skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Mindst 100 afsnit af ny "Star Wars" serie(Live serien)

(Læst 24992 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bakse

• Gæst
ja man ved aldrig om han igen laver nummeret og vups, så står vi med Episode 7, Det kunne bare være så mega fedt, a dream come true.

Det kunne våre SÅ nice :D

Darth Hygge

• Gæst
Det er nemlig rigtigt!  :-D

Altså personligt ville jeg ikke have noget imod at han havde løget, bare at Episode 7 kom ud af den!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Tja, altså, jeg ved nu ikke, jeg tror altså ikke at det bliver en ny "Blue Harvest". Jeg tror at der faktisk er tale om en tv-serie. Der er blevet lovet en serie der ville vare et godt stykke tid og det vil måske bringe lidt flere penge ind end en ny film gør, hvis den varer i lang tid, især hvis det med de 100 afsnit holder.

Det vil selvfølgelig være fedt, hvis det var en Episode VII, men helt ærligt, lige siden TPM kom ud, har Lucas sagt, at han ikke ville lave flere end de seks film og har siden holdt fast i det og svaret på det samme spørgsmål om og om igen om at der ikke bliver lavet flere film, sågar har han sagt at historien om Skywalkerne er færdig.

Som sagt, det kunne være fedt med endnu en film, men jeg tvivler. Det er måske noget Lucas ønsker fansene skal tro, men jeg tvivler. Måske hører vi noget om det til C4, det kunne være rigtig spændende :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Jedi Knight of Den

• Gæst
Det vil altid være dejligt med en ny film, men jeg tror heller ikke meget på der kommer flere (med GL som producer og instruktør). Slet ikke ud af de 100 afsnit. Der tror jeg bestemt det er afsnit.

Men hvis der skulle komme flere film, så tror jeg til gengæld ikke det kun er en syver der kommer. Nok nærmere 9, som planen var fra start.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg tror jeg faldt lidt af i svinget, kan I ikke lige samle mig op? ;-) hvor kom snakken om en film 7 fra?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
*samler Mara op i forbifarten :wink: *

Nogen af har kommet med tanken om, at Serien bare er et dække for en ny film i stedet for en serie. Det startede med, at en nævnte muligheden for, om det her kun kunne være en ny "Blue Harvest" - som jo var dæknavnet for ROTJ, som du nok ved :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, det er jeg helt med på - jeg er bare ikke helt sikker på, hvordan serien pludselig endte med at være et dække ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jedi Knight of Den

• Gæst
Næh, synes også det lyder lidt vildt. Ærlig talt, så tror jeg, at der er mange der kunne blive skuffet, hvis der ikke kom en serie. Tror også George Lucas ved det. Sådan en serie er jo meget længere end en film.

Bakse

• Gæst
Det rigtigt. Hvis han vil bruge 100 mil dollars (ved ik hvor meget han vil bruge) på 100 afsnit, kan han få 100 ok gode film ud af det.. Men hvis han til gengæld bruger dem på EN film, får man en vildt god film :)

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Det giver da ikke mening at lave sådan en udledning. Det er jo ren Erasmus Montanus. Tænk på hvor lille budget ANH havde. Jeg går ud fra, at vi herinde på forummet, godt kan blive enige om, at det er en ganske god film. Til sammenligning kan vi tage Waterworld, som (så vidt jeg husker) havde et budget på knap 200 mill. dollars. Den endte jo med at blive et ordentligt flop.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Jedi Knight of Den

• Gæst
Ja, heller 100 afsnit med samme effekt, end én film.

Mai-kel

• Føler Kraften
  • *
Helt ærligt folkens! Kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at serien "bare" dækker ove en ny film, tror snarere det er et utopisk håb end en velbegrundet mistanke :wink: Når det er sagt håber vi vel alle om flere film i sagaen...
You underestimate my powers!

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Tja, det er lidt alla det samme jeg tænker, men man ved jo aldrig hvad Lucas tænker, eftersom han holder kortene tæt ind til kroppen :wink:

Mht. fremtidige film, så er der jo de to tv-film. Det er selvfølgelig ikke lige så fedt som en biograf film, men det er altid godt med noget nyt i SW Universet og en serie vil da heller ikke være særlig dårlig.

Greedoocu

• Gæst
Sig mig drejer det her sig om den nye tv serie der kommer til efteråret og vilken kanal kommer den på?

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Live action serien, som denne tråd handler om er først sat til en premieredato i 2009.

Det er de lange afsnit af Clone Wars tegnefilmene, som kommer i år.
Clone Wars serien har en tråd >>her<<  :-)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment