skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

mit monster projekt.

(Læst 32574 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
  • Køn: Mand
Det er et stort område fx- men spørg hvis i tænker på et projekt-og jeg vil se om jeg kan hjælpe :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Så er pingvinen igang igen hehe :D

så skal der samles en film dragt mere....og i tænker ohh god film freak og jep det kan i bide jer selv i næsen på hehe  :-D

Denne gang er jeg ved og virkelig gøre min gamle drengedrøm om et full size Predator kostume.

Er ved og købe den her i full size maske med  resin tænder fra Usa.

Ved ik med jer men jeg synes den er herre fed, og så når jeg får Dreadlogs sat på, de små sorte pigge på hovedet og biohjelmen med en ægte 3 punkts laser....ohhhh kan se det for mig hehe :D........Bloody watch out  :-D

Beehive, ved du om man kan få noget special lak til latex ????
Senest Redigeret: 27-12-2006, 00:02:23 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Wow, imponerende Pingu. Glæder mig til at se det når det er færdigt. :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
wow den er vildt fed :-D
nu har jeg(ikke for at fornærme pingu the soon to be predator :wink:) men jeg har altid syntes at predator
var en smule......ukøn :roll:......... men den er godt nok fed :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jaa de er nu kønner med bio hjelmen på hehe :D
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Alle Predators er federe med hjelm på, men han er da stadigvæk herre rå!  :evil: Mega fed maske pingu!  :-D

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ja den dragt er jo også vildt fed...og passer godt til predator....(skal bare lige huske at sige til ham den ikke skal tages af :lol: :wink:) det  bliver vildt fedt at se pingu....men du skal vel også bare til lommerne til den her for det kan ikke være helt billigt :|

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
nope det er en temmelig pebret dragt og netop derfor køber jeg delene sådan lidt af gangen.

Dem som jeg har set til salg på ebay har kostet omkring 18000 kroner komplet sååå jo det er et lidt pebret kostume hehe men det er også mega fedt.

Men det kommer også an på hvor meget man vil ha gjort ud af det, man kan blandt andet nemt finde sådan en maske der som koster 6000 kroner og med indbygget anamitronic, altså så kæberne kan bevæge sig ved hjælp af små servo motor, sådan en maske er den ultimative drøm meeen den venter vi lige lidt med hehe.

man kan også få en lille motor til sin skulder kanon så den kan vippe op og fra side til side, plus den kan blæse røg ud og blinke så det ser ud som om den blir affyret, plus der er en lyd effekt i den men igen det koster kassen hehe men er selvfølgelig også igen det fedeste af de fede hehe :)

Håndleds knivene kan man også få så de kan springe ud og igen med lyd effekt, men igen $$$$$ :D så jo det kan være et meget dyrt kostume hvis man vil ha det aller bedste :) det starter jeg dog ikke med hehe :)
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hehe, nu skal det være, hvad Pingu? Det har du også drømt om længe. Det kommer nok til at tage et stykke tid, før alle delene er i hus, men jeg er sikker på, at det bliver fedt :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
tjaa jeg ved det ik, for ham jeg skulle købe den af svarer pludselig ik på mails selvom han lød til han gerne ville sælge den til Danmark hmmm  :roll:

Nå men man må vel bare se om han svarer engang og så om han stadig er intresseret i og handle.
Darth Pingu Awakens

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
WOW den er fed, pingu!! :-o :-o VIRKELIG godt arbejde!!! :-o
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hehe det er skam ik en jeg har lavet :) det må jeg indrømme, men en jeg er ved og købe.

og så hørte jeg fra ham amrikaneren, pyha troede lige han hvde droppet handlen efter som han skulle sende til danmark.

Så nu blir førreste skridt til min predator snart udført og går alt som det skal og dlenene bare kommer med jævne mellemrum tror jeg at jeg hopper i dragten til karnevaldet næste år i Ålborg hvis det blir til noget igen i år, men nu ser vi hvor godt det går med at få delene hjem til det :)
Darth Pingu Awakens

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Jeg håber det bliver til noget, virkeligt, altså at du skal have den på til karneval... regner jo med at følges lidt med jer, og det ku da være lidt fedt at følges med predator.. :-D. (Predator plejer jo også kun at ville myrde bloody, så kan det være jeg går fri :wink:)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Bare rolig Ayla, jeg kommer skam ik efter dig :) og heller ik Bloody da hende og mig har indgået en freds aftale hehe :)

jeg ved godt jeg var efter dig til julehyggen med prop pistolen, men der var jeg jo også en klon og skød bare Aayla Secura under ordre 66 hehe  :-D

Jeg vil ihvertfald gøre et forsøg på og nå det men delene er lidt små dyere til sådan en fætter her hehe.
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at have sådan en predator dragt. Pingu du skulle ta at grundlægge en forening ligsom 501.st bare med predators!  :evil: