skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Boba Fett's Død.

(Læst 22194 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
hehe ja det er more like it :lol: :lol:
en værdig død til  boba for hånden af en predator bountyhunter :-D :-D :wink: :wink:

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Tja, dumt måske, men den slags uheld sker jo for selv den bedste Bounty hunter.

Ja, filmene og EU bør holdes adskilt. Jeg synes det er dumt, når Lucas siger han døde i ROTJ, så døde han i ROTJ. men selvfølgelig, der er jo nogen forfattere der mener han overlevede, og der må jo være en grund til at LucasFilm har godkendt historien hvor han vender tilbage fra døden

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Det har du ret i. Og grunden er: Wau hvilken åbenbarring jeg lige har fået! :roll: Der er penge i Star Wars.

F... fans og orden. Pengene er det vigtigste. Dog skal det lige til deres forsvar siges, at Lucasfilm Ltd. jo er et meget uafhængigt filmselvskab, og derfor har brug for den slags penge for at kunne lave film.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er rigtigt. De har brug for pengene og det er nok derfor de lader det ske.

Men til visse tider, har det visse fordele og andre, ikke så gode fordele. Boba burde være død i Sarlaccen, og hvis han ikke var død der, burde han være død siden hen. Han er ved at blive for gammel.

Wookiee

• Gæst
Jeg tror nu ikke, at det ville have været den helt store økonimiske katastrofe for dem, hvis ikke de havde ladet ham overleve.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Ja, det må jeg nok være enig i. De tjener jo stadig på SW bøgerne, uden at Boba er med i dem.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ja penge burde ikke være det helt store porblem....men han er da meget fed og måske fortjerner han bedre død(FOR BOUNTYHUNTER PREDATOR!! :-D :-D :-D :-D) men han burde nok være død der....altså det ender jo med han skal pensioneres :wink:

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Ja, eftersom han er ved at være godt gammel. Han er helt tilbage fra TPM's tidsperiode (tænker på hans alder ikke hans optræden) og hans seneste optræden er 40 år ABY. Han er godt på vej op i alderen

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg har aldrig rigtigt forstået facinationen over Boba Fett. Han er med i en enkelt scene i ANH, hvor han står og glor med et våben i hånden, som en anden lejesoldat. I TESB er han sej. Han får lov til at skyde efter diverse helte, samt at overliste Han Solo (Mon det er svært :?) og han har da lidt replikker. I ROTJ står han mest og glor. Når der endelig er kamp, så bliver hans våben bliver skåret i stykker og han selv snubler. Derefter roder han lidt med at sigte imod Luke, hvorefter en blind Han Solo ved et uheld får aktiveret hans Jet-Pack, så han flyver ind i skibet for så at falde ned til Sarlac, som æder ham. Nå ja og hans eneste replik i ROTJ er "ARRRGG!!!". Man kan jo så sige, at galaksens største dusørjæger straffes ved, at han ikke får en værdig død, men i stedet bliver latterliggjort før han så rent faktisk bliver dræbt (Hvilket han egentligt heller ikke gør, da Sarlac holder sit offer i live, imens det fordøjes over små tusind år.

Tror jeg holder mig lidt mere til Jango Fett. Kan bedre lide ham.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
ja ud fra  filmene er han ikke meget men i EU er han nu sejere :-D
men hvis man kun går efter filmene så er jamgo da 20 gange bedre :-) han er ved at nakke obi og
får da også skudt en jedi... ja jango er federe men hvis man også tæller EU med så er boba ikke så dårlig

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg spurgte faktisk Jeremy Bulloch, var han mener skyldes Boba Fett's popularitet, første gang jeg mødte ham (har mødt ham tre gange). Han havde 5 faktorer, der er årsagen. Hans dragt, Slave 1's design, hans måde at bevæge sig på, at han tør trodse Darth Vader og det faktum at han fanger Han Solo.

Scenen fra ANH er jo først indsat i Special Edition og det er ikke Jeremy Bulloch, der er i dragten men en teknikker, det samme er tilfældet med de ekstra scener, der er sat ind i RotJ SE med Boba Fett.

Til dem der synes at Jango er federe må i jo lige huske på, at Jango udelukkende er med på grund af Boba's store popularitet. Hans han ikke opnået den kultstatus han har, tror jeg ikke George Lucas havde opfundet Jango Fett.
Senest Redigeret: 07-01-2007, 10:51:35 af Darth-Wulff
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg kan på en måde godt følge Natas lidt her det må jeg desværre indrømme, man får ik den store ide om at han er Galaxens størreste og farligste Bountyhunter og det er lidt synd for Boba er en rigtig led kal, men det skal man læse om i blandt andet Han Solo triologien og sikkert også andre hvor han er med i

Det er lidt en skam for i Han Solo triologien får man mere afvide hvad han kan og er for en. men nu skal vi også huske på at han faktisk i starten ik var tiltænkt som den vildeste bounty hunter i galaxen men bare en bi person som overrumplede Lucas helt, han havde ik regnet med at fansene bar så vild med ham og det gav ham hans kult status og så det han blev den vildeste bounty hunter i Galaxen.

Lucar har som sagt også udtalt at havde han vidst at han ville blive så stor havde han lavet ham en del anderledes, mere rå og voldsom og ik ladet ham dø hos sarlaccen.
Darth Pingu Awakens

Marster katarn

• Gæst
Boba fett dør han falder jo ned i den der orm ka ikke lige husk navnet på den.
og det ses tydligt at han ikke kan flygte
men så førnævnt er der mang EU'er der lader ham overleve
men han er jo også i live i Jedi Kngith hvor man Jaden. der hvvor man skal spræng våben lager

Jedi Knight of Den

• Gæst
Lucas over EU! Altid!
DEt overraskede mig MEGET at se ham i JKJA, hvor jeg blev lidt forvirret over et...  der høre han jo slet ikke til. Kunne så forstå, hvis det var en helt ny, som var barn til Boba eller lærling eller noget. Men det var et sidespring...

Darth Khalek

• Gæst
GL bestemmer... Det er hans character og dermed hans beslutning... PÅ den anden side kunne jeg godt forestille mig at Fett overlevede... Manden er jo et omvandrende arsenal, med alskens skjulte våben og sjov... Han kunne nok komme ud, men som sagt: Hvis Gl siger død så er Boba Fett død...

Og med hensyn til måden han dør på er det et typisk eksempel på Hybris/Nemesis.. Han bliver grebet af Ate og begår Hybris (Ignorere Solo, da han ser ham som ufarlig... han burde vide bedre..) han modtager derfor nemesis for sit hovmod og bliver slynget i Saarlacens gab af den blinde Han Solo... Klassisk Hybris/Nemesis...