skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LUKE DØR!!!!

(Læst 11123 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg er faldet over et par billeder inde på Wookieepedia, hvor de faktisk er begyndt at gøre dem lidt ældre at se på :wink: Her er to af dem:

http://starwars.wikia.com/wiki/Image:Leia-Japanese_joinerKing.jpg - Leia fra DN

http://starwars.wikia.com/wiki/Image:Lotf_exile.jpg - Forsiden på den fjerde bog i Legacy of the Force der udkommer marts næste år :wink:

Jeg vil nok sige det vil være lidt ærgeligt hvis du stopper ved DN, fordi det lyder til at være en meget spændende serie :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
hmm, det ved jeg heller ikke om jeg gør. indtil videre gør jeg, men jeg er jo samler, så mon ikke de ender hos mig på et tidspunkt, anyway?  :roll: i hvert fald bøgerne. tegneserien er mere uvis.
dog vil jeg nok koncentrere mig om det ældre i det næste stykke tid, men det trækker da meget at se legacy er skrevet af Aaron Allston... :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Kun tre af bøgerne bliver skrevet af Allston. Karen Traviss og Troy Denning står for tre hver af de sidste seks bøger. De skriver bøgerne efter et "rulle-princip". Det må dog stadig siges, at være et ret stærkt team, som tidligere har vist at skrive nogle rigtig gode SW-bøger.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
AAAAAARRRRGGGGH!!!!!!!!!!!!!!  :x :x :cry: :cry:

SLUT!! Jeg rører ikke de tegneserier/bøger!! Når Luke Skywalker ikke er med, er det jo ikke Star Wars... Det er...  :| :| noget andet!!!  :-P :x

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Hmm :| ja det er selvfølgelig lidt kedeligt, at Luke ikke vil være med efterfølgende, men som jeg har sagt før, det er naturens gang og alle lever ikke evigt.

Men jeg må indrømme, at jeg er lidt nysgerrig over, hvad de mon finder på at skrive om, efter Lukes død ud over Cade Skywalker, som jo foregår adskillige år efter :| men det er selvfølgelig kedeligt at han skal dø på et tidspunkt. Man må bare håbe at han får en værdig død

Og jeg troede, at du ikke ville læse noget SW der foregår omkring og efter historien om de grimme Yuuzhang Vonger :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Global Moderator
ja, det er da hvad hun plejer at sige.  :wink:

og nu hvor jeg har tænkt en del over det, så vil jeg høre om jeg er den eneste, som synes det lyder mystisk, at Cade skulle være Luke's barnebarn?  :? helt ærligt, hvis du prøver at regne på det, og ser på, at Cade stadig skal være forholdsvis ung, så skal Ben altså ha' været pænt gammel før han får Cade... :| ville være mere sandsynligt at han er Ben's barnebarn... legacy tpb'erne foregår jo 140 år ABB!!

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
ok, jeg skal lige have genopfrisket - ABB, hvad er det nu lige, det er?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Jeg tror der menes "ABY" - After the Battle of Yavin

Leia Skywalker

• Global Moderator
doh! ja, det var det jeg mente. :-P jeg var lidt træt, da jeg skrev det... ABY, selvfølgelig. :roll: prøv lige at lave en hurtig udregning, og se så, hvor gammel Ben skal være før han får Cade, hvis det skal hænge sammen. det er jo ikke særligt realistisk.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Hm....nu er regning ikke min stærke side, men jo, det virker....langt ude... Men det er vel ikke noget nyt? :P

Leia Skywalker

• Global Moderator
nej. jeg ved godt de har rodet lidt rundt i tidsregning før, men det har som regel været i de ældre bøger fra før PT kom. :| jeg mener; de burde da ha' lidt bedre styr på tingene idag, nu hvor både PT og OT er lavet, og EU forøvrigt også er ret stort. det kræver ikke særlig meget hovedregning, at se der er noget galt i at Cade skulle være Luke's barnebarn. selv første gang jeg hørte det, troede jeg der var tale om en fejl, enten i hvornår legacy tegneserien skulle foregå, eller i at Cade skulle være Ben's barnebarn, og ikke Luke's. ellers skal Ben altså være over de 70 før han får Cade...og så er Cade stadig ikke helt ung.  :-P

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Nårh ja, men i Bibelen...eller...er det en dårlig sammenligning? ;)

Jeg havde faktisk ikke hørt, at Cade skulle være barnebarn af Luke, blot efterkommer, og det er nok derfor jeg ikke har studset over det, før nu.

Leia Skywalker

• Global Moderator
hmm, det har jeg. endda flere steder.
og, ja; bibelen er en dårlig sammenligning.  :wink: så burde luke også sagtens kunne blive noget ældre...

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..

Og jeg troede, at du ikke ville læse noget SW der foregår omkring og efter historien om de grimme Yuuzhang Vonger :wink:

Ja, alle lever ikke evigt... Men derfor behøver de ikke at slå Luke ihjel!! og ja, JEG læser ALDRIG noget efter Vector Prime (må bogen være evigt forbandet)!!!!

Men synes bare, at EU er lidt for langt ude nu.. der er grænser for, hvor lang tid man kan trække den!!  :x :x

Som jeg sagde før: SW eksisterer ikke i mine øjne, hvis Luke Skywalker ikke længere er med.. Basta... Sådan er det bare.. Luke dør.. Det er ok.. Men de behøver s** da ikke at skrive om det..

Og det med at Jedi-Ordenen falder (IGEN) lyder altså som en lam retro-idé, no offense...  :roll:

Klon87 out..  :-D

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Leia Skywalker

• Global Moderator
Wookiee ville være fuldstændig enig med dig, klon. jeg kender ikke selv historien, da jeg har holdt mig fra den, men han har vidst læst referet eller lign, og siger det er lige hvad den er: en gentagelse af filmene bare med nye personer, og at det ødelægger det. De vil bare koge suppe på gamle ben!  :x