skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Danske Stjernekrigen endelig digital

(Læst 19690 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kafka

• Gæst
skal meddele at Darth Matata, har fået overført ANH danske kasettebånd til computeren, og nu har vi den danske lyd udgave af ANH digitalt på nettet( læs: det private msn mellem udvalgte kontakter). Senere følger både ESB og ROTJ som jeg er indehaveren af på kasette lydbånd, og der vil blive lavet en cd til skywalker arrangementer :)   så ka I høre de danske stemmer uden at vi laver dem :S

THIS... will be a day long remembered.. it has seen the day of ANH på dansk, it will soon see the day of ESB and ROTJ på dansk lydbånd as well
Senest Redigeret: 03-10-2006, 23:05:21 af Kafka

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Jeg har et badekar...
kan lige tilføje at jeg hedder Matata og ikke Natatas  :roll:

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

s4s4

• Gæst
hvor kan man finde den? :-) :-D

Kafka

• Gæst
man kan enten høre den på cd til et skywalker arrangement,
eller.. man kan få den via msn hvis man er enten på min eller Matatas msn kontaktliste.

s4s4

• Gæst
ok adder dig lige så Kafka

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
*sparker mit internet, der er gået totalt i strejke her til aften, og insisterer på, at være ufatteligt langsomt*

Glæder mig meget til at høre det - selvom I to nu også gjorde et godt job ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Hey ho.... kan man ikke lægge den op et eller andet sted, så den er tilgængelig for alle forummets brugere?

Kafka

• Gæst
tjo.. ville være mest optimalt så alle kunne nyde dem... pt er der kun ANH på dansk, men vi satser på snart at få overført ESB og ROTJ til computeren også.
men ved ik hvor eller hvem der sku lægge det ud på nettet.

Wookiee

• Gæst
Bom bom bom.... det må vi finde ud af. Jeg vil i hvert fald gerne høre dem.... det er jo hele min barndom, der nu er kommet på mp3-fil ;-)

Kafka

• Gæst
Bom bom bom.... det må vi finde ud af. Jeg vil i hvert fald gerne høre dem.... det er jo hele min barndom, der nu er kommet på mp3-fil ;-)

jeg har sendt lydfilen til Mara jade og s4s4 via msn ihvertfald. og Matata har den selvfølgelig også.

jeg har egen 4 mb / 512 internet forbindelse ;)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Ak ja, de danske lydbånd vækker minder.
Er det ikke dem, hvor man samtidig kunne læse en bog? "Når du hører R2-D2 bibbe sådan her skal du bladre om på næste side." :-P

Men er det overhovedet lovligt at distribuere dem? Der er vel stadig en eller anden form for copyrights på dem?! :?

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Jeg har et badekar...
jo det er den med bogen, jeg har bøgerne til ANH og TPM tror ikke KAfka har bøger til sine
lovligt? tja ved jeg ikke rigtigt om det er  :roll:

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Kafka

• Gæst
well.. man kan ikke købe dem... og produktionen af dem ophørte for lang, lang, lang tid siden. Og tror ærligt talt ikke at nogen overhovedet husker, eller tænker på dem den dag idag, udover fans´ne. Ville næsten betragte det som abandonware.
Ser det som et ret ekstremt surrealistisk scenarie at diskutere ophavsrettighederne til et dansk lydbånd med stemmer af Poul Glargaard, og som ingen i det danske eller verdens samfund overhovedet husker den dag idag. Eller aner hvad er.

anyway.. jeg er den lovlige ejer af alle tre bånd... og Matata er den lovlige ejer af båndene. Vi har blot digitaliseret dem.

we shall assume full responsibility and apologize to Poul Glargaard ( + evt dansk firma der gik konkurs mange år siden )

og hvis nogen endelig skulle få nys om dette, skulle det være en fra Skywalker som stak os ;)
Senest Redigeret: 04-10-2006, 14:28:11 af Kafka

Wookiee

• Gæst
Jeg tror, at licensen er udløbet for lang tid siden, og at der nok ingen copyrightproblemer er. Jeg tror hverken Glargaard eller Peter Kitter (lægger han ikke stemme til Vader på ANH-båndet?) har noget at indevende mod at en ny generation af Star Wars fans kommer til at høre deres stemmer.

Kafka

• Gæst
Jeg tror, at licensen er udløbet for lang tid siden, og at der nok ingen copyrightproblemer er. Jeg tror hverken Glargaard eller Peter Kitter (lægger han ikke stemme til Vader på ANH-båndet?) har noget at indevende mod at en ny generation af Star Wars fans kommer til at høre deres stemmer.

også det jeg tænker.. licensen er udløbet ages ago..