skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Spørgsmål, svar og kommentarer til selve spillet

(Læst 33651 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Leia er ikke statsoverhoved. For der er ingen der styrer hende, og ingen skal styrer hende

Darth Wizza

• Gæst
jeg er enig...men der må da være en slags leder af senatet?

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Lederen af Senatet er lige iøjeblikket en anonym person, som forhåbenligt på et tidspunkt bliver erstattet af en spiller. Indtil da har han intet navn, og skal ikke benævnes eller bruges i RP. Udover hvis man benævner ham som: Statsoverhovedet eller lign. Man må dog under ingen omstændigheder putte ord eller holdninger ind i hans mund, hvis man ikke er inde under Senatsfraktionen. Lienna, hvis hun vil, må gerne benytte ham i en lille grad til at støtte hendes egen holdninger, så længe det ikke er radikalt.

Darth Wizza

• Gæst
hvad med mig jeg er jo Diplomat(ved ikke hvordan det staves) så jeg må jo også være med en senatet kind of......

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg tror vi i første omgang lader det være Liennas beslutning. Da hun jo er Senator.

Darth Wizza

• Gæst
bare iorden!!!!!

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Hmm, jeg tror det er bedst at vi kun er én som "styrer" ham lidt.. Så bliver det ikke alt for forvirrende..

Men nu er det jo et rollespil, så det er jo blot en udfordring for mig at sørge for at det er to forskellige jeg styrer, og ikke blot én.. Hvis I forstår.. (Altså, Statsoverhovedet er ikke nødvendigvis enig med Suri)
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Darth Wizza

• Gæst
øh nu har jeg et problem ser i min planet er her ikke i forumet det er iorden men hvordan skal de republikkens soldater gend opratte ro og orden på min planet?

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
f.eks i scenario
det er vist det den er for til lange tråde og rejser i rummet

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Darth Wizza, jeg er ikke helt sikker på, hvad du taler om? Genoprette ro og orden?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
jeg tror hun mener at hun i senatet er ved at bede om hjælp til planeten Falleen og hendes folk(hvis ikke hun allerede har fået det) derfor skal hjælpen jo have et sted at komme til og Falleen er ikke med som subkategori i rollespils forummet og derfor skal hun lave emnet på falleen et sted og så foreslår jeg scenario som er til lange tråde eller noget i rummet så hun spørger hvor hun skal starte det emne som skal foregå på Falleen :-)

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, et emne på Falleen bør foregår i Scenario. Bliver det sidan aktuelt, kan vi så tale om, at udvide med planeten Falleen :)

Darth Wizza

• Gæst
okay....

Darth Wizza

• Gæst
undskyld få doppelt sending men hvis nogen kommer til Falleen planeten styre jeg så de Falleen som modtag person?

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Teknisk set ja, med mindre det bliver vurderet af Kyle eller jeg selv, at det er bedre i situationen, at en af os styrer forløbet.