skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Mindst 100 afsnit af ny "Star Wars" serie(Live serien)

(Læst 24063 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Den britiske skuespiller Warwick Davis, som er en George Lucas' bekendte, beretter nu, at Lucas har bestemt, at der skal laves mindst 100 afsnit af den planlagte "Star Wars" tv-serie.

Lucas har endnu engang slået sig sammen Rick McCallum, som også har været producer på "Star Wars" filmene, og de to skulle nu angiveligt have planlagt at de utallige fans får mange timers lyssværdsdueller - dog kun på tv, for George Lucas holder stadig fast på at der ikke bliver lavet flere "Star Wars" spillefilm.

Det er dog ikke til at vide om Lucas muligvis ombestemmer sig, hvis serien skulle vise sig at blive en inbringende succes.
Senest Redigeret: 29-02-2008, 19:06:31 af Leia Skywalker
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Ja, Rick McCallum har udtalt sig, ved en af SW weekenderne i Disney World, at der helt sikkert ikke ville komme flere film. Men at serien vil fortsætte så længe interesse for dem stadig er der :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Jedi Knight of Den

• Gæst
Jubii! :-D Endelig! Håber snart de kommer.
Jeg håber da, at der kommer flere film, men hvis ikke, så håber jeg, at man kan købe serierne som box-set.

Hvilken kanal kommer de på :???? :?
vil gerne være parat... :wink: :roll:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Uh, mindst 100 afsnit lyder rigtig godt :D Det giver jo maaaaange timers underholdning til os "sultne" SW fans ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Jubii! :-D Endelig! Håber snart de kommer.
Jeg håber da, at der kommer flere film, men hvis ikke, så håber jeg, at man kan købe serierne som box-set.

Hvilken kanal kommer de på :???? :?
vil gerne være parat... :wink: :roll:

De er indtilviddere sat til sent i 2007 eller 2008. Der forlyder intet om hvilken dansk kanal, de skal blive sendt på. I USA bliver det sikkert på FOX.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jedi Knight of Den

• Gæst
Det læste jeg godt, men hvis der var nogen, der vidste det ville det jo ikke være så tosset  :wink:

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
det med at han ikke ville lave flere film

de kommer vel ikke kun på tv?
man kan vel købe dem samlet senere?

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det kan man jo ikke rigtigt svare på med mindre man hedder George Lucas.
Det lyder usandsynligt, at serien ikke skulle komme på DVD på et tidspunkt, men George kunne jo få en eller anden fiks ide, med at hvis fans skal se den serie, så foregår det kun på TV når det passer ham at sende/genudsende serien.

Det er iøvrigt heller ikke sikkert, at serien bliver vist på en gængs dansk kanal. Clone Wars blev jo kun vist på Canal+ og det kunne da nemt ske, at serien også kun vil blive vist på den kanal.
Det er selvfølgelig ikke noget problem for os der kan se den kanal, men det vil uværeligt skuffe en del fans, hvis serien ikke bliver vist på en mere almindelig dansk kanal.

Men only time will tell.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
tjaa jeg har nu næsten opgivet at se den i fjerneren :-(

medmindre de vises på tv2, dr1 eller dr2 :roll: :wink:

så jeg vil da håbe på en samlet udgave :-)

Jedi Knight of Den

• Gæst
har heldigvis lige fået Canal Digital :wink:

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
...Clone Wars blev jo kun vist på Canal+...

Den blev også vist på dansk Cartoon Network...

Men der er jo tradition for at at i dansk tv at der vises de store amerikanske serier. Young Indy blev vist både på TV2 og på TV3 igen og igen. Såjeg tror ikke vi behøver at være bange for at den ikke bliver vist. Ellers må vi jo ty til ulovligheder og gøre det man ikke må... ...at downloade dem fra nettet. :-D

Peace
Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Altså, er det ikke lidt for tidligt at spørge om, hvilken kanal det kommer på? Optagelserne er ikke engang begyndt endnu, historien er sikkert ikke færdig endnu, så jeg synes altså, det er alt for tidligt at stille de spørgsmål..

Om serien kommer på DVD, ved man jo ikke, når serien ikke engang er blevet vist endnu, men jeg tror godt, i kan regne med, at den kommer på DVD.. Det gør næsten alle serier, som er bare lidt populære.. Og så er det jo George Lucas.. ;)
Han er trods alt kendt for, at sende mange udgaver ud af "Star Wars", så mon ikke, om han også vil udsende disse.. ;)

Og Darth Natas, ikke for noget, men en anden gang, så tror jeg nok lige, du skal skrive din kilde, når du kommer med nyheder.. Denne nyhed er nemlig præcis den samme, som nyheden inde på Filmz.dk.. Lige ned til hvert punktum. ;)
Senest Redigeret: 14-09-2006, 18:51:56 af Master_Yoda

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Og Darth Natas, ikke for noget, men en anden gang, så tror jeg nok lige, du skal skrive din kilde, når du kommer med nyheder.. Denne nyhed er nemlig præcis den samme, som nyheden inde på Filmz.dk.. Lige ned til hvert punktum. ;)

Enig... Det er totalt dårlig stil ikke at dokumentere og skrive kilder på "sine" nyheder... Det eneste der sker er at du, Darth Natas kommer til at fremstå som en der bare stjæler nyheder og gør dem til dine. Jeg tror nu ikke det var din hensigt. Men det er det signal man sender når man ikke dokumentere sine kilder.

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
lordolsen, diskussioner af ulovlig downloadning er ikke noget, der er velset her på forummet, så jeg vil bede dig om at redigere din besked.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Mon ikke den kommer på DVD på et tidspunkt. Jeg tror ikke, at GL har noget imod at tjene lidt ekstra penge på salg af DVD. Clone Wars kom jo også på DVD. Enten det, eller også bliver episoderne sikkert downloadable på Hyperspace.... ligesom det var tilfældet med Clone Wars.