skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Mindst 100 afsnit af ny "Star Wars" serie(Live serien)

(Læst 24996 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Som Jedi Knight of Den siger, kan han jo sagtens medvirke som stormtrooper eller clone eller noget :) Det der står er, som jeg læser det, blot at han har spillet Jango :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

J.Skywalker-77

• Gæst
Nåå på den måde, sorry misforstod det så lige  :-D

Men hvorfor står det så der, det er jo stadig lidt underligt .

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Altså, det der står er, at Temu...(hvordan man nu staver hans navn), der har spillet Jango Fett har udtryk interesse for, at medvirke i serien. Der står ikke, at han skal være Jango

J.Skywalker-77

• Gæst
Nå på den måde, smart, så havde jeg bare misforstået det hele  :lol:

Darth lord

• Gæst
Det er hermed offentligt gjort på tv at det bliver i tidsrummet mellem I og II (det er da pænt nice) plu plus der kommer en kvindelig karekter ekstra med :-D

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg går stærkt ud fra, at hans kilde er det interview med GL, som Wookiee har lagt ud - lidt unødvendigt at gengive informationen her, måske, men...

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg har et lille problem med den her fordi George Lucas modsiger sig selv i det interview.
Han siger først at den animerede serie hedder "Clone Wars" og at den vil finde sted under The Clone Wars. Og senere siger han, at den vil animerede serie vil finde sted mellem episode 1 og 2, men The Clone Wars finder først sted mellem episode 2 og 3, som det også hele tiden har været meningen, at den animerede serie skulle.

George snakker, for mig at høre, slet ikke om live action serien i det interview selv om intervieweren stiller et par spørgsmål, som nok var relateret til live action-serien.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Jedi Knight of Den

• Gæst
uhh... glæder mig :-D, men det lyder lidt mærkeligt, hvis det Mundi siger er rigtigt (har ikke set eller - læst det interviewet endnu) Er der en, der vil lægge et link?
Senest Redigeret: 04-03-2007, 16:15:57 af Jedi Knight of Den

Darth lord

• Gæst
Mr mundi hvis du lægger mærke til det begynder klonkrigen så småt i etteren da obi wan og qui gon sendes ud for at få CIS til at fjerne sine rumskibe fra Naboo da har de jo allerede fået støtte fra Darth Sidious (CIS ikke obi wan eller qui gon) det vil dermed sige at krigen er "startet" allerede der

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ikke officielt jo - Yoda siger da, så vidt jeg husker: "Begun this clone war has"

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det er rigtigt, at kampen mod Sidious begynder i Episode 1, men The Clone Wars begynder først i Episode 2, hvor klonerne rent faktisk kommer i kamp. I episode 1 er det fra Jediernes synspunkt en kamp imod handelsføderationen og den kamp slutter udadtil da Viceroy Nute Gunray og Rune Haako tages til fange og Darth Maul er dræbt. Yoda ved ganske vist, at der er en Sith Lord mere, men det er ikke det samme som at The Clone Wars er begyndt.

Den animerede serie hedder "Clone Wars" det hed de korte afsnit, som blev vist i efteråret 2004/foråret 2005 og det kommer de nye ifølge Lucas også til at hedde og der kan naturligvis ikke være "Clone Wars" uden kloner og de bliver jo først introduceret i Episode 2.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
lol... det bliver fedt... :lol: :roll: :roll:

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
Hmm er jeg den eneste der tænker "blue harvest". . . .

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Hmm er jeg den eneste der tænker "blue harvest". . . .

Nej det er du bestemt ikke, lugter også lidt skalkeskjul her, præcist som da Lucas gik igang med sin nye film "Blue Harvest".
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
ja man ved aldrig om han igen laver nummeret og vups, så står vi med Episode 7, Det kunne bare være så mega fedt, a dream come true.
Darth Pingu Awakens