skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LUKE DØR!!!!

(Læst 10627 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Wookiee

• Gæst
Luke Skywalker optræder som Force ghost i falliterklæringen Star Wars: Legacy - tegneserien, der ødelagde SW-universet - hvilket betyder, at han dør på et tidspunkt i Legacy-æraen, så de af jer, der læser EU-romaner kommer måske til at opleve hans død.

Master Skywalkers spøgelse

Procella

• Gæst
aj! Dårlig leg!

Wookiee

• Gæst
Det er ingen leg... det er blodig alvor.

Se selv: http://starwars.wikia.com/wiki/Luke_Skywalker#Legacy

Og endnu et dokumenterende billede:

Lukes spøgelse diskuterer med sin efterkommer Cade Skywalker.
Senest Redigeret: 20-09-2006, 13:19:29 af Wookiee

Procella

• Gæst
 :cry:

det kan de ikke være bekendt

*kysser min barndomsforelskelse farvel*

Wookiee

• Gæst
Well, Legacy foregår ca. 140 år efter filmene, så det ville være naturligt at Luke dør på et eller andet tidspunkt... men hvordan dør han? JEg tror, I kommer til at læse om det i nogle af de komende EU-romaner.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
ok 140 år er en del :lol:

men det er da sørgeligt han dør
han var jo ligesom den største af heltene i OT :cry: :cry:

men på et eller andet tidspunkt skulle han vel dø
og nu må jeg indrømme at jeg har fået blod på tanden efter at se hvad der sker :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
...Og jeg har fået lyst til at holde mig fra det....jeg har altid sagt, at jeg stod af, når Luke døde. Nu må vi se om det holder, eller om jeg alligevel lige skal have hans død med. Bare for at se, hvordan det sker, og om de gør det ordentligt. Han fortjener en værdig død! Basta...
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Ja :| eh, det var det jeg forsøgte at holde min mund om, da jeg var i London med de andre :| men nu da en anden har startet emnet. I en af de butikker vi besøgte i London, faldt jeg flere gange over en af Legacy tegneserierne hvor et af de billeder du viser af Luke, Wookiee var i. Jeg måtte ikke sige noget for Mara og Lora om det :lol: :wink:

Det må jo ske på et eller andet tidspunkt. Trods alt er der 140 år imellem ANH og Legacy serien. Intet menneske, ikke en gang jedier kan leve så længe. Der er selvfølgelig Yoda, men han er jo ikke menneske.

Selvom Lucas siger, at forfatterne ikke må slå ham ihjel, kan de nok ikke komme udenom det på et tidspunkt. Alle skal jo dø på et tidspunkt og han er ved at komme deropaf i årene i EU nu.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
De kan da sagtens komme uden om det. Bare lad være med at skrive så langt frem. I øvrigt er du virkelig dårlig til at holde mund :D Du blev ved med at sidde og åbne og lukke munden hele tiden - det var faktisk lidt sjovt at se :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
I know :oops: når jeg har lyst til at snakke EU har jeg svært ved at lukke munden :lol:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Procella

• Gæst
spørgsmålet måtte komme før eller senere - selvom jeg føler mig ufatteligt dum ved atv skulle spørge

EU?

Hvad er det - ja bortset fra en forkortelse af Europæisk union for jeg tvivler kraftigt på at det er dét i taler om

Supreme Augen

• Gæst
Det her subforums navn :P

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
spørgsmålet måtte komme før eller senere - selvom jeg føler mig ufatteligt dum ved atv skulle spørge

EU?

Hvad er det - ja bortset fra en forkortelse af Europæisk union for jeg tvivler kraftigt på at det er dét i taler om

Expented Universe

det er fælles betegnelse for ting som f.eks bøger og tegneserier der foregår uden for filmene

Procella

• Gæst
okay - super

mange tak

Wookiee

• Gæst
Se mere her: http://starwars.wikia.com/wiki/Expanded_Universe

Jeg har selv stået og kigget lidt i Legacy-tegneserien i div. tegneserieforretninger og også fulgt lidt med i historiens udvikling, og, selvom stilen er fed, så virker historien temmelig åndsvag... masser af genbrug af ærketyper og en udvikling af universet, der ikke holder. Fjollet, at Emperiet genoprettes, og at Sith-ordnen genopstår.... det gør lissom alt, vi har set i filmene overflødigt og nyttesløst. Og det gør vel også Lukes død uværdig, at Jediordnen splittes of i to fraktioner, hvoraf den ene ligefrem støtter Emperiet.