skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

mit monster projekt.

(Læst 32963 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Som jeg har skrevet andre steder så er jeg ved og lege lidt met mit projekt om at bygge et monster kostume til vores kostume fest.

Her er latex masken som den ser ud i den rå form indtil videre.

der skal smøres flere lag latex på endnu så den blir tykker og så skal den selvfølgelig males og så videre.

Darth Pingu Awakens

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
*Klap klap* Har jo allerede set et par billeder, men jeg må da lige bifalde den igen. :-) Good job! Vi bliver et par gode monstre, når den tid kommer. :wink:

Jeg agter også at lægge et par billeder af min dæmon ind, når jeg får tilranet mig kameraet. Faktisk er selve non-latex delen allerede halvt færdig; jeg skal bare lige have syet de sidste småting, som jeg agter at gøre her i efterårsferien, når jeg igen får tid.
Og, vil lige tilføje at selve latex-delen går strygende. :-D
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Uhh, glæder mig til at se den færdig og malet.. Den bliver rigtig fed..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Der er laang vej endnu, først skal den nok ha en 10 lag mere så den blir rigtig godt tyk, så den ik sprækker når den trækkes af.

Så skal jeg ha fundet et malings design til den men i demon stil.

Så skal brystkassen laves på samme måde som masken, hænderne, fødderne, vingerne (hvis jeg vælger dem med) ja det er en større omgang men den skal jo heller ik være færdig til nogen bestemt tid men det kunne dog være fedt hvis jeg kan nå og få den færdig inden fastelavn, men lover ik noget lige nu :)

Der skal forresten også installeres tænder i den :) de mangler også og blive lavet hehe
Darth Pingu Awakens

Luminara

• Jedi Mester
Pingu, jeg tror godt at en 10( til måske 15... men, det kommer an på din lagstykkelse) lag kan gøre det... Latex kan strækkes til utrolige størrelser (har selv lige taget min egen maske af (eller, ihvertfald en del af den), så jeg kan komme igang med den finere maling. Så tro mig - det sprækker altså ikke bare sådan liige!
Den kan dog godt begynde at revne lidt, hvis du hiver i masken EFTER at du har puttet maling på... Men, det er kun hvis du har brugt akrylmaling/latex-malig. :lol: Det har jeg... (Fordi jeg nægter at investere i pigment... :wink:)

Vær dog alligevel forsigtig, når du hiver den af... :wink: Vi skulle jo nødigt have, at der alligevel skete noget med den...
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
tak for rådet Luminara :)

Jeg vil gi den en 5-6 lag mere så :)

er pigment maling dyrt da ???
Darth Pingu Awakens

Luminara

• Jedi Mester
Nej, det er mere pigmenten der er dyr... (Pigmentmalingen er faktisk bare latex og pigment, som man så selv skal blande.)

Den pigment jeg så på var vist ret dyr... og, så har jeg alligevel tonsvis af akrylmaling liggende. Bl.a. lige præcis i de farver som jeg skal burge. :wink: (Og rigelige mængder, desuden...)

Men, måske er det bare mig der er galt på den... en flaske pigment skulle vist holde til dommedag, fordi de er så kraftige, så prisen bliver sikkert opvejet rigeligt. Men, jeg holder mig nu til min akrylmaling.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
virkeligt flot arbejde pingu :-D
jeg skal så også have begyndt på lidt maske men jeg må lige kigge lidt på det først
så jeg ikke lige gør noget forkert
glæder mig til at se dem færdig :-) :-)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker Thrawn :)

Så er tænderne lavet, dem lavede jeg selv helt fra bunden idag og her er hvordan de kom til og se ud. De er lavet i noget matrialde der hedder cianid.

Senest Redigeret: 14-10-2006, 20:36:21 af Darth Pingu
Darth Pingu Awakens

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
der ser fint ud pingu! godt arbejde! jeg glæder mig virkeligt til at se den når den er blevet malet og har fået tænder på!
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
sådan her endte den med og se ud, den skal lige tilpasses lidt så jeg kan ha den på og den sidder korrekt plus det er nemt og trække vejret ordentligt i den.

og fra siden af

Darth Pingu Awakens

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
WOW!!!! :-o den er bare fed! sådan skal det være!!! fed farve du har valgt.. den er meget djævle-agtig
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Den er rigtigt god Pingu, det er du sluppet godt fra.

Meeen du ser nu stadig mere uhyggelig ud uden maske, men et sådant billede går ikke, de unge mennesker her på siden kunne jo blive bange.  :-D  :wink:
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
den er virkelig blevet fed pingu :-) :-)

især de der tænder :-D

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Hej og tillykke med dit projekt.

Hvis du har nogle spørgsmål angående fx- kan jeg måske hjælpe dig, jeg har selv lavet mange masker og kostumer de sidste 10 år.

Det kan godt være at din maske kommer til at være meget stram at have på, da den ikke er lavet efter dine hoved mål., men efter et styroform hoved.

Forsangeren i Lordi har også en delt make-up på-fordi han skal være meget artikuleret i hans optræden ( synge og bevæge sig).

Mvh Mik