skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LUKE DØR!!!!

(Læst 10827 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Lora, jeg mener ikke det er sagt noget sted at Cade skulle være Lukes barnebarn :| der står, at han er efterkommer af Ben, og før Cade er der i tidslinjen også en tredje Skywalker, som ligger imellem Ben og Cade, så hans barnebarn kan han i hvert fald ikke være.

Jeg finder lige frem til navnet på ham den tredje  :wink:

EDIT: Jep, fandt ham :wink: og det er endnu et mærkværdigt navn. Kol Skywalker :|

Her kan du se The Skywalker Family Tree :wink:  http://starwars.wikia.com/wiki/Skywalker_family
Senest Redigeret: 20-10-2006, 00:17:27 af Jaina Solo

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, da altid noget, at de ikke har rodet helt så meget i tidslinien, som det lige lød til.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
ja, var lige ved at være bange. hmm, så er Cade nok Bens oldebarn eller sådan noget.
og undskyld jeg spøger: men hvad blev der af alle de andre fra skywalker familien??  :? de siger at Cade er den eneste der er tilbage...

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Altså, der er 100 år imellem Luke og Cade, der kan nå atske meget :wink:

Leia Skywalker

• Global Moderator
ja, men plejer der ikke normalt, at komme flere personer, efterhånden som de gifter sig og får børn? eller bliver de pludselig modstandere af ægteskab de fleste af dem?  :roll: :-P ligesom: først anakin, så leia og luke, så jaina, jacen, anakin(ok, han dør) og ben. de er da blevet min en mere for hver generation dertil, så med mindre dat lykkedes dem alle at dø inden de får børn, så virker det bare underligt, at der kun skulle være en skywalker tilbage. :|
med mindre de kun tæller dem, der bruger efternavnet med...

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
JEG læser ALDRIG noget efter Vector Prime (må bogen være evigt forbandet)!!!!

Det synes jeg at du har så evig ret i! Det er den værste, mest dumme, åndsvage bog, jeg nogen sinde har læst! grrrrr! :x

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
ja, men plejer der ikke normalt, at komme flere personer, efterhånden som de gifter sig og får børn? eller bliver de pludselig modstandere af ægteskab de fleste af dem?  :roll: :-P ligesom: først anakin, så leia og luke, så jaina, jacen, anakin(ok, han dør) og ben. de er da blevet min en mere for hver generation dertil, så med mindre dat lykkedes dem alle at dø inden de får børn, så virker det bare underligt, at der kun skulle være en skywalker tilbage. :|
med mindre de kun tæller dem, der bruger efternavnet med...

Altså, eftersom de har sprunget rimelig meget i historien, som sagt hundrede år, kunne der ske hvad som helst. Og eftersom, ifølge hvad der fortælles om Cade, så er jedi-ordenen endnu en gang på downfall så der må jo være sket noget med resten af familien, som har fået Cade til at gøre som han gjorde. Valgte at blive bounty-hunter vist nok. Han har bare svært ved at få Luke til at lade ham være :lol:

Men, eftersom at Cade er en Skywalker, og at der ifølge beskrivelserne af Legacy of the Force bøgerne, er ved at ske splittelser mellem Skywalkerne og Solo'erne, er der en chance for, at der er sket noget kontakt brud de to familier imellem, med mindre situationen ændrer sig, i løber af de par år, LOF foregår i.

Som sagt, hundrede år er mange år, hvad som helst kan ske. Det er jo ikke altid at kontakten bliver vedligeholdt fætre og kusiner imellem

Leia Skywalker

• Global Moderator
nu synes jeg pludselig endnu mindre om legacy... :-P spittelse mellem skywalkerne og soloerne? mens Luke stadig er der?? helt ærligt, det er da for langt ude.  :x

og Katinka: det er kun fordi du aldrig nåede til Traitor...det er den dårligste sw bog ever!

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er på grund af Corellian krisen hvor de alle befinder sig på hver sin side lige pludselig. Ja, det er dårligt, men man kan jo også sige (det var ikke mig der afslørede dette på forummet) at hvad Jacen gjorde, som han selv mente var rigtigt, var opgså skyld i mere splittelse men det er nu ikke hele skylden der skal lægges på ham, på trods af den vej han tager :x

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
og Katinka: det er kun fordi du aldrig nåede til Traitor...det er den dårligste sw bog ever!

Så skal jeg ihvert fald aldrig læse den, for Vector Prime ændrede næsten hele min opfattelse, så hvem ved ikke hvad der kunne ske hvis jeg læste den!!!

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Tja, jeg har det sådan, at jeg ikke har lyst til at læse Traitor, selvom jeg vil læse NJO serien, men der er et par andre herindefra som siger, man bør læse den, hvis man vil vide hvad der sker i hele NJO, på trods af den er så dårlig :-(

Men det er jo selvfølgelig op til dig selv, hvis du ikke vil læse serien :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Vi må hellere holde os til emnet, der er vist andre tråde, hvor NJO kan diskuteres :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
ups, ja det er der.
vi skal nok afholde os fra at diskutere NJO her, Mara.  :wink:

hmm, kunne de ikke bare lade være med at skrive noget efter Luke er død? i hvert fald, hvis det skal være af den type, som de disker op med nu.  :|
så skriv noget mere post TPM! der er ikke meget BBY som det er ligenu.

Qui-gon Dannie

• jeg er en
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • may the force be with you
hej jeg har nogle eu bøger jeg kan prøve og remse dem op kan være nogle kender dem jeg har 3 af de unge jedi-riddere og så har jeg jagten på jedierne og den sidste er et spøgelse fra fortiden
hehe ja elsker star wars

Leia Skywalker

• Global Moderator
Tror du er havnet i den forkerte tråd. :wink:

Men kender godt de bøger; har dem alle.