonnoment-spil' ligesom World of Warcraft... :-P hvilket jeg hader.. Ikke spillet men at det koster penger hver måned...

Supreme Augen

• Gæst
Hvad handler det om :P? :lol:

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Det er noget med (vis du ikke har set videoen) at man starter med at styrer en lille organisme. Som man kan udvikle og gøre stærkere. Så efter noget tid kan den udvikle sig til et levende væsen, som udvikler sig gennem generationer efter dit egent valg! Hvor mange ben de skal have hvor mange arme de skal have etc. bestemmer DU! På den måde kan du opbygge din helt egen race!  :wink: Som kan tage magten over planeter. Solsystemer. galakser. UNIVERSER! (hvis jeg har forstået det rigtigt.. hehe.)
Senest Redigeret: 21-11-2006, 16:43:55 af Nieal Buode

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Noget i den retning :P men hvorfor skulle der komme abonnemt på? hvis du havde læst og set lidt mere om det vidste du at det ikke er online :P hehe

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
:? Jeg havde bare forstået det som: Set på videoen: (det foregår jo til et foredrag) Ham der taler flyver med rumskibet, og kommer til en planet, han siger: "and here's a player who have" (nået i den retning). Så lyder det altså somom at det er online.. men det kan jo selvfølgelig bare være noget jeg har misforstået..  :wink: jeg fik jo ikke 13 i engelsk til eksamen... kun 10.. xP

Mekko

• Attons Master
  • Jedi Ridder
Det der bliver ment der er at de væsner som andre spillere har lavet bliver uploadet til en server, og så når man opdaterer spillet bliver alle de væsner lagt ind i spillet og så kan du møde dem, men det er ikke online multiplayer. Hvis du ved jeg mener :P