skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

mit monster projekt.

(Læst 32573 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Du har helt ret i den er meget stram Beehive :)

jeg kunne godt tænke mig den havde været lidt løser men håbede på hoved formen passede nogen lunde meen det var vidst kun ønske tænkning :)

Det er meget mulig jeg vil kontakte dig fordi jeg må indømme jeg er blevet lidt bidt af og lave special FX og masker, det er faktisk et ret spændene arbejde synes jeg.

Et projekt jeg har tænkt på men ik tror er muligt for mig er at lave krops dragten til en Predator, da jeg meget gerne vil ha et predator kostume men selve dragten koster også et ondt år på nettet, men er det noget man selv kan lave eller ??? det kræver ihvertfal en hel del arbejde :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Det er da blevet et rigtig flot reslultat Pingu!  :-) Måske skulle jeg også forsøge mig med sådan et projekt.. tænker lidt på en Kel Dor.  :-)

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Ja hvis man er en meget kreativ person kan man lave alt-jeg elsker at skabe noget der ikke er- Man kan gøre det på 2 måder fx-den billige og nemme eller den pro måde. Det bedste du kunne gøre hvis du ville lave predator var jo at have en body cast af dig selv og så skulpturere ovenpå den-og lave forme bagefter og tilsidst støbe i dem. Men den er jo også dyr-men den bliver jo din unikke dragt og mønster.

Men det har også noget af gøre med hvor meget  perfektionist man er, jeg er nok alt for meget  perfektionist når det kommer til min hobby.

Men ellers kan manjo lave hele kostumet i skumgummi-og skære og forme det.

Mit seneste projekt er denne skulptur af Medusa the gorgon,  næsten 1-1 størrelse. Den har jeg skulptureret fra bunden og lavet en silicone form bagefter så jeg kan støbe alle dem jeg vil.
Senest Redigeret: 18-10-2006, 19:10:15 af Beehive

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hold da op den er flot lavet, så god blir jeg vidst aldrig :)

jeg har godt set det der med og lave en form af ens krop men det er en meget svær og langsommelig process så vidt jeg lige kan se på arbejds planerne, men helt klart den besdte måde og lave den på :)
Darth Pingu Awakens

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
wow det er flot lavet
ja pingu så må du gå i lære :wink: :wink:

eller læse mere end kun dig og lumi's bibel

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Hold da op, hvor er den flot! Jeg tror vist at vi har fat i en professionel her. :lol: Du får mig sikkert på nakken senere, når jeg skal igang med de mere komplicerede ting på min dragt... (Har styr på alle teknikkerne jeg skal bruge lige nu, så det er mest slavearbejde lige for tiden.)

Vil forresten lige adde, at mit webcam er oppe igen. (Der har været lidt "tekniske problemer".) Jeg er lige kommet dødtræt hjem fra KBH, så jeg gider ikke hoppe i make-up'en lige nu for at lege fotomodel. Men, i morgen håber jeg at jeg kan finde tid til at tage et par snaps. Så kan I se hvad der indtil vidre er færdigt på min maske, og give mig den hårdt tiltrængte kritik. :-)
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
 :-D  Øvelse gør mester ikke, få lavet en buste af dig selv og start derfra- Der er tonsvis af matrialer, men spørg mig hvis du mangler info, :-).
Lidt af mine projekter
Senest Redigeret: 18-10-2006, 21:00:25 af Beehive

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Den er blevet rigtig fed Pingu.. Hatten af for dig, glæder mig til at se den IRL..

Og ja Beehive, det er rigtig imponerende det der.. *målløs*
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
jeg tager hatten af for dig beehive! Vildt imponerende!  :-)

Darth Wizza

• Gæst
WOW.....fed trold!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
og så lige tilbage til emnet :)

ik fordi det er mit projekt tråden handler om men vil Beehive vise hans utrolige flotte tng frem (som jeg personligt gerne vil se mere af ) må han lige oprette en tråd for dem så det ik blir blandet sammen :)

Beehive jeg håber du vil lave en tråd så vi kan se hvad du har lavet, for det der ser ihvertfald meget imponerende ud......kan man komme i lære hos dig hehe :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Har vi egentlig en tråd hvor det bliver forklaret til punkt og prikke hvordan man laver latex masker? eller kunne det være cool hivs en af jer startede en.  :-)

manga-man

• Gæst
det er en god farve du har valgt og den er vildt sej...!

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
 Det er hermed gjort- tråden ligger på siden FX Land.

my young apprentice... :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
er det mig du mener manga mand :)

men ellers takker :) jeg synes den skulle ha en rødbrunlig demon agtig farve og jeg tror jeg har ramt rimlig efter det jeg gik efter :).

Lyder bare godt Beehive :) jeg glæder mig meget til og se dit arbejde og få nogen gode råd, eventuelt engang snakke sammen om projekter og sådan da jeg synes det er et utrolig spændene område, det der special FX og latex arbejde :)
Darth Pingu Awakens