skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LUKE DØR!!!!

(Læst 10819 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Tjaa, når man så ved at han fortsat er en markant del af SW selv efter hans død, så gør det egentlig ikke så meget.. Hvis han døde og forsvandt fuldstændig fra bøger/tegneserier/etc, så ville jeg synes det var slemt, men han vil jo altid være der..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Wookiee

• Gæst
Så han kan gå og ærgre sig over, at hans Jediorden er gået i hundene (igen)?

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, tænk, stakkels mand...alt det han har været igennem, og efter han er død, kan han så få lov til at glo på, hvor galt det siden går. Det kan da ikke være særligt tilfredsstillende.... :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Well, med den attitude som Cade Skywalker har (ifølge et af de viste billeder) kan man nok forstå, hvorfor den falder, endnu en gang, men at det er klart, at Luke i det mindste forsøger at redde resterne :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
ja det er ikke lige yoda oldschool klasse :lol:

men det er vel snart begrænset hvor langt de kan køre den :|

Wookiee

• Gæst
Jeg tror, de kan køre den længe.... desværre, selvom de har fået voldsom kritik for hele Legacykonceptet.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Ifølge http://starwars.wikia.com/wiki/Luke_Skywalker så er Skywalker dødstidspunkt ikke helt fastlagt.

Jeg citerer: Date of Death: Unknown date, but between the Second Corellian Insurrection and the Sith-Imperial War

Her er endnu et spøgelsesbillede, i hvilket Luke taler med Cade Skywalker. Bemærk at Luke ser ung ud, ligesom det var tilfældet med Anakin i RotJ.
http://starwars.wikia.com/wiki/Image:Luke_Cade.JPG
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
The Sith-Imperial War er i den periode hvor Cade Skywalker lever. Cade Skywalker er så en efterkommer af Lukes søn Ben.

Og Luke ser ud som han gør på alle billeder, fordi der er en ting de ikke lige helt har lært endnu, når de laver tegningerne, at lave figurerne fra filmene ældre at se på. Leia og Han ligner også sig selv, og især Han burde i hvert fald begynde at se ældre ud nu, eftersom han er oppe i 60'erne i Legacy of the Force, hvis han ikke er ved at nå de 70
Senest Redigeret: 24-09-2006, 15:17:56 af Jaina Solo

Wookiee

• Gæst
Ja, anpther curse of EU.... de er bange for at ændre hovedpersonerne, for så kunne det være, de ville sælge mindre. De eneste, jeg lige kan komme på, som bliver ældre er Ulic-Qel Droma og Kyle Katarn, der begge får grå tindinger.... men de er jo heller ikke lige så centrale som Luke og co.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Alle andre er skam også begyndt at se ældre ud. Lora og jeg snakkede om det her forleden, efter jeg skiftede min avatar ud, om at de har travlt med at ændre udseendet på alle andre, end dem, som der enten er faste skuesopillere på (som Mara Jade) eller figurerne fra filmene.

Andre karakterer som Jaina, Jacen og Anakin Solo har skiftet udseende et par gange.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Synes nu også coverne til NJO var ok gode. Man kunne godt se på Luke, at han var blevet lidt rundere og mere rynket, hvis I kan følge mig. Jeg er dog stadig ikke sikker på, at jeg bryder mig om, at de kører den så langt ud. Man skal stoppe mens legen er god...

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Well, det kunne da være interessant fortsat at læse om de fremtidige generationer, som de jo giver udtryk for med en karakter som Cade. Men ja, det er lige lovlig meget at strække den 100 år mellem Legacy of the Force bogserien og Legacy tegneserien, allerede nu :|

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Og Luke ser ud som han gør på alle billeder, fordi der er en ting de ikke lige helt har lært endnu, når de laver tegningerne, at lave figurerne fra filmene ældre at se på. Leia og Han ligner også sig selv, og især Han burde i hvert fald begynde at se ældre ud nu, eftersom han er oppe i 60'erne i Legacy of the Force, hvis han ikke er ved at nå de 70

Det er ikke helt rigtigt. Der findes billeder til bl.a. EU bøger og tegneserier, hvor Luke er blevet gjort ældre at se på.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Natas, se mit indlæg længere oppe, der nævner jeg netop covers, hvor Luke ser ældre ud :)

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
men det er rigtigt de nogle gange nærmest ændre det tilbage igen..  :| så han bliver yngre at se på. f.eks. forsiden på Dark nest tre, the Swarm war. der ser han yngre ud end på mange af NJO bøgerne...hvad ikke helt hvad der sker for dem.
so far, har jeg besluttet mig for at stoppe efter dark nest. jeg agter ikke at gå i gang med Legacy foreløbigt. måske engang i fremtiden, men jeg synes allerede nu de er ved at kører den for langt ud. vil hellere begynde at læse de ældre ting igen.
så.. Expanded Universe er efterhånden blevet en noget broget affære.  :|

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"